Demon_from_Heavenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Of urinebuis die nog een beetje opgerekt kan worden
was wel consensual thoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
plottwist: niels kreeg een bierflesje in zijn anus van een stel soldaatfaggots
Erin geramd met een skatequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
Zijn vaak van die kapstersletjes die op militairen geilen. Die willen dat zelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:17 schreef Willoow het volgende:
Lekker meisjes lastigvallen![]()
Heel stoer allemaal
Wat nobel van jequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:17 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga er verder maar niet op in, maar was echt erg mensen. Nu, zou ik ingrijpen om het te voorkomen.
denk dat hij gewoon een keertje in zijn huis viel tijdens het skaten met z'n gat op een bierflesje en er toen een geil fantasieverhaaltje van heeft gemaaktquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
Ik zou er bijna een paint van makenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk dat hij gewoon een keertje in zijn huis viel tijdens het skaten met z'n gat op een bierflesje en er toen een geil fantasieverhaaltje van heeft gemaakt
quote:
Met zo'n mooie legging.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:18 schreef Chai het volgende:
Zijn vaak van die kapstersletjes die op militairen geilen. Die willen dat zelf.
weer zo'n debiele gimmickquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
Nintendo's upcoming NX will be a portable, handheld console with detachable controllers, a number of sources have confirmed to Eurogamer.
On the move, NX will function as a high-powered handheld console with its own display. So far so normal - but here's the twist: we've heard the screen is bookended by two controller sections on either side, which can be attached or detached as required.
Then, when you get home, the system can connect to your TV for gaming on the big screen.
wat gaat er in het hoofd om van die gekke japannertjes
ja i know, had het al gelezenquote:
kan gelukkig nog die nieuwe swekker zelda spelen op mijn Wii U die al een jaar niet aan is geweestquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja i know, had het al gelezen
rip nintendo
ja iddquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:23 schreef Drug het volgende:
Nintendo komt toch met mini remake van nes? 6 tientjes met een zooi games erop. Op zich wel vet
kun je net zo goed een emulator met games downloaden die je zelf wil en dan een USB NES controller aansluitenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:23 schreef Drug het volgende:
Nintendo komt toch met mini remake van nes? 6 tientjes met een zooi games erop. Op zich wel vet
is toch gwn cool om te hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
of zo'n raspberry pi ding die de overleden vanillekwark heeft
moeitequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je net zo goed een emulator met games downloaden die je zelf wil en dan een USB NES controller aansluiten
ik breng de olie meequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:27 schreef Willoow het volgende:
Hermann en dp, komen jullie zo nog langs?
mijn anus is nog niet hersteld van de vorige keerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:27 schreef Willoow het volgende:
Okéquote:
Kan je nog wel komenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn anus is nog niet hersteld van de vorige keer
waar gaat het heen met nintendo, ook al in samenwerking met de PVV nuquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
Maar de PVV lijkt me toch de meest voor de hand liggende keuze. Puur omdat er iets moet gebeuren en ik zie de andere partijen niet met een concreet plan komen hoe je de tweedracht die in Nederland broeit kan beteugelen.
kan ik in dezen iets betekenen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn anus is nog niet hersteld van de vorige keer
Ja dan gaat er wat gebeuren iddquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
Maar de PVV lijkt me toch de meest voor de hand liggende keuze. Puur omdat er iets moet gebeuren en ik zie de andere partijen niet met een concreet plan komen hoe je de tweedracht die in Nederland broeit kan beteugelen.
Neehquote:
Gaan jullie vieze dingen doen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:27 schreef Willoow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |