Oh ja! Dáár herken ik het van!quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:31 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat stond vroeger altijd in de Bobo (tijdschrift)
Daar haakt bij dus op af na vijf minutenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip: car wash compilatie.
Alvast bedankt voor het uurtje me-time.
(OK, props voor Dot want die kwam er eerst mee)
Teun is net op het cb geweest hij is nu 2 jaar 3 maanden en bij hem is was het of de omgeving hem goed kon verstaan dan is het prima. Hij praat nog een beetje in lettergrepen en laat dan letters weg maar is nog geen probleem. Jan zei veel minder op Deze leeftijd wa ook nog primaquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:22 schreef Dot. het volgende:
Even een invalvraag; wanneer moet je aan de bel trekken met praten? Stip wordt volgende maand 2,5 en ik merk dat hij met bepaalde klanken echt moeite heeft. De h spreekt hij helemaal niet uit en de r maakt hij een l van. Zo is het allo ipv hallo en tlikke en tlatoh voor drinken en tractor. Wij verstaan hem wel en herhalen altijd het juiste woord maar als ik hem dan vraag een geluidje te maken als he he he, dan lukt hem dat gewoon niet. Hij slist ook als hij de naam van zijn zusje zegt die eindigt op een s.
Kokemon, volgens haar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:35 schreef Fazzoletti het volgende:
I nu al bezig met Pokemon?![]()
Wij zijn gisteren teruggekomen van een paar dagen kamperen. Voordat we naar huis gingen zijn we nog naar een 'blotevoetenpad' geweest. Leuk voor F dachten weNou meneer ging dus echt niet door de modder lopen, zodra hij modder zag moesten we hem tillen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef danic het volgende:
[..]
Oh ja! Dáár herken ik het van!
Bedankt, scheelt weer wat slapeloze nachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Zeker herkenbaar. I heeft nog een ander buurmeisje waar ze vaak mee speelt. Laatst hadden ze een halve middag heel leuk en gezellig gespeeld en toen ze afscheid moesten nemen, werd het alsnog een 'dramaatje'. I wilde niet mee, en het buurmeisje wilde een speeltje van I niet teruggeven en ook geen gedag zeggen terwijl I haar juist wilde knuffelen. Toen stond ik op mijn beurt op I in te praten dat je iemand nu eenmaal niet kunt dwingen om te knuffelen en dat we echt naar huis moesten, en de buurvrouw stond op haar dochtertje in te praten dat ze echt het speeltje terug moest geven en dat het niet aardig is om helemaal geen gedag te zeggen. Uiteindelijk pakte de buurvrouw het speeltje gewoon af, waarop buurmeisje ging huilen en ik ging ook met een spartelend en huilend kind onder mijn arm naar huis.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:19 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Hier merk ik dat ik het ook lastig vind als W onaardig is (en dat is ze als ze moe is best af en toe).
Het ene moment is ze superleuk met het overbuurmeisje aan het spelen en daarna is ze ineens moe en dan wil ze niet eens meer even dag zeggen en doet echt heel onaardig. Maar wat moet je daar nu mee? Het is voor het andere meisje helemaal niet leuk, en die begrijpt het ook niet. Ik leg W wel uit dat het zo niet leuk is voor het andere meisje, maar het is wel echt iets wat ze zelf moet leren begrijpen. Ik kan er niet echt wat aan doen, dwingen om lief te doen lukt toch niet. Maar vind het dan wel rot..Komt vanzelf wel goed hoor en is ook gewoon des peuters. Vind het vooral zo apart dat je jezelf schuldig gaat voelen terwijl je er niet echt iets aan kan doen..
Spock is met Jan geweest, voor hem is het over ene jaar leukerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:41 schreef exode het volgende:
Wow Goitske, dat ziet er leuk en gezellig uit.
Ik praat niet mee over de avonden, wij hebben wat dat betreft een makkelijk jochie. (lees: 19:00 slaapt ie)
Vandaag naar Julianatoren geweest, B moest echt even wennen en rondkijken zoals bij al het nieuwe eigenlijk. Maar hij vond het uiteindelijk erg leuk. Van 09:30 tot 16:30 binnen geweest, we zijn gaar! En het werd op een gegeven moment ook echt wel enorm druk.
Ik was er nog nooit geweest, voor B was het leuk, maar ik denk dat het over een klein jaartje nog leuker voor hem is. En wat een hoge entreeprijs zeg! (20,50 met online korting pp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het peutergedeelte zeker, jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:01 schreef Loj het volgende:
Kletsende peuters! Ze zijn zo leuk!
Over minder dan twee maanden heb ik gewoon twee peuters(maar slechts een kletsende
)
Ja, is zo'n maisdoolhof echt nu al leuk? Vlakbij is er een geopend, met peutergedeelte. Maar kan me niet voorstellen dat Ow echt op zoek gaat naar de uitgang enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |