abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2016 @ 20:14:36 #151
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_164096471
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 11:49 schreef Krisvc het volgende:
In de categorie dreumesgedrag?
Als één van ons opvoedkundig bezig is geweest tegen L. (lees: ze mag iets niet en dat leggen we aan haar uit en ze krijgt haar zin dus niet) kijkt ze degene die het uit heeft gelegd niet meer aan. Wel gaat ze slijmen bij anderen die dan toevallig aanwezig zijn. :')
Dat heet nu al lekker uitgekookt en is zeker niet des dreumesch :D

Mijn peutervrouwtje van 2 doet het ook :P
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_164098006
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 20:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat Ketel betreft is poes Het Beste Ooit. Dat gevoel is echter niet altijd wederzijds... :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D !
Gelukkig staat de pleister hem wel goed
  vrijdag 29 juli 2016 @ 21:31:27 #153
459214 dutchkidslife
Sic Biscuitus Desintegrat
pi_164098054
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ondernemend boefje dus ook dutchkidslife. En wat leuk dat nr 3 onderweg is.
Zeker een ondernemend boefje. Ze liep al toen ze 10 maanden was (heeft ze niet van een vreemde want Beau liep ook al met 10 maanden). Ze zit nu in de fase dat ze alle kastjes open trekt, de inhoud eruit trekt en dan met een O-) -koppie ons aankijkt...
Trotse vader van Beau en Kate
  zaterdag 30 juli 2016 @ 00:52:17 #154
335643 faptist
Maakt fouten
pi_164102558
Mnoh arme ketel. Een poezenkras. Wel een mooie pleister! Blijft hij daar nog een beetje vanaf of blijf je pleisters plakken?

Goed etende dreumesen zie ik voorbij komen! Aardbeien, avocado en ander fruit. Knap hoor. Hier krijg ik er alleen appel en banaan in. Morgen ga ik avocado proberen. Hopelijk eet ze dat wel.

Ik weet dat ik geen excuses hoef te maken wanneer ik lang niet post, maar het voelt toch alsof ik dat een beetje moet doen -voor mezelf-. Het is de laatste tijd erg druk hier. Een vermiste kat. Een andere kat die opeens alleen maar sliep.. Wii dachten dus dat hij de andere kat mistte tot we zagen dat hij na een dag slapen op ro's bed (mag normaal nooit) niet meer kon lopen. Dierenarts gebeld. Zei dat het door heimwee kwam. Volgende dag nog niks verbetert. Naar het dierenziekenhuis en daar bleek dat de kat een opgezette blaas had. Doodziek was. Nu ligt hij al sinds dinsdag in het dierenziekenhuis. Zucht..
Vind het zo erg. Zo sneu.
Vooral omdat iedereen een mening heeft over de kosten. Ik begin er nooit over, maar de mensen om ons heen hebben het alleen maar over 'mijn grens is x bedrag. Elke euro daarboven is een spuitje'.
Trek me dat soort dingen toch aan. :{
Aaaargh poezels..
Sorry. Dreumes topic.

Ro!
Ik bracht ro naar het Kdv. Had haar 2 potjes met kV meegegeven. Krijg ik na de dag Kdv te horen of ik zeker weet of ik ro nog kV wil geven.. ' we kennen eigenlijk niemand die op die leeftijd nog kV krijgt'.
Ik kreeg vast het schaamrood op m'n wangen, maar.. Shit hey.. Geen kV meer?
Dat is zo'n beetje het enige dat ze altijd drinkt. Het geeft me zo'n geruststellend gevoel wanneer ze hem op heeft (genoeg cl binnen enzo) en nu dit weer.
Ben ik echt een luie moeder? Geeft niemand haar dreumes (16mnd) nog kV? :o
pi_164103981
We zijn begonnen met slaaptraining 's nachts, omdat J als hij wakker wordt bij ons wil slapen, maar dat gaat ten koste van ieders slaap. Inmiddels slaapt hij weer en liggen wij wakker 8)7

Faptist, het fruit wat J de ene keer naar binnen propt, wordt een volgende keer resoluut aan de kant geschoven. En ook de kokosyoghurt die hij wel oké leek te vinden, was gisteren niks...
J krijgt nog wel (dieet)kv, maar dat is i.v.m. zijn allergie. Je zou eens kunnen proberen wat Ro van koemelk vindt?
  zaterdag 30 juli 2016 @ 06:56:00 #156
459214 dutchkidslife
Sic Biscuitus Desintegrat
pi_164104281
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 00:52 schreef faptist het volgende:
Ben ik echt een luie moeder? Geeft niemand haar dreumes (16mnd) nog kV? :o
Onze Beau drinkt nog steeds melk uit de fles en is bijna drie. Hij is er gek op. We hebben een paar maanden geleden wel de KV vervangen door halfvolle melk, maar naar bed zónder is uit den boze :).

Kleine Kate gaat dezelfde kant op: zij wordt nog steeds 's nachts wakker voor een flesje. Soms slaapt ze door, maar vaker niet dan wel.

Oh, goedemorgen allemaal trouwens. Fijn zo'n zaterdag om 6 uur al wakker *O*
Trotse vader van Beau en Kate
  zaterdag 30 juli 2016 @ 08:10:19 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_164104475
Waarom zou dat lui zijn, faptist? Imo ben ik luier, want ik giet alleen maar melk in een fles. Jij moet nog schepjes tellen 8-) en er zullen massa's kinderen zijn die nog lang poedermelk drinken. Ze verkopen het spul zelfs voor peuters, dus er zal vast vraag naar zijn ;)
Sterkte met de poezen!

Dutch, voor mij geruststellend dat jouw peuter nog flessen drinkt. Hier lijken alle kinderen al over op allerhande hippe bekers. Mauw drinkt ook uit alles, maar steeds maar slokjes. Echt doordrinken doet ze alleen uit een fles.
disclaimer
  zaterdag 30 juli 2016 @ 08:11:11 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_164104479
Ketel heeft een oorlogswond :D stoere pleister :Y
disclaimer
pi_164104503
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zou dat lui zijn, faptist? Imo ben ik luier, want ik giet alleen maar melk in een fles. Jij moet nog schepjes tellen 8-) en er zullen massa's kinderen zijn die nog lang poedermelk drinken. Ze verkopen het spul zelfs voor peuters, dus er zal vast vraag naar zijn ;)
Sterkte met de poezen!

Dutch, voor mij geruststellend dat jouw peuter nog flessen drinkt. Hier lijken alle kinderen al over op allerhande hippe bekers. Mauw drinkt ook uit alles, maar steeds maar slokjes. Echt doordrinken doet ze alleen uit een fles.
Saar heeft ook heel lang uit de fles gedronken, anders dronk ze gewoon niet.... :')
Sinds een maand of 3 drinkt ze uit de difrax rietjesbeker, behalve de warme melk bij t slapen want die krijgt ze nog steeds... anders slaapt ze niet ( pick your battles)
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 30 juli 2016 @ 08:21:28 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_164104507
Vind ik ook hoor, ik ga daar echt geen issue van maken. Ze zijn 1 jaar oud ffs. Ze worden al zo snel groot ;)

En ze kan heel goed uit een gewone beker, maar dat geeft zo'n zooi in bed 8-)

disclaimer
pi_164104529
Mijn nichtje wordt in september 4 en daar is nu de deal dat ze dan stopt met flessen. Maar ja, je wil ook gewoon dat er wat drinken in gaat toch?

Wij hebben al een tijdje de hondjesbekers van de Ikea. Een open beker vind ik ook te veel geknoei.

En de fles voor het slapen gaan is pas een paar weken terug gestopt. We hebben nu het probleem dat hij helemaal geen melk meer drinkt alleen... Hij krijgt nu dus wat meer roomkaas op brood, want pap hoeft hij ook niet.
pi_164104683
Annie krijgt ook nog flessen. Ik vind het wel prima want die drinkt ze tenminste leeg. 's Morgens een fles volle melk met Brinta en 's avonds een fles volle melk voor het slapen gaan. Weet ik tenminste zeker dat er 400cc vocht in dat kind gaat, want overdag drinkt ze nauwelijks }:| .

Ohja en gisteren had ik een flesje klaargezet voor Tas en toen ging ik even wat pakken. Lang verhaal kort: mijn dreumes vindt babymelk Nr1 ook nog heel erg lekker. "Kijk mama! Oppelepop!" :') .

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2016 09:01:15 ]
pi_164104714
Wortelmauw O+

Wat doet ze dat beheerst SQ! Gaat ze dan niks aanwijzen / er mee lopen / met haar handjes erin frutten / dingen in de beker doen? Dat is namelijk waarom ik open bekers met Annie alleen doe als we samen aan tafel zitten. En dan nog is het opletten.
pi_164104799
Oppelepop O+ O+ O+

PeuterMauw! O+

Lou drinkt niet meer uit flessen, maar nog wel de borst. Niet dat dat heel vergelijkbaar is met flessen, maar wel met (nog) kv geven.

Verder team open beker w/ flessen dronk ze toch alleen maar bij de gastouder. Ze ging snel over naar rietjesbeker en vervolgens open beker. Ze pikte ook altijd ons glas op tafel om te drinken :')
pi_164104938
Saar gooit 3 kwart vd inhoud dan in dr nek... :') ze wil wel maar is dan te enthousiast.

Mauw! Stoere meid! Ik O+ van tuinbroeken bij die kleintjes.
S. 2014
J. 2016
pi_164105091
Mijn kind is natuurlijk ook al wel een kleuter qua doen en laten :+
Zegt ze terwijl kind over het bed aan het koprollen is en er bijna aflazerd :')
pi_164105106
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 09:51 schreef Skittles het volgende:
Mijn kind is natuurlijk ook al wel een kleuter qua doen en laten :+
Zegt ze terwijl kind over het bed aan het koprollen is en er bijna aflazerd :')
Das heel kleuterlike toch :+ een dreumes/peuter begint al voor ze op t bed is... :P
S. 2014
J. 2016
pi_164105154
Met eraf lazeren, koprollen of een combinatie van beide? :P
  zaterdag 30 juli 2016 @ 10:03:20 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_164105220
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 09:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Wortelmauw O+

Wat doet ze dat beheerst SQ! Gaat ze dan niks aanwijzen / er mee lopen / met haar handjes erin frutten / dingen in de beker doen? Dat is namelijk waarom ik open bekers met Annie alleen doe als we samen aan tafel zitten. En dan nog is het opletten.
Meestal niet. Meestal. :')

Oppelepop _O- nou, weet je dat ook weer :Y)
disclaimer
  zaterdag 30 juli 2016 @ 10:07:22 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_164105260
Mauw vond net een bakje tomaten in mijn tas en heeft nu dus tomaten als ontbijt gegeten :')
disclaimer
pi_164105314
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mauw vond net een bakje tomaten in mijn tas en heeft nu dus tomaten als ontbijt gegeten :')
beats snickers of een kitkat :+
pi_164106166
O pikte ook altijd onze bekers, dus toen maar overgegaan naar open bekers. In bed een munchkinbeker og flesje met water. Ze drinkt onwijs veel 's nachts, dus dat is wel fijn

En vandaag wilde ze niet op haar stoel zitten bij het ontbijt. Prima, sta jij dan maar lekker aan de grote tafel :') . En dan heel voorzichtig haar glas melk op de tafel zetten.
Later, toen ik staand een luier wilde verschonen, kwamen we er achter waarom ze niet wilde zitten. Zo'n keutel rolt best een eind als je zo'n luier met een vaartje van die billen af trekt joh }:|

Mauw O+ Echt, spijkertuinbroeken bij dreumesen/peuters. zo onwijs lief O+ En tomaatjes zijn ook heel lekker :D
pi_164106251
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 09:57 schreef Skittles het volgende:
Met eraf lazeren, koprollen of een combinatie van beide? :P
koprollen en dan met je hoofd tegen t bed klappen... mijn kind heeft mijn inschattingsvermogen... arm ding :+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 30 juli 2016 @ 11:51:32 #174
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164106773
Ik geloof dat wij ook wel eens tomaatjes hebben gegeven als ontbijt als fruit op was. :D

Lijkt me ook echt niet lekker zitten met zo'n drol aan je kont, nee! :X

}:| :
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_164106789
Wat een toffe pleister Ketel! Wordt de kat bij jullie ook constant achterna gezeten (onder luid gegil en gelach)?

Wat is Mauw ineens groot daar! En die staartjes O+

Flessen: Hier dus ook nog een fles voor de melk, maar M. is dan ook net 1. Ze krijgt naar het kdv nog steeds (vanuit mijn vriezervoorraad) een flesje bv mee voor tussen de middag. Op het kdv hebben ze daar eigenlijk nooit een opmerking over gemaakt. Thuis krijgt ze tussen de middag koemelk of bv.

Faptist: Zeker als Ro alleen kv drinkt en bijv. geen koemelk of (weinig) ander vocht dan zou ik het nog even zo laten.

Edit: haha L! Dat lachje ook :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')