SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou slechte moeder is natuurlijk onzin. Het is vooral zonde van je geldquote:Op zaterdag 30 juli 2016 00:52 schreef faptist het volgende:
Mnoh arme ketel. Een poezenkras. Wel een mooie pleister! Blijft hij daar nog een beetje vanaf of blijf je pleisters plakken?
Goed etende dreumesen zie ik voorbij komen! Aardbeien, avocado en ander fruit. Knap hoor. Hier krijg ik er alleen appel en banaan in. Morgen ga ik avocado proberen. Hopelijk eet ze dat wel.
Ik weet dat ik geen excuses hoef te maken wanneer ik lang niet post, maar het voelt toch alsof ik dat een beetje moet doen -voor mezelf-. Het is de laatste tijd erg druk hier. Een vermiste kat. Een andere kat die opeens alleen maar sliep.. Wii dachten dus dat hij de andere kat mistte tot we zagen dat hij na een dag slapen op ro's bed (mag normaal nooit) niet meer kon lopen. Dierenarts gebeld. Zei dat het door heimwee kwam. Volgende dag nog niks verbetert. Naar het dierenziekenhuis en daar bleek dat de kat een opgezette blaas had. Doodziek was. Nu ligt hij al sinds dinsdag in het dierenziekenhuis. Zucht..
Vind het zo erg. Zo sneu.
Vooral omdat iedereen een mening heeft over de kosten. Ik begin er nooit over, maar de mensen om ons heen hebben het alleen maar over 'mijn grens is x bedrag. Elke euro daarboven is een spuitje'.
Trek me dat soort dingen toch aan.![]()
Aaaargh poezels..
Sorry. Dreumes topic.
Ro!
Ik bracht ro naar het Kdv. Had haar 2 potjes met kV meegegeven. Krijg ik na de dag Kdv te horen of ik zeker weet of ik ro nog kV wil geven.. ' we kennen eigenlijk niemand die op die leeftijd nog kV krijgt'.
Ik kreeg vast het schaamrood op m'n wangen, maar.. Shit hey.. Geen kV meer?
Dat is zo'n beetje het enige dat ze altijd drinkt. Het geeft me zo'n geruststellend gevoel wanneer ze hem op heeft (genoeg cl binnen enzo) en nu dit weer.
Ben ik echt een luie moeder? Geeft niemand haar dreumes (16mnd) nog kV?
Das ook een kwestie van wennen heb ik t idee. Deed melle eerst ook, maar na een paar dagen niet meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar gooit 3 kwart vd inhoud dan in dr nek...ze wil wel maar is dan te enthousiast.
Mauw! Stoere meid! Ikvan tuinbroeken bij die kleintjes.
Klopt! Ging supergoed! Ze heeft eerst tot half negen geslapen, toen lekker zitten kletsen en met een boekje spelen, weer even slapen en daarna weer kletsen tot we er waren.quote:Op zondag 31 juli 2016 06:49 schreef dutchkidslife het volgende:
[..]
Veel plezier, gaat vast goed komen! Gaan jullie met de auto? Zag je in het vakantietopic over een vijfpuntsgordel en een slaapzak
[..]
Geniet van jullie welverdiende vakantie! En M de autoheld! Fijn dat de reis zo goed ging. Oh en vergeet níet om een kanelsnegle te eten (kaneelrol). Of anderssoorts kaneelgebak. Daar zijn ze ellendig goed in, in Denemarken.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hoi dat was spuit elf, kusjes uit Denemarken voor mooi Mauw met de tuinbroek, verdrietige JM en Fap met poezentroubles, gefeliciteerd GM en Twinkle met jullie peuters!
Ons dreumesje heeftzich kranig geweerd tijdens de autorit from hell die 13,5 uur duurde. Vannacht goed geslapen en t huisje is heeelijk. Wij zijn nog wat uitgeteld dus even een middagje bijkoemn vandaar dat ik op fok zit (j slaapt, m kijkt deense kindertv, want middagslaap is voor losers blijkbaar)
Ik zou even bellen om te informeren of dit een normale bijwerking is, gewoon voor de zekerheid. Het lijkt me dat de directe bijwerkingen van de operatie nu wel weggetrokken zouden moeten zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:41 schreef NotTheSame het volgende:
Even een klein onzekerheidje hier... Piranha is in april geopereerd aan z'n neusamandel. Tot die tijd kon hij de letter 'm' goed uitspreken (voor zover dat kan met 16 mnd). Sinds de operatie veranderde uitspraak van de 'm' in de 'b'. Dus oba (oma), baba (mama), gabee (ga je mee) boeba (Bumba), Bats (, z'n eigen naam).
Eerst zocht ik er niets achter, maar we zijn nu 4 maanden verder en er zit geen verbetering in.
De volgende KNO controle is pas in november, zou ik hier nou voor moeten bellen of toch afwachten?
Graag gedaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:54 schreef geppie het volgende:
Gefeliciteerd GM met je heuse peuter![]()
En nog bedankt voor je lieve kaart!
Twink ook alvast gefeliciteerd met B.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |