En gewoon wandelen dan? Dat is ook al super goed voor je bloedsuikerwaarde. Mijn waarde daalt altijd met de helft van mn beginwaarde. Dus van 10 naar 5, van 8 naar 4 etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja, in 2012 was ik zo goed bezig 's zomers. Daar is nu niks van te merken. Heb het geprobeerd, maar het leuke is er vanaf.
Ik weet niet waarom het toen wel lukte, want ik ben gewoon duidelijk geen sportster.
Wij moeten eens naast elkaar staanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:22 schreef sararaats het volgende:
Wat je wel hebt bij Pokémon Go, kans op botsingen.
Omdat ik klein ben word ik wel eens omver gelopen en met Pokémon Go helemaal.
Ik heb een nieuw luisterboek
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wij moeten eens naast elkaar staan
Hoe lang ben jij dan? Ik ben maar 1.58mquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wij moeten eens naast elkaar staan
1.80mquote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan? Ik ben maar 1.58m
misschien stonden de gegevens nog ingevuld bij thuisbezorgd en bestellen ze daar niet zo vaak. Niet gezien dat het oude adres er nog in stond.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:15 schreef LPFAN het volgende:
Domino's stond voor deur, pizza voor de vorige bewoners, Blijkbaar hadden ze hun vorige adres opgegevenWoon hier al een dik jaar. Weet gelukkig waar ze nu wonen dus hij is nu daar heen maar wat stom zeg!
Oh dat zou kunnen idd. Nah ja ze wonen nog steeds in de straat, van nummer 61 naar 16 dus op zich kan ik me voorstellen dat ze zich kunnen vergissen ;pquote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:28 schreef superkimmi het volgende:
[..]
misschien stonden de gegevens nog ingevuld bij thuisbezorgd en bestellen ze daar niet zo vaak. Niet gezien dat het oude adres er nog in stond.
Das wel een stuk groter jaquote:
Haha ja idd en het niet lustquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das wel een stuk groter ja
LPFAN ja als je van 61 naar 16 verhuisd is zo'n fout snel gemaakt. Scheelt dat jij toch geen pizza mag
Aaah wat liefquote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:51 schreef superkimmi het volgende:
vanmiddag echt een leuke middag gehad met mijn nichtje in Avifauna. toen we aankwamen bij oma om haar op te halen, was ze eventjes heel verdrietig. Want ze zou een boterhammetje gaan eten en ineens ging dat niet door, dat was even paniek. Dus hebben we toch maar gewoon daar geluncht en daarna naar Avifauna gegaan. In Avifauna zelf was ze gelukkig het zonnetje in huis. De loslopende aapjes en vogels in sommige gebieden waren echt heel leuk en gezellig vond ze. En natuurlijk afsluitend lekker in de speeltuin gespeeld.
zeker voor herhaling vatbaar
ja was heel leuk! Het is zo'n heerlijk meisjequote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aaah wat lief
Klinkt als een geslaagde dag!
Aah wat leuk!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:51 schreef superkimmi het volgende:
vanmiddag echt een leuke middag gehad met mijn nichtje in Avifauna. toen we aankwamen bij oma om haar op te halen, was ze eventjes heel verdrietig. Want ze zou een boterhammetje gaan eten en ineens ging dat niet door, dat was even paniek. Dus hebben we toch maar gewoon daar geluncht en daarna naar Avifauna gegaan. In Avifauna zelf was ze gelukkig het zonnetje in huis. De loslopende aapjes en vogels in sommige gebieden waren echt heel leuk en gezellig vond ze. En natuurlijk afsluitend lekker in de speeltuin gespeeld.
zeker voor herhaling vatbaar
Oeh. Heel veel sterktequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:42 schreef superkimmi het volgende:
En dan wordt je van een feestje in Rotterdam weggebeld, omdat je schoonmoeder heeft besloten dat ze niet meer verder wil... Nu onderweg naar huis
Heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:42 schreef superkimmi het volgende:
En dan wordt je van een feestje in Rotterdam weggebeld, omdat je schoonmoeder heeft besloten dat ze niet meer verder wil... Nu onderweg naar huis
RIP ovenquote:
Sparen voor een nieuwe hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
RIP ovenen nu?
Hiep hoi voor de Jumbo in Roosendaal. Schrok enkel van de goedkope prijzen. Hier in Belgie is Coca Cola (om een stom voorbeeld te geven) veel duurder.
Vanmiddag gewerkt dus teut (lees: moe)
Alvast slaapwel!
Heel veel sterkte superkimmi.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:42 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |