Ey Sokz. Ik herken je naam doordat we een paar jaar terug beide in dat IB-topic postten. Met Bajskorv en zo toen nog. Wat doe jij tegenwoordig dan? Volgens mij ging je in Groningen studeren (waar ik nu op Paradigm festival ben btw).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:23 schreef Sokz het volgende:
Ligt eraan. Haal je gewoon degelijke cijfers en bouw je iets een cv'tje op dan geraak je meestal wel binnen. Haal je 6'jes dan wordt 't lastiger maar dat geld voor elk andere master in jouw richting.
Thanks. CV zit wel redelijk goed denk ik. Heb na m'n HBO Bedrijfskunde 2 jaar fulltime gewerkt (intermediair en back office binnen een energiebedrijf). Gewoon goed m'n best doen dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:23 schreef Sokz het volgende:
Ligt eraan. Haal je gewoon degelijke cijfers en bouw je iets een cv'tje op dan geraak je meestal wel binnen. Haal je 6'jes dan wordt 't lastiger maar dat geld voor elk andere master in jouw richting.
Ik heb hem vandaag ingeleverdquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:26 schreef Kaas- het volgende:
Nog twee dagen en dan is m'n scriptie wel af normaal gesproken. Waar ik de laatste tijd voor m'n gevoel nog helemaal alleen op de uni was begint het nu toch weer vrij levendig te worden. Nieuwe jaar komt er alweer aan natuurlijk.
Haha, lekker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag ingeleverd14 dagen eerder dan gepland.
Haha humor, ik ga woensdag op vakantiequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, lekker.Ik wil hem voor het verhaal in de nacht van woensdag op donderdag inleveren, aangezien ik die nacht ook op vakantie ga en de deadline ergens tijdens die vakantie is.
Ben je al ouder dan, of begin je hier aan een master?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:41 schreef SavageBrother het volgende:
Die introweek heb ik maar overgeslagen, volgens mij zijn dat vooral 18/19 jarigen die een weekje flink de bloemetjes buiten gaan zetten. Ik werk nog een paar dagen door en ga van 't weekend m'n verhuizing afronden.
Dan zou ik hem ook overslaan ja. Je gaat dan toch niet meer volledig in het studentenleven duiken op die manier.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:00 schreef SavageBrother het volgende:
Ben 24, ga beginnen aan m'n pre-master na 4 jaar hbo bedrijfskunde en 2 jaar werken.
Volgens mij kan alleen een mod jou toevoegen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:44 schreef Yenkoo het volgende:
Kan iemand mij toevoegen aan rsm, master Innovation Management? Ik heb m'n bachelor bedrijfskunde gelukkig gehaald deze zomer (SMT heeft 'slechts' 4 pogingen gekost Haha)
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik voel me echt een opa als ik al die kids zie van de Eurekaweek.Wel veel lekker bloot en jong vlees though, dankzij dit weer.
Hotpants!
Haha echt precies ditquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik voel me echt een opa als ik al die kids zie van de Eurekaweek.Wel veel lekker bloot en jong vlees though, dankzij dit weer.
Hotpants!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:41 schreef Super-B het volgende:
Dit studiejaar wordt mijn 3e en laatste bachelorjaar voor de Economie & Bedrijfseconomie opleiding. In blok 2 staan keuzevakken gepland, maar ik heb geen flauw idee hoe, wanneer en tot wanneer ik mij kan aanmelden voor keuzevakken.
Heeft iemand enig idee?
Minor is enkel in blok 1.quote:
Jawel. Mijn vraag ging om de inschrijvingprocedure van de keuzevakken. Vandaar dat ik het niet relevant vond om iets te melden over een minor.quote:
Oh, bij de ESL heb je het hele jaar door 8 blokken waar de eerste 2 de minor zijn in het derde jaar, daarom vond ik het zo vreemd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Super-B het volgende:
[..]
Jawel. Mijn vraag ging om de inschrijvingprocedure van de keuzevakken. Vandaar dat ik het niet relevant vond om iets te melden over een minor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Minor is enkel in blok 1.
Overigens kan je je gewoon via sin-online voor de vakken inschrijven (subscribe) vanaf nu tot een dag voordat ze beginnen.
Inschrijven doe je toch via Osiris en niet via ''Subscribe'', neem ik aan? Via Sin-Online subscriben is alleen om toegang te hebben voor de publicaties op Blackboard, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik mag in blok 1 van de master voor 8 ECTS aan keuzeruimte invullen en heb me vandaag voor 20 ECTS aan vakken ingeschreven en drop er dan gewoon een aantal na het eerste college via unsubscribe.
Inschrijven voor het vak via sin-online (nu tot wanneer het vak begint). Inschrijven voor het tentamen via Osiris (twee week voor het tentamen tot een week voor het tentamen ongeveer).quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:43 schreef Super-B het volgende:
[..]
[..]
Inschrijven doe je toch via Osiris en niet via ''Subscribe'', neem ik aan? Via Sin-Online subscriben is alleen om toegang te hebben voor de publicaties op Blackboard, toch?
Nope.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Wie gaat er naar dat festival binnenkort?
Bij sin online my grades en dan wat doorklikken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:42 schreef Kaas- het volgende:
Waar vind je ook maar weer wat de door studenten behaalde cijfers waren bij vakken in voorgaande jaren?
[..]
Nope.
Osiris -> Voortgang -> Uitvoeren op schermquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:42 schreef Kaas- het volgende:
Waar vind je ook maar weer wat de door studenten behaalde cijfers waren bij vakken in voorgaande jaren?
[..]
Nope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |