Nee, en dit is niet echt wat ik zoek.quote:
Dit dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 04:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, en dit is niet echt wat ik zoek.
Ik wacht wel op de serieuzere bijdrages als de nacht voorbij is.quote:
Het probleem is niet dat het nummer niet klopt, het probleem is dat jij gewoon niet weet wat depressieve alcoholistenmuziek is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 04:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, en dit is niet echt wat ik zoek.
quote:
Die van Nirvana is leuk!quote:
Hoe zou jij de lijst in de OP bestempelen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:52 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat het nummer niet klopt, het probleem is dat jij gewoon niet weet wat depressieve alcoholistenmuziek is.
Maar je vroeg ditquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Godsamme, jullie snappen niet wat ik bedoel.Luister de eerste paar voorbeelden. Die vibe zoek ik.
Gewoon waar we zelf aan denken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 04:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Maar waar denken jullie aan bij alcohol en aangeschoten zijn?
Alleen die? Grappenmaker ben je.quote:
Dit idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je vroeg dit
[..]
Gewoon waar we zelf aan denken.
Ja, maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je vroeg dit
[..]
Gewoon waar we zelf aan denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |