Ga je nog terug denk je?quote:
Ik zag het, ja. Was je in een dronken bui?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
heb in feyenoord topic gepost vandaag
Ik ben altijd POSITIEF over de kansen van feyenoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag het, ja. Was je in een dronken bui?
Ik ben liever realist.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd POSITIEF over de kansen van feyenoord.
Hoezo?quote:
Ik ben eigenlijk alleen vooraf altijd POSITIEF zodat ik als het gebeurd mn gelijk kan halenquote:
Jawel, heel gezellig hoor.quote:
Hattrick Jorgensengodquote:
Opperkleurder gelooft niet dat hij er minstens 18 gaat maken in het komende seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd.quote:
Ik denk 25quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opperkleurder gelooft niet dat hij er minstens 18 gaat maken in het komende seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd.
Meer dan 15 zeker ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opperkleurder gelooft niet dat hij er minstens 18 gaat maken in het komende seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd.
Dat vind ik altijd zo vreselijk. Dan zie je 9 van de 10 keer iets gebeuren en als net die andere 1/10e andere mensen meekijken gebeurt het niet: ''HAHA SKKL HAHAHA''. Dan sterft er iets in me.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen vooraf altijd POSITIEF zodat ik als het gebeurd mn gelijk kan halen
We hebben ook nieuwe buitenspeler hequote:
ja zei mn schoonzusjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben ook nieuwe buitenspeler he
EIndelijk uit Zuid-Amerika
He sofquote:
nee heb een erg saaie op dit moment. Hoe is werkleef?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He sof
Gaat het nog goed met je typewerk?
zeker door gebrek aan school (lol)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
Ik slaap echt veel de laatste tijd en ik blijf maar moe. Voel me net een baby
Ja en ik slaap ook op rare tijden. Hahahquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker door gebrek aan school (lol)
Krijg je wel veel elke week gewoon?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb een erg saaie op dit moment. Hoe is werkleef?
Ik slaap op moment ERG weinig, maar ben topfit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik slaap ook op rare tijden. Hahah
misschien heb je ook pfeifferquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
Ik slaap echt veel de laatste tijd en ik blijf maar moe. Voel me net een baby
Ik val echt smerig vroeg in slaap voor mijn doen, ook als ik dag ernaa vrij ben. Erg irritantquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik slaap op moment ERG weinig, maar ben topfit.
En altijd zelfde ritme
beter tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik val echt smerig vroeg in slaap voor mijn doen, ook als ik dag ernaa vrij ben. Erg irritant
Hopelijk ook je laatste keerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je wel veel elke week gewoon?
Ja goed, vandaag half 10 tot 6. En ben meerdere malen verrot gescholdenGoeie dag
maar 150 procent dus dan heb ik het er wel voor over.
1 keer kon ik me echt niet inhouden en ben ikterug gaan reageren dus hoop niet dat ze dat gesprek toevallig meegeluisterd hebben
Opzich wel, maar als je dan avondje vrij bent wil je er ook wel wat van meekrijgenquote:
gewoon vroeg van wakker wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel, maar als je dan avondje vrij bent wil je er ook wel wat van meekrijgen
Oh ik ging niet bijdehand doen of terug schelden hoor, maar hij was zo denigrerend aan het doen, en schelden, en van dat, ja hoe lang werk je hier al blabla, beter je best doen jochiequote:
Dat komt wel hoor, je bent pas echt net begonnen hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel, maar als je dan avondje vrij bent wil je er ook wel wat van meekrijgen
ik zou echt slecht zijn bij callcenterquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ging niet bijdehand doen of terug schelden hoor, maar hij was zo denigrerend aan het doen, en schelden, en van dat, ja hoe lang werk je hier al blabla, beter je best doen jochieTerwijl ik gewoon kundige antwoorden gaf en bij hem het prlobleem lag, en normaal blijf ik echt een ijskonijjn maar nu had ik zoiets van ja, beetje aardig doen kan ook nog weleens helpen he
Hij reageerde er gelukkig nog best luchtig op maar neit echt de bedoeling natuurlijk
En daarna zeggen dat je kat over het toetsenbord liep.quote:
nee, en dat het niet de bedoeling is is de enige reden waarom het hopelijk je laatste keer is. Ik heb zo vaak dat ik vind ja hee doe eens normaal man, maar management ziet dat echt never nooit zoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ging niet bijdehand doen of terug schelden hoor, maar hij was zo denigrerend aan het doen, en schelden, en van dat, ja hoe lang werk je hier al blabla, beter je best doen jochieTerwijl ik gewoon kundige antwoorden gaf en bij hem het prlobleem lag, en normaal blijf ik echt een ijskonijjn maar nu had ik zoiets van ja, beetje aardig doen kan ook nog weleens helpen he
Hij reageerde er gelukkig nog best luchtig op maar neit echt de bedoeling natuurlijk
quote:
Gelukkig nemen ze mijn toch niet aan bij een callcenterquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna zeggen dat je kat over het toetsenbord liep.
Klopt. Wat er ook tegen je gezegd wordt ja. Je mag ook meteen de lijn uit als je zo`n gesprek hebt gehad, kan je even naar buiten en daar je frustratie uitenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, en dat het niet de bedoeling is is de enige reden waarom het hopelijk je laatste keer is. Ik heb zo vaak dat ik vind ja hee doe eens normaal man, maar management ziet dat echt never nooit zo. Ja of moet echt discriminatie oid zijn
maar anders is en bijft het 'ja, dan moet jij professioneel blijven' hoe moelijk ook arrghghg
ooh, dat is wel echt heel erg goed van ze zegquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Wat er ook tegen je gezegd wordt ja. Je mag ook meteen de lijn uit als je zo`n gesprek hebt gehad, kan je even naar buiten en daar je frustratie uiten
Zou dat echt te irritant vinden om te doen hahahha wel lekker 150%quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je wel veel elke week gewoon?
Ja goed, vandaag half 10 tot 6. En ben meerdere malen verrot gescholdenGoeie dag
maar 150 procent dus dan heb ik het er wel voor over.
1 keer kon ik me echt niet inhouden en ben ikterug gaan reageren dus hoop niet dat ze dat gesprek toevallig meegeluisterd hebben
Aardige werkgever opzich wel ja. Ze hebben ook speciale stoelmassages waar je je voor kan aanmelden tijdens je dienst hehehequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooh, dat is wel echt heel erg goed van ze zegwat fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |