Ik vind de emte maar matig hoor, die nieuwe. Oke, ruim opgezet en best mooi. maar geen groot assortiment en t zelfscannen zuigt enorm.quote:
Gefeliciteerd! Nu ik nogquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets korter dan ik met mooi blauwe ogen en roodbruine krullen, paar sproetjes her en daar. Echt een schatje.Prima lichaam door het roeien, behoorlijk slim en goede humor.
Het is beter dan de AH op de vestdijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de emte maar matig hoor, die nieuwe. Oke, ruim opgezet en best mooi. maar geen groot assortiment en t zelfscannen zuigt enorm.Maar goed, naast de sportschool en dus snel.
klinkt als een toffe vakantiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:03 schreef Kaas- het volgende:
Ben nu 1,5 dag in Italië (Toscane) met m'n vriend en wat familie van hem en vooralsnog pure awesomeness.
Kan vanuit m'n tent in exact 30 seconden de Middellandse Zee in lopen. Zo maar eens een ochtendduik nemen. Deze week nog naar Rome, Florence, Siena, wijngaarden van Chianti en voor de rest zie ik het wel.
Iedereen de handtasjes goed controlerenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:24 schreef Vlarp het volgende:
Wie heeft er nou weer gedreigd met iets bij Schiphol?
Herkenbaar. Heerlijk. Had ik in Kroatië ookquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:03 schreef Kaas- het volgende:
Ben nu 1,5 dag in Italië (Toscane) met m'n vriend en wat familie van hem en vooralsnog pure awesomeness.
Kan vanuit m'n tent in exact 30 seconden de Middellandse Zee in lopen. Zo maar eens een ochtendduik nemen. Deze week nog naar Rome, Florence, Siena, wijngaarden van Chianti en voor de rest zie ik het wel.
Vet! Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:03 schreef Kaas- het volgende:
Ben al lang genoeg alleen eigenlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk. In je eentje kun je het ook heel leuk hebben hoor. Ik kan het weten.
Vertel voor de gein eens wat je onder 'lang genoeg' verstaat. Wedden dat ik je kan overtreffen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ben al lang genoeg alleen eigenlijk
Het is soms wel leuker om mooie (of juist heel verdrietige) momenten in je leven te delen met iemand van wie je houdt. We leven niet in een vacuum of zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vertel voor de gein eens wat je onder 'lang genoeg' verstaat. Wedden dat ik je kan overtreffen?
Hoe dan ook moet je zelf wat van je leven maken. Daar moet je niet voor afhankelijk zijn van anderen.
Goede vrienden kunnen dat gat prima opvullen is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is soms wel leuker om mooie (of juist heel verdrietige) momenten in je leven te delen met iemand van wie je houdt. We leven niet in een vacuum of zo.
Ik ga graag naar de film en het theater, en dat vind ik prima in mijn eentje, maar met iemand samen gaan geeft het weer een andere dimensie. Dat geldt ook voor het leven, IMO.
Mjah, niets mis met behoefte aan een relatie hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is soms wel leuker om mooie (of juist heel verdrietige) momenten in je leven te delen met iemand van wie je houdt. We leven niet in een vacuum of zo.
Ik ga graag naar de film en het theater, en dat vind ik prima in mijn eentje, maar met iemand samen gaan geeft het weer een andere dimensie. Dat geldt ook voor het leven, IMO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |