abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2016 @ 08:22:49 #201
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_164124838
Gefeliciteerd GM!

JM O+

Ingee, bij Draak hebben we ook het welbekende matje gehad. Wij hebben het toen door laten groeien. Wel hebben we het vanaf 12 maanden een paar keer bij laten punten zodat die hele dunne (baby) haartjes ook mee gingen in het kapsel ipv het ontplofte mol kapsel ;).

Piranha hebben we 2 maanden geleden voor het eerst laten knippen. Langere haren was bij hem geen gezicht vond ik :@. En afgelopen week hebben ze hem bijna kaal geknipt, dat was niet helemaal de bedoeling ;(.

Snoenk 3 uur op een boot, ik zou geloof ik 3 uur lang groen over de reling hangen :'). Maar fijn dat O. het zo goed doet!

Shop fijn dat ze nu van die frustratie af zijn. En dat kwebbelen in bed O+ .

IMA veel plezier op vakantie!

Fap :*.
pi_164124944
Hoewel we 1 dagje spijbelen, want hij wordt pas morgen 2 jaar, komen wij hier ook alvast uitzwaaien :W

De komende maanden zit ik thuis opgescheept met niet 1, maar 2 peuters :') :D ... dear lord.
We hadden voor een prikkie een heleboel V-tech Toettoet op de kop kunnen tikken .. en meneer is de gelukkigste man op aardig. Tot snel allemaal bij de peuters! :W

Foto's onder spoiler want grooooot

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 31 juli 2016 @ 09:07:40 #203
348178 NotTheSame
pi_164125024
Alvast gefeliciteerd Twinkle!
pi_164125054
Gefeliciteerd, GM en Twinkle! *O*.

Verder :O. We waren rond 1 uur op bed en het duurde zeker een uur voor ik kon slapen (niet m'n eigen bed hè :') ). Natuurlijk werd I net vannacht om 3 uur wakker om dat tot 6 uur te blijven... Gelukkig hebben we daarna nog twee uurtjes slaap kunnen pakken en nu speelt hij beneden met opa terwijl wij even bijkomen. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_164125072
Twinkle gefeliciteerd met je beertje O+ :* !

En GM gefeliciteerd met Saar O+ :* !

Onvoorstelbaar dat ze nu alweer peutertjes zijn :o Stop de tijd!
  zondag 31 juli 2016 @ 09:27:47 #206
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_164125142
Twinkle, ook alvast gefeliciteerd *O*
pi_164125222
(Alvast) gefeliciteerd Twinkle en GM! *O* Wat is het toch hard gegaan. :o
pi_164130788
Gefeliciteerd, Saar! Een fijne verjaardag met een mooie taart :)

En ook Boaz gefeliciteerd. Mooie auto's heb je gekregen!

Gisteravond werd ineens een van onze konijnen ziek (maar was vanochtend gelukkig weer oke). Toen moest ik weer aan jullie poes denken, JM... :* Je raakt zo gehecht aan zo'n beestje.

Snoenk, heerlijk toch, zo'n kind :)

Lijkt me lastig, shop, als ze jaloers zijn. Hoe ga je daar mee om?
  zondag 31 juli 2016 @ 14:51:35 #209
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_164130976
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 00:52 schreef faptist het volgende:
Mnoh arme ketel. Een poezenkras. Wel een mooie pleister! Blijft hij daar nog een beetje vanaf of blijf je pleisters plakken?

Goed etende dreumesen zie ik voorbij komen! Aardbeien, avocado en ander fruit. Knap hoor. Hier krijg ik er alleen appel en banaan in. Morgen ga ik avocado proberen. Hopelijk eet ze dat wel.

Ik weet dat ik geen excuses hoef te maken wanneer ik lang niet post, maar het voelt toch alsof ik dat een beetje moet doen -voor mezelf-. Het is de laatste tijd erg druk hier. Een vermiste kat. Een andere kat die opeens alleen maar sliep.. Wii dachten dus dat hij de andere kat mistte tot we zagen dat hij na een dag slapen op ro's bed (mag normaal nooit) niet meer kon lopen. Dierenarts gebeld. Zei dat het door heimwee kwam. Volgende dag nog niks verbetert. Naar het dierenziekenhuis en daar bleek dat de kat een opgezette blaas had. Doodziek was. Nu ligt hij al sinds dinsdag in het dierenziekenhuis. Zucht..
Vind het zo erg. Zo sneu.
Vooral omdat iedereen een mening heeft over de kosten. Ik begin er nooit over, maar de mensen om ons heen hebben het alleen maar over 'mijn grens is x bedrag. Elke euro daarboven is een spuitje'.
Trek me dat soort dingen toch aan. :{
Aaaargh poezels..
Sorry. Dreumes topic.

Ro!
Ik bracht ro naar het Kdv. Had haar 2 potjes met kV meegegeven. Krijg ik na de dag Kdv te horen of ik zeker weet of ik ro nog kV wil geven.. ' we kennen eigenlijk niemand die op die leeftijd nog kV krijgt'.
Ik kreeg vast het schaamrood op m'n wangen, maar.. Shit hey.. Geen kV meer?
Dat is zo'n beetje het enige dat ze altijd drinkt. Het geeft me zo'n geruststellend gevoel wanneer ze hem op heeft (genoeg cl binnen enzo) en nu dit weer.
Ben ik echt een luie moeder? Geeft niemand haar dreumes (16mnd) nog kV? :o
Nou slechte moeder is natuurlijk onzin. Het is vooral zonde van je geld :+

Wij hebben na de eerste verjaardag het pak kv opgemaakt en zijn daarna overgegaan op melk en later karnemelk. Makkelijker en goedkoper. Elke dag twee bekers en een beker yoghurt.

Maar hej, de fabrikanten maken melk voor kindjes tot vier jaar, dus die marketing loopt wel. Op Melles oude kdv waren er ook wel kindjes die nummer drie dronken hoor!
Kwak
  zondag 31 juli 2016 @ 14:54:27 #210
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_164131062
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 09:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar gooit 3 kwart vd inhoud dan in dr nek... :') ze wil wel maar is dan te enthousiast.

Mauw! Stoere meid! Ik O+ van tuinbroeken bij die kleintjes.
Das ook een kwestie van wennen heb ik t idee. Deed melle eerst ook, maar na een paar dagen niet meer.

Niet dat t per se moet allemaal he.
Kwak
  zondag 31 juli 2016 @ 15:02:22 #211
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_164131282
Ja hoi dat was spuit elf, kusjes uit Denemarken voor mooi Mauw met de tuinbroek, verdrietige JM en Fap met poezentroubles, gefeliciteerd GM en Twinkle met jullie peuters!

Ons dreumesje heeftzich kranig geweerd tijdens de autorit from hell die 13,5 uur duurde. Vannacht goed geslapen en t huisje is heeelijk. Wij zijn nog wat uitgeteld dus even een middagje bijkoemn vandaar dat ik op fok zit (j slaapt, m kijkt deense kindertv, want middagslaap is voor losers blijkbaar)

O+
Kwak
pi_164131919
Gefeliciteerd twinkle en GM, met jullie peuters!

Vandaag is een prima dag om jarig te zijn, al zeg ik t zelf ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Missladybug op 31-07-2016 22:01:32 ]
pi_164132388
Gefeliciteerd gm en twinkle!
Moeten we zo langzamerhand ook weer gaan 'wennen' in het peuter topic.

Leuke vakantie gewenst kwak! Hopelijk kunnen jullie wat ontspannen. Hele rit! Wij vonden zuidelijke Denemarken al vet genoeg dat was een drama. Duitsland op 4 uur rijden (eifel) was een stuk beter te doen.
pi_164137766
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 06:49 schreef dutchkidslife het volgende:

[..]

Veel plezier, gaat vast goed komen! Gaan jullie met de auto? Zag je in het vakantietopic over een vijfpuntsgordel en een slaapzak :)

[..]

Klopt! Ging supergoed! Ze heeft eerst tot half negen geslapen, toen lekker zitten kletsen en met een boekje spelen, weer even slapen en daarna weer kletsen tot we er waren.
Dit ging zo goed, het moet wel een helse nacht worden waarin ze de hele camping wakker huilt :')
  zondag 31 juli 2016 @ 19:41:46 #215
348178 NotTheSame
pi_164138242
Even een klein onzekerheidje hier... Piranha is in april geopereerd aan z'n neusamandel. Tot die tijd kon hij de letter 'm' goed uitspreken (voor zover dat kan met 16 mnd). Sinds de operatie veranderde uitspraak van de 'm' in de 'b'. Dus oba (oma), baba (mama), gabee (ga je mee) boeba (Bumba), Bats ( :'), z'n eigen naam).
Eerst zocht ik er niets achter, maar we zijn nu 4 maanden verder en er zit geen verbetering in.
De volgende KNO controle is pas in november, zou ik hier nou voor moeten bellen of toch afwachten?
pi_164138248
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 15:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hoi dat was spuit elf, kusjes uit Denemarken voor mooi Mauw met de tuinbroek, verdrietige JM en Fap met poezentroubles, gefeliciteerd GM en Twinkle met jullie peuters!

Ons dreumesje heeftzich kranig geweerd tijdens de autorit from hell die 13,5 uur duurde. Vannacht goed geslapen en t huisje is heeelijk. Wij zijn nog wat uitgeteld dus even een middagje bijkoemn vandaar dat ik op fok zit (j slaapt, m kijkt deense kindertv, want middagslaap is voor losers blijkbaar)

O+
Geniet van jullie welverdiende vakantie! En M de autoheld! Fijn dat de reis zo goed ging. Oh en vergeet níet om een kanelsnegle te eten (kaneelrol). Of anderssoorts kaneelgebak. Daar zijn ze ellendig goed in, in Denemarken.
pi_164138308
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:41 schreef NotTheSame het volgende:
Even een klein onzekerheidje hier... Piranha is in april geopereerd aan z'n neusamandel. Tot die tijd kon hij de letter 'm' goed uitspreken (voor zover dat kan met 16 mnd). Sinds de operatie veranderde uitspraak van de 'm' in de 'b'. Dus oba (oma), baba (mama), gabee (ga je mee) boeba (Bumba), Bats ( :'), z'n eigen naam).
Eerst zocht ik er niets achter, maar we zijn nu 4 maanden verder en er zit geen verbetering in.
De volgende KNO controle is pas in november, zou ik hier nou voor moeten bellen of toch afwachten?
Ik zou even bellen om te informeren of dit een normale bijwerking is, gewoon voor de zekerheid. Het lijkt me dat de directe bijwerkingen van de operatie nu wel weggetrokken zouden moeten zijn.
pi_164138671
Gefeliciteerd GM met je heuse peuter *O*
En nog bedankt voor je lieve kaart!

Twink ook alvast gefeliciteerd met B.!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zondag 31 juli 2016 @ 20:08:45 #219
335643 faptist
Maakt fouten
pi_164139084
NTS,
Ik zou morgen gewoon even met de afdeling bellen. Vragen of dit vaker voorkomt.
Vast niks ernstigs! :*

Gm en twinkle,
Gefeliciteerd met jullie peuters! :o

Hier een verdrietige dag.
M'n mooie kater is overleden in het dierenziekenhuis.
We zijn diep bedroefd.
Met ro is alles goed. Alleen jammer dat ze haar tandenborstel liever in de poezendrinkbak stopt dan in haar eigen mond. :')
  zondag 31 juli 2016 @ 20:16:40 #220
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_164139317
Ach fap. Sterkte :*

Ik zou even bellen nts.

Twinkle alvast gefeliciteerd!

Fijne vakantie kwak!

Hoop op gewoon een goede nacht ima
pi_164141115
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:54 schreef geppie het volgende:
Gefeliciteerd GM met je heuse peuter *O*
En nog bedankt voor je lieve kaart!

Twink ook alvast gefeliciteerd met B.!
Graag gedaan. :*

Fap, sterkte.

Wij komen nog even officieel gedag zwaaien.

Saar heeft genoten en was echt jarig met taart en cadeautjes en snoepjes en vriendjes.

Tot snel (of wat langer) in het peutertopic!

S. 2014
J. 2016
pi_164141434
Sterkte fap :*
En gefeliciteerd GM en MLB!

En fijne vakantie voor iedereen op pad w/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_164141663
Dank voor de felicitaties en tot snel allemaal! :s)
  zondag 31 juli 2016 @ 22:07:52 #224
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164142465
Gefeliciteerd Gm87 en Twinkle met jullie 2-jarigen!

Faptist, wat sneu van de poes. ;(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 1 augustus 2016 @ 00:57:06 #225
335643 faptist
Maakt fouten
pi_164146019
Wow gm,
Saar is zeker verwend en wat ziet ze er feestelijk uit! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: