90% van de onderwerpen zit ook al in andere vakkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:08 schreef Kaas- het volgende:
Het eenvoudigste vak van de gehele bachelor, filosofie van de economie, heb ik gehaald door enkele uren voor het tentamen het Sir-verslag te lezen en tot dat moment nooit ook maar een minuut aan het vak besteed te hebben. Echt heel gênant dat dat mogelijk was, vervang dat vak lekker door iets beters.
Niet haten, ICT was makkelijker.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:08 schreef Kaas- het volgende:
Het eenvoudigste vak van de gehele bachelor, filosofie van de economie, heb ik gehaald door enkele uren voor het tentamen het Sir-verslag te lezen en tot dat moment nooit ook maar een minuut aan het vak besteed te hebben. Echt heel gênant dat dat mogelijk was, vervang dat vak lekker door iets beters.
Wellicht waar, alleen daar had je verplichte practica dus heb ik alsnog 10+ uur aan het vak besteed heb.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:44 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Niet haten, ICT was makkelijker.
Eens. En ik zit er iedere weekquote:Op zaterdag 3 september 2016 23:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat zijn die CB zalen toch aids zeg
quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:40 schreef Sophie100 het volgende:
[..]
Zelfs die verslagen voor dood en letsel kan je niet bestellen. Het staat wel op de site maar bestellen lukt niet echt.
Ook wel 'De Piano' in werknemers volksmond.quote:Op zondag 4 september 2016 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Polak, het nieuwe (glazen) gebouw zegmaar. De Studystore zit er ook in. Sowieso hadden ze al die gebouwen nooit namen moeten geven maar het lekker bij de letters moeten houden
Hmm, die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook wel 'De Piano' in werknemers volksmond.
quote:Op zondag 4 september 2016 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Polak, het nieuwe (glazen) gebouw zegmaar. De Studystore zit er ook in. Sowieso hadden ze al die gebouwen nooit namen moeten geven maar het lekker bij de letters moeten houden
Shit, Burger Tuesday gemist.quote:Op woensdag 7 september 2016 01:42 schreef Aethereal het volgende:
Die burgers van het Paviljoen zijn echt goud
Had dat gewoon Tandeville genoemd inderdaad. Denk nog steeds dat Mandeville M is.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:09 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ik heb binnenkort les in Polak maar er staat geen letter bij op mijn rooster.
![]()
Ik raak vooral in de war bij bv Mandeville (T-gebouw)
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 7 september 2016 11:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had dat gewoon Tandeville genoemd inderdaad. Denk nog steeds dat Mandeville M is.
Ben nu in T maar van dit alles niks gemerkt.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:56 schreef IDkaart het volgende:
Niet te geloven, de roltrappen in Mandeville naar boven en naar beneden zijn allemaal kapot.![]()
En in die wc's naast 45 bij de liften/richting roltrap ligt allemaal ongesteldheidsbloed in de wc.
Er was een brandalarmquote:Op woensdag 7 september 2016 12:56 schreef IDkaart het volgende:
Niet te geloven, de roltrappen in Mandeville naar boven en naar beneden zijn allemaal kapot.![]()
En in die wc's naast 45 bij de liften/richting roltrap ligt allemaal ongesteldheidsbloed in de wc.
quote:Op woensdag 7 september 2016 12:56 schreef IDkaart het volgende:
Ik vind het er altijd zo koudquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er mis mee is
Hmm, zeker in CB-5 wil het nog wel eens fris zijn jaquote:
Niet te harden bij tijd en wijle, man man manquote:Op zondag 11 september 2016 18:53 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan niet wachten tot het wat rustiger wordt op de campus. Jezus.
Waarom zou het rustiger worden dan? Eerstejaars die stoppen?quote:Op zondag 11 september 2016 18:53 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan niet wachten tot het wat rustiger wordt op de campus. Jezus.
Geen idee, maar vanaf midden oktober is het rond lunchtijd echt niet meer zo druk op Tinbergen Plaza.quote:Op zondag 11 september 2016 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou het rustiger worden dan? Eerstejaars die stoppen?
Goede voornemens die een beetje wegebben, de eerste tentamens zijn geweestquote:Op zondag 11 september 2016 18:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geen idee, maar vanaf midden oktober is het rond lunchtijd echt niet meer zo druk op Tinbergen Plaza.
Ik wacht dan ook met fitnessen voorlopig.quote:Op zondag 11 september 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goede voornemens die een beetje wegebben, de eerste tentamens zijn geweest
Standaard excuusquote:Op zondag 11 september 2016 19:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wacht dan ook met fitnessen voorlopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |