Dat heet nu al lekker uitgekookt en is zeker niet des dreumeschquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:49 schreef Krisvc het volgende:
In de categorie dreumesgedrag?
Als één van ons opvoedkundig bezig is geweest tegen L. (lees: ze mag iets niet en dat leggen we aan haar uit en ze krijgt haar zin dus niet) kijkt ze degene die het uit heeft gelegd niet meer aan. Wel gaat ze slijmen bij anderen die dan toevallig aanwezig zijn.

quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat Ketel betreft is poes Het Beste Ooit. Dat gevoel is echter niet altijd wederzijds... SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Gelukkig staat de pleister hem wel goed

Zeker een ondernemend boefje. Ze liep al toen ze 10 maanden was (heeft ze niet van een vreemde want Beau liep ook al met 10 maanden). Ze zit nu in de fase dat ze alle kastjes open trekt, de inhoud eruit trekt en dan met eenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ondernemend boefje dus ook dutchkidslife. En wat leuk dat nr 3 onderweg is.
 -koppie ons aankijkt...
 -koppie ons aankijkt...

Onze Beau drinkt nog steeds melk uit de fles en is bijna drie. Hij is er gek op. We hebben een paar maanden geleden wel de KV vervangen door halfvolle melk, maar naar bed zónder is uit den bozequote:Op zaterdag 30 juli 2016 00:52 schreef faptist het volgende:
Ben ik echt een luie moeder? Geeft niemand haar dreumes (16mnd) nog kV?
 .
. 

en er zullen massa's kinderen zijn die nog lang poedermelk drinken. Ze verkopen het spul zelfs voor peuters, dus er zal vast vraag naar zijn
 en er zullen massa's kinderen zijn die nog lang poedermelk drinken. Ze verkopen het spul zelfs voor peuters, dus er zal vast vraag naar zijn 

Saar heeft ook heel lang uit de fles gedronken, anders dronk ze gewoon niet....quote:Op zaterdag 30 juli 2016 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zou dat lui zijn, faptist? Imo ben ik luier, want ik giet alleen maar melk in een fles. Jij moet nog schepjes tellenen er zullen massa's kinderen zijn die nog lang poedermelk drinken. Ze verkopen het spul zelfs voor peuters, dus er zal vast vraag naar zijn
Sterkte met de poezen!
Dutch, voor mij geruststellend dat jouw peuter nog flessen drinkt. Hier lijken alle kinderen al over op allerhande hippe bekers. Mauw drinkt ook uit alles, maar steeds maar slokjes. Echt doordrinken doet ze alleen uit een fles.

.
 . .
 . 

flessen dronk ze toch alleen maar bij de gastouder. Ze ging snel over naar rietjesbeker en vervolgens open beker. Ze pikte ook altijd ons glas op tafel om te drinken
 flessen dronk ze toch alleen maar bij de gastouder. Ze ging snel over naar rietjesbeker en vervolgens open beker. Ze pikte ook altijd ons glas op tafel om te drinken   

ze wil wel maar is dan te enthousiast.
 ze wil wel maar is dan te enthousiast.  van tuinbroeken bij die kleintjes.
 van tuinbroeken bij die kleintjes.

Das heel kleuterlike tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:51 schreef Skittles het volgende:
Mijn kind is natuurlijk ook al wel een kleuter qua doen en laten
Zegt ze terwijl kind over het bed aan het koprollen is en er bijna aflazerd
 een dreumes/peuter begint al voor ze op t bed is...
 een dreumes/peuter begint al voor ze op t bed is...  

Meestal niet. Meestal.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Wortelmauw
Wat doet ze dat beheerst SQ! Gaat ze dan niks aanwijzen / er mee lopen / met haar handjes erin frutten / dingen in de beker doen? Dat is namelijk waarom ik open bekers met Annie alleen doe als we samen aan tafel zitten. En dan nog is het opletten.

nou, weet je dat ook weer
 nou, weet je dat ook weer  

beats snickers of een kitkatquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mauw vond net een bakje tomaten in mijn tas en heeft nu dus tomaten als ontbijt gegeten

. En dan heel voorzichtig haar glas melk op de tafel zetten.
 . En dan heel voorzichtig haar glas melk op de tafel zetten.  
  Echt, spijkertuinbroeken bij dreumesen/peuters. zo onwijs lief
  Echt, spijkertuinbroeken bij dreumesen/peuters. zo onwijs lief   En tomaatjes zijn ook heel lekker
 En tomaatjes zijn ook heel lekker  

koprollen en dan met je hoofd tegen t bed klappen... mijn kind heeft mijn inschattingsvermogen... arm dingquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:57 schreef Skittles het volgende:
Met eraf lazeren, koprollen of een combinatie van beide?

:
 : 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |