Dan misschien maar goed geweest dat het toch niet gebeurd wasquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was ik ook wel van mijn apropos (schitterend woord) geweest hoor.
Bij spontane dingen slaat mijn autisme meter vaak op hol.
Kleine stapjes nemen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan misschien maar goed geweest dat het toch niet gebeurd was
of parachute uitvouwen als je in de lucht bentquote:
El Ghazi heeft dat nog niet helemaal begrepen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of parachute uitvouwen als je in de lucht bent
en zo zijn er nog wel meer enigszins praktische voorbeelden waarbij snel handelen toch handig kan zijn
ik heb de wedstrijd niet gezien en eerlijk gezegd volg ik ajax ook nauwelijks. Volgens mij volg ik voetbal sowieso weinig maar wat ik dus wil zeggen. Ik geloof je gelijk als dat je mening is over een ajax spelerquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi heeft dat nog niet helemaal begrepen denk ik.
Wow kijk je niet eens Ajaxquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd niet gezien en eerlijk gezegd volg ik ajax ook nauwelijks. Volgens mij volg ik voetbal sowieso weinig maar wat ik dus wil zeggen. Ik geloof je gelijk als dat je mening is over een ajax speler
Het is maar ajax hoor..quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow kijk je niet eens Ajaxwat is dit
ja can confirmquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is die user Helsinki echt die lekkere chick uit haar fobo?
dit dusquote:
doet het over het algemeen beter in europa als je even vergeet dat we dus EL halen en geen CLquote:
link eensquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is die user Helsinki echt die lekkere chick uit haar fobo?
Ja maar verder is het ook allemaal niet bijzonder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
doet het over het algemeen beter in europa als je even vergeet dat we dus EL halen en geen CL
zeer zeker waarquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar verder is het ook allemaal niet bijzonder.
Daar geloof ik geen zak van.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik hheb haar op snapchay ze is eht lief en aatdih
ik zweer het kijk maar in de reacties van mijn foboquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen zak van.
Wat doet zo'n meisje dan in godsnaam op FOK!
Ik gooi nog liever zoutzuur in mijn ogen dan Ajax weer te zien afgaan in de EL.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zeer zeker waar
maar ben wel beetje dol op EL wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |