Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor is precies hetzelfde, probeer maar eens een weekje alleen te lurken
Foto? Heb jij een database of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik denk altijd dat Brummetjes vriend geestelijk beperkt is. Zo lijkt het wel op de foto van die twee.
Jeetjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil verder met black sails maar er wordt vlakbij verbouwd ofzo dus helaas zit ik opgescheept met jullie nu
linkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik denk altijd dat Brummetjes vriend geestelijk beperkt is. Zo lijkt het wel op de foto van die twee.
Zij heeft hem zo zwaar onder de duim, ze dreigt zelfs met aangifte van aanranding.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef hoink581 het volgende:
zou haar in mijn penis laten bijtenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja weet niet waarom maar iedereen noemt Taylor een snake
Shit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zij heeft hem zo zwaar onder de duim, ze dreigt zelfs met aangifte van aanranding.
Dan laat ik het ook wel dun door m'n broek lopen
voor je het weet vindt er ook nog een misverstand plaats tijdens het opnemen van de aangifte en wordt hij veroordeeld wegens het aanranden van een 11-jarig jongetjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zij heeft hem zo zwaar onder de duim, ze dreigt zelfs met aangifte van aanranding.
mooi stel, wat is het leeftijdsverschil wel niet? ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
gast..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor je het weet vindt er ook nog een misverstand plaats tijdens het opnemen van de aangifte en wordt hij veroordeeld wegens het aanranden van een 11-jarig jongetje
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor je het weet vindt er ook nog een misverstand plaats tijdens het opnemen van de aangifte en wordt hij veroordeeld wegens het aanranden van een 11-jarig jongetje
Au!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mooi stel, wat is het leeftijdsverschil wel niet? ;s
KLB / Vriend heeft in z'n broek gepoeptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
wie de fuck is brummetje en waar gaat dit allemaal over
Dat is een troll tochquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB / Vriend heeft in z'n broek gepoept
de TS heette eerst brummetje
laten we het hopenquote:
ik zie op het eerste gezicht dat er veel werk en aandacht is besteed aan de OP, KLB altijd kwaliteitquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB / Vriend heeft in z'n broek gepoept
de TS heette eerst brummetje
Sommige mensen zijn echt zo gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |