SACHERTORTE! Voor de rest, fix een OV-abo, lopen ben je op het einde helemaal zat. Het is ook goedkoper twee haltes vanaf het centrum te eten dan in het centrum en minstens zo lekker.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:03 schreef Peter het volgende:
Net geboekt voor een weekendje weg, vertrek vanavond. Nog tips voor Wenen?
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:36 schreef Rezania het volgende:
Haha, mijn vriend zegt dat ie goed is met messen en dat hij wel even zal koken, om zich vervolgens bij de eerste ui gelijk in de vinger te snijden.![]()
[ afbeelding ]
Nee, is pas sinds kort. Roeitwink is nu mijn vriend.quote:
Pics or not happen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, is pas sinds kort. Roeitwink is nu mijn vriend.
Nee. Vraag Kaas en Pax maar, zij zullen het bevestigen.quote:
Pax, doe mij DM/PMquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Vraag Kaas en Pax maar, zij zullen het bevestigen.
uitgebreide beschrijving is ook al een begin..quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Vraag Kaas en Pax maar, zij zullen het bevestigen.
hebben ze een tweedagenkaart oid?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
SACHERTORTE! Voor de rest, fix een OV-abo, lopen ben je op het einde helemaal zat. Het is ook goedkoper twee haltes vanaf het centrum te eten dan in het centrum en minstens zo lekker.
Iets korter dan ik met mooi blauwe ogen en roodbruine krullen, paar sproetjes her en daar. Echt een schatje.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:47 schreef Peter het volgende:
[..]
uitgebreide beschrijving is ook al een begin..
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, ik was er toen met de vereniging en wij kregen dagkaarten van de commissie die de reis organiseerde. Maar zo duur zijn die kaarten geloof ik niet. Sowieso is het OV in de meeste Europese hoofdsteden veel goedkoper dan in Nederland.quote:
http://www.anwb.nl/vakant(...)rip/openbaar-vervoerquote:Net zoals in de meeste grote steden kun je in Wenen kaartjes kopen die geldig zijn voor metro, bus én tram. Een enkeltje kost ongeveer ¤ 2,20 en een kaart voor 24 uur ¤ 7,10. Een kaart voor 72 uur is verkrijgbaar voor ¤15,40. Maar dan krijg je geen korting bij bezienswaardigheden, zoals bij de Wien Karte (zie onder).
Ik zou voor die gaan.quote:Met de Wien-Karte kun je 72 uur onbeperkt van het openbaar vervoer in Wenen gebruik maken én krijg je korting bij veel musea, restaurants en bezienswaardigheden. Een Wien-Karte is verkrijgbaar vanaf ¤19,90 voor 72 uur. Heb je een Wien-Karte, dan mag er een kind tot en met 15 jaar gratis met je meereizen.
Weet genoeg over natuurkunde en zo?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets korter dan ik met mooi blauwe ogen en roodbruine krullen, paar sproetjes her en daar. Echt een schatje.Prima lichaam door het roeien, behoorlijk slim en goede humor.
Studeert Lucht- en Ruimtevaarttechniek aan de TU, dus zeker.quote:
klinkt als een goede catchquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets korter dan ik met mooi blauwe ogen en roodbruine krullen, paar sproetjes her en daar. Echt een schatje.Prima lichaam door het roeien, behoorlijk slim en goede humor.
Ik blijf Roelvink lezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |