jammer van die twee-drie diertjesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:09 schreef zeer het volgende:
[..]
2-3x per jaar of zo in geval van nood ;s
Vind ik wel. Zou het echter nooit willen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook.
Maar Zeer kan het niet hebben dat ik voor het bedrijf van familie werk. Dat is geen werken.
ik kan dat best hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook.
Maar Zeer kan het niet hebben dat ik voor het bedrijf van familie werk. Dat is geen werken.
Heb ik al eens gezegd.. en toe zei je zoiets van waarom moet jij tegendraads doen of iets in die trant omdat ik spruitjes lekker vind.quote:
Andijvie met kaas?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd.. en toe zei je zoiets van waarom moet jij tegendraads doen of iets in die trant omdat ik spruitjes lekker vind.
is ook, voel me daarna meestal beetje depriquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer van die twee-drie diertjes
Zelfde volk als fanatieke ex-rokers.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn die vegan mensen altijd van die mensen die anderen ook willen overtuigen? echt nog irritanter dan jehova getuigen.
wanneer gaan we spruitjes eten?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd.. en toe zei je zoiets van waarom moet jij tegendraads doen of iets in die trant omdat ik spruitjes lekker vind.
Werk gelukkig niet met ze.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind ik wel. Zou het echter nooit willen.
Toch verdien ik geld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan dat best hebben
weet alleen voor 100% zeker dat je niet werkt
Heb vaak buikpijn laatste tijdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:09 schreef zeer het volgende:
[..]
da's niet goed, meer groente en fruit naar binnen werken!
waarom ervaar jij iedere vorm van andere gedachtes als dermate bedreigend dat je het idee hebt dat ze gedeeld worden om jou te overtuigen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zijn die vegan mensen altijd van die mensen die anderen ook willen overtuigen? echt nog irritanter dan jehova getuigen.
Ook die, jaquote:
Eet vaak s morgens niks.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:10 schreef Germano het volgende:
[..]
's Morgens dus macaroni met sinaasappel. Als lunch weer.
o ik voel me sws altijd wel depriquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:12 schreef zeer het volgende:
[..]
is ook, voel me daarna meestal beetje depri
poep ook altijd raar erna
Spruitjes zijn ook gewoon lekker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor daar sinds zondag ook bij. Was eerst een fervent partyroker, maar kap er maar helemaal mee.quote:
Nee website bouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Beetje komkommers sorteren met de Polen?
Bedreigend? waar haal je dat vandaan? jehova getuigen vind ik ook niet bedreigend hoor. Ikz ei ook irritant, dat is andersquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:13 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom ervaar jij iedere vorm van andere gedachtes als dermate bedreigend dat je het idee hebt dat ze gedeeld worden om jou te overtuigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |