abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 25 juli 2016 @ 22:53:06 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_164010359
Ik hoop al tijden dat Donald Trump president van Amerika wordt. Hillary probeert de eerste vrouw met tuinbroek aan en haar op de tanden in het witte huis te worden. Trump probeert als eerste spreekstalmeester van Circus Walt Disney de troon van het presidentschap te betreden. Hij schreeuwt, hij blaft, hij keft, hij scheldt, hij schoffeert vrouwen, kleurlingen, Latino's en journalisten. Dan nog het liefst journalistieke vrouwelijke negerinnen. Kortom, een man naar mijn hart en een man van de straat. Met het hart op de tong, met de tong die klikt en met de gebaren van een dirigent die het orkest van het nationale blindeninstituut de weg moet wijzen.

Donald Trump is de beerput voor, omdat ie al is gedempt. Er valt niks meer te beerputten voor de pers en de onderzoeksjournalisten. Hij heeft al 40 jaar roddelpers achter de rug. Het eelt op zijn ziel is authentieker dan dat de leugendetector bij Hillary Clinton betrouwbaar is. Hij valt ook niet meer te temmen, als je bij hem in de kooi stapt, slaat ie zijn klauwen al uit voordat je de zweep goed en wel in je handen hebt. Geen houden aan. Een onberekenbaar projectiel, die de klappen van de zweep kent. Een man naar mijn hart.

Trump is de moderne versie van Archie Bunker, de nukkige xenofoob uit All in the familie. Trump is de karikatuur van de doorgeslagen American Dream. Archie was aandoenlijk als chagrijnige vader en echtgenoot en had het met zijn venijnige, vaak racistische opmerkingen vooral gemund op zijn schoonzoon, de Polak Meathead. Trump is aandoenlijk als schertsvertoning in het bordkartonnen decor van de Republikeinse Conventie of van de Republikeinse Partij. Denkt net als Archie in zwart-wit. Is net als Archie een onafhankelijke geest, vol met vooroordelen. Met dit verschil dat Donald Trump een paar spaarcentjes achter de hand heeft. Tegenover Archie Bunker die de lacherds op zijn hand weet.

Trump zou nooit hebben gezegd dat ie geen seks heeft gehad met 'that woman Lewinski.' Donald Trump zou met harde stem verklaren dat het met wederzijdse instemming was, dat ie toch al in scheiding lag met zijn vierde vrouw en dat ie nog nooit zo'n mooie sigarendoos van dichtbij heeft gezien. De scriptschrijvers van All in the Familie waren briljant. De ene geweldige one-liner na de andere kwam er uit hun koker. Het zwart-wit denken bleef ook bij de opkomst van de kleurentelevisie. Trump is het best als ie moet improviseren, het liefst op vragen van aantrekkelijke vrouwelijke journalistes, van het andere geslacht. Die legt ie met vunzige opmerkingen op de slachtbank of probeert ie ordinair te fileren met intimiderende seksistische toespelingen. Man naar mijn hart.

Tijdens de Republikeinse Conventie had Trump wel een goede scriptschrijver kunnen gebruiken. Niet voor zichzelf, maar voor zijn geplastificeerde trekpop, AKA zijn vrouw Melania. Normaal heeft Trump altijd en overal de touwtjes in handen, ditmaal mocht een stagiaire het script schrijven voor de speech van Melania Trump. Met alle gevolgen van dien.

Er werd geplagiëerd dat het een lieve lust was. Nog wel uit een toespraak van de zwarte vrouw van Barak Obama. Als vroegere naaktmodel en lustobject stond ze achter het catheder te orakelen alsof ze Edith Bunker was, de aandoenlijke vrouw van Archie. Je hoorde de woorden uit haar mond komen en wist meteen dat ze geen idee had wat ze betekenden.
Het was genant, pijnlijk en lachwekkend. Precies hoe Donald Trump vrouwen behandelt. Hillary zal die fout niet maken. Bill zal als ex-president van America een perfecte toespraak houden. Zal proberen positiviteit uit te stralen. Niemand zal de sigaar worden, en niemand wordt geschoffeerd.

Het is niet allemaal kommer en kwel qua vrouwen en Trump. Zijn dochter, Ivanka Trump, stal met een gloedvolle toespraak mijn hart. Niet dat ik op de inhoud lette, ditmaal gaf ik een keer de voorkeur aan de buitenkant. Wat een onwerkelijke schoonheid. Heeft ie goed gedaan die miljardair. Man naar mijn hart. De Doctoraal afgestudeerde Ivanka, scheen als zonnig stralende kristallen in een bedding van zoete fluweel zacht dwarrelende donsjes, dwars door de beeldbuis mijn flatje binnen.

Deze bevestiging had ik nodig, deze charismatische deerne maakte alle schofferingen van haar vader teniet. 'By the way Glenn Miller played, those where the days.' De dagen van Trump komen er aan. Hij staat al boven Hillary in de peilingen. Bovenaan The Billboard Hitparade. No sigare for Hillary. Kan geen speech van Bill tegenop. Donald Trump, man naar mijn hart. Ivanka mag mijn gestolen hart houden, zolang Donald Hillary maar verslaat. Ik kijk uit naar november, naar de dag dat Ivanka haar vader aankondigt als de next president of the USA en Melania Trump triomfantelijk om zich heen kijkt en zich afvraagt waarom ze een pleister op haar mond kreeg. Man naar m'n hart

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 25 juli 2016 @ 22:54:31 #2
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_164010392
Trump for President! _O_
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_164010424
Hitlary clinton :')
Als je voor hitlary bent, :')__________________________
  maandag 25 juli 2016 @ 23:06:55 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_164010806
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hitlary clinton :')
Als je voor hitlary bent, :')__________________________
Hitlary! ^O^
Wat een akelige moordzuchtige heks is het toch ook! Die vertrouw ik sowieso voor geen cent. Dan liever Trump, die is tenminste open en eerlijk.
The End Times are wild
pi_164010827
Trump weet precies hoe hij de media en de mensen moet bespelen.

En het werkt ook nog.... :{

Of het echt een geweldige president gaat worden :')
  maandag 25 juli 2016 @ 23:09:49 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_164010901
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:07 schreef aloa het volgende:
Trump weet precies hoe hij de media en de mensen moet bespelen.

En het werkt ook nog.... :{

Of het echt een geweldige president gaat worden :')
Ik denk het wel. Een soort Ronald Reagan.
The End Times are wild
pi_164010913
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hitlary! ^O^
Wat een akelige moordzuchtige heks is het toch ook! Die vertrouw ik sowieso voor geen cent. Dan liever Trump, die is tenminste open en eerlijk.
Trump heeft dan ook maar 1 jaar tijd om alles te verneuken. Hitlary kan na 1 jaar, 3 jaar de wereld verpesten.

Ik heb over het congress btw.
pi_164010955
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Een soort Ronald Reagan.
Reagan was niet verkeerd, maar of je dat kan vergelijken met Trump.
pi_164010983
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_164011044
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:12 schreef ssebass het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een soort Wilders...lekker hard schreeuwen...en.. :{
pi_164011449
Ik zou Ivanka snoeihard doen
pi_164011569
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:28 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:
Ik zou Ivanka snoeihard doen
En hoe.
pi_164011596
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

En hoe.
dat haar vader blijft lachen
pi_164012345
quote:
[ afbeelding ]
pi_164013043
Trump is een baas. Gewoon zeggen wat die wilt
pi_164013127
Gevaarlijke vent die Trump. Zou zeer stom zijn wil je op die frikandel stemmen. Niet dat ik fan ben van Clinton maar die zie ik in ieder geval in staat om de boel daar een beetje draaiende te houden. Trump gaat een oorlog beginnen en zorgt ervoor dat de boel in Amerika zelf al instort.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_164013146
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:50 schreef Pro_Shifty het volgende:
Gevaarlijke vent die Trump. Zou zeer stom zijn wil je op die frikandel stemmen. Niet dat ik fan ben van Clinton maar die zie ik in ieder geval in staat om de boel daar een beetje draaiende te houden. Trump gaat een oorlog beginnen en zorgt ervoor dat de boel in Amerika zelf al instort.
bron? Trump wilt juist dat Amerika zich terug trekt
pi_164013168
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

bron? Trump wilt juist dat Amerika zich terug trekt
Bron? Ik zal je die in 2018 een keer geven, die bron. Dit is een meneer die aan de hele wereld wil laten zien wat voor een grote hij wel niet heeft. Hij heeft overal een weerwoord op. Dus als hij uit zijn tent gelokt wordt door iemand zal hij de laatste zijn die diplomatiek en wijselijk daar niet op in zal gaan. Hij is een haantje. Ik snap echt niet dat die vent het zo ver geschopt heeft.
pi_164013185
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:54 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Bron? Ik zal je die in 2018 een keer geven, die bron. Dit is een meneer die aan de hele wereld wil laten zien wat voor een grote hij wel niet heeft. Hij heeft overal een weerwoord op. Dus als hij uit zijn tent gelokt wordt door iemand zal hij de laatste zijn die diplomatiek en wijselijk daar niet op in zal gaan. Hij is een haantje. Ik snap echt niet dat die vent het zo ver geschopt heeft.
dan heb je nog twijfelar Sanders en Hillary de ik ben een vrouw
pi_164013199
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:56 schreef tailfox het volgende:

[..]

dan heb je nog twijfelar Sanders en Hillary de ik ben een vrouw
ja, dan liever Hillary de vrouw. Het zijn allemaal geen pareltjes. Maar dan liever die andere 2 dan de gek Trump
pi_164013242
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:57 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

ja, dan liever Hillary de vrouw. Het zijn allemaal geen pareltjes. Maar dan liever die andere 2 dan de gek Trump
die wilt dat Amerika zich meer met de wereld wil bemoeien
pi_164013258
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:01 schreef tailfox het volgende:

[..]

die wilt dat Amerika zich meer met de wereld wil bemoeien
Ja, hij wil ook een groot hek bouwen om alle Mexicanen buiten te houden. Hij wil een verbod op alle Moslims. Die vent heeft zo ontzettend veel gezegd dat het moeilijk is om nu echt te doorgronden wat hij nu daadwerkelijk gaat doen. Dus wat zegt dit over de toekomstige leider van een groot land. Ik heb liever dat ze iets gematigdere uitspraken doen ipv die onzin.
pi_164013284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:03 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ja, hij wil ook een groot hek bouwen om alle Mexicanen buiten te houden. Hij wil een verbod op alle Moslims. Die vent heeft zo ontzettend veel gezegd dat het moeilijk is om nu echt te doorgronden wat hij nu daadwerkelijk gaat doen. Dus wat zegt dit over de toekomstige leider van een groot land. Ik heb liever dat ze iets gematigdere uitspraken doen ipv die onzin.
a ik heb hier te maken met een kenner.
9gag gebruik je zeker om kennis op te doen?
pi_164013296
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:06 schreef tailfox het volgende:

[..]

a ik heb hier te maken met een kenner.
9gag gebruik je zeker om kennis op te doen?
NOS journaal en internet, zoals iedereen hier. Of heb jij alle toespraken live vanuit jou slaapkamer gevolgd?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 01:08:56 #26
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_164013311
quote:
[ afbeelding ]
Bedankt Hans.
pi_164013338
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:07 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

NOS journaal en internet, zoals iedereen hier. Of heb jij alle toespraken live vanuit jou slaapkamer gevolgd?
knap want dan wist je wel dat die muur een publiciteit stunt zou zijn.
pi_164013345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:03 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik heb liever dat ze iets gematigdere uitspraken doen ipv die onzin.
Hillary zit tot aan haar oren in de financiële wereld en zegt nu ook totaal andere dingen dan tien jaar terug. De types die A zeggen, maar B doen, zijn het gevaarlijkst. Liever Donald dan? Het liefst geen van beide.
pi_164013370
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:12 schreef tailfox het volgende:

[..]

knap want dan wist je wel dat die muur een publiciteit stunt zou zijn.
Ja, zoals ik al zei. Die vent zegt zoveel terwijl je een leider wil die in ieder geval verstandig over komt en nuttige dingen zegt. We hebben het hier niet over de plaatselijke supermarkt die willen stunten om meer goederen te verkopen. Je hebt het over de potentiële leider van een van de machtigste landen van de wereld. Als je dan zo'n clown hebt die dat soort uitspraken doet om publiciteit te scoren dan ben je het niet waard om zo'n groot land te leiden.

Maar goed. De één is fan van die dwaas en de ander niet. Ik niet, jij wel.
pi_164013376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:13 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Hillary zit tot aan haar oren in de financiële wereld en zegt nu ook totaal andere dingen dan tien jaar terug. De types die A zeggen, maar B doen, zijn het gevaarlijkst. Liever Donald dan? Het liefst geen van beide.
Klopt. Doe Obama nog maar een tijdje :)
pi_164013386
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:16 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ja, zoals ik al zei. Die vent zegt zoveel terwijl je een leider wil die in ieder geval verstandig over komt en nuttige dingen zegt. We hebben het hier niet over de plaatselijke supermarkt die willen stunten om meer goederen te verkopen. Je hebt het over de potentiële leider van een van de machtigste landen van de wereld. Als je dan zo'n clown hebt die dat soort uitspraken doet om publiciteit te scoren dan ben je het niet waard om zo'n groot land te leiden.

het zijn allemaal clowns. Sanders is een joker want die overleefd toch geen 4 jaar president.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 04:44:57 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_164014096
quote:
Ik zou wel eens willen zien hoe hij het doet. En daarna terug naar de realiteit met Hillary aan de macht. Helaas kan dat niet. Mijn column is dan ook licht ironisch.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 04:48:34 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_164014102
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef aloa het volgende:

[..]

Reagan was niet verkeerd, maar of je dat kan vergelijken met Trump.
Reagan was zo verkeerd als verkeerd maar kan kan zijn. Een demente B-acteur met de rode knop binnen handbereik tijdens de koude oorlog. :{

dinsdag 26 juli 2016 @ 08:19:15 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_164014638
quote:
Met Hillary kun je er zeker van zijn dat zij de wereld in een oorlog gaat storten. Waarschijnlijk met Rusland. Al is dat maar om te bewijzen dat zij als vrouw ook 'tough' kan zijn. Kijk eens naar dat mens, haar ogen en haar geschiedenis. Geen greintje mededogen.
Met Trump kan dat allemaal nog wel meevallen.
The End Times are wild
pi_164014961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 04:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Reagan was zo verkeerd als verkeerd maar kan kan zijn. Een demente B-acteur met de rode knop binnen handbereik tijdens de koude oorlog. :{

Noem eens één die niet verkeerd was? Als president van de VS kan je het nooit goed doen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2016 09:15:45 ]
pi_164015058
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 08:59 schreef aloa het volgende:

[..]

Noem is één die niet verkeerd was? Als president van de VS kan je het nooit goed doen..
Noem eens...

Niet "Noem is". ;)
pi_164015113
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Noem eens...

Niet "Noem is". ;)
Bedankt voor de verbetering ^O^

Kut woordenboekje :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2016 09:17:08 ]
pi_164015676
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:14 schreef aloa het volgende:

[..]

Bedankt voor de verbetering ^O^

Kut woordenboekje :P
^O^
pi_164015804
quote:
Ongeacht of hij dit wel of niet gezegd heeft denk ik wel dat dit erachter zit. Net als bij Wilders, die het een roept maar stemt compleet anders als je zijn stemgedrag bekijkt in de tweede kamer. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat ze deze dingen allemaal oprecht menen. Het is wel de ultieme manier om een grote schare (domme) mensen achter je te krijgen. Lekker angst aanwakkeren en op onderbuikgevoelens inspelen. Van alles roepen dat je niet waar kunt maken, maargoed dit laatste doen ze allemaal.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 10:13:11 #40
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_164015874
Op z'n minst ironisch dat Trump zo vaak afgeeft op immigranten maar er zelf ook eentje heeft getrouwd.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_164015894
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:13 schreef Gunner het volgende:
Op z'n minst ironisch dat Trump zo vaak afgeeft op immigranten maar er zelf ook eentje heeft getrouwd.
Wilders ook toch? Ach het zijn koningen der hypocrisie.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 14:27:20 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_164021283
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 08:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Met Hillary kun je er zeker van zijn dat zij de wereld in een oorlog gaat storten. Waarschijnlijk met Rusland. Al is dat maar om te bewijzen dat zij als vrouw ook 'tough' kan zijn. Kijk eens naar dat mens, haar ogen en haar geschiedenis. Geen greintje mededogen.
Met Trump kan dat allemaal nog wel meevallen.
http://www.chicagonow.com(...)15/11/der-donald.jpg
http://www.reasonstovotetrump.com/trump.jpg
http://c3.nrostatic.com/s(...)skinned-tyrant-r.jpg
http://static3.businessin(...)480/donald-trump.jpg
http://fm.cnbc.com/applic(...)298.jpg?v=1452869379
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)_0.jpg?itok=Ge-pfLoy
http://cdn4.teehunter.com/wp-content/uploads/2016/03/trump.jpg
http://static2.businessin(...)hed-in-wisconsin.jpg
http://i.dailymail.co.uk/(...)-1_1459735528364.jpg
[url=592,429]http://kinhte.jcapt.com/url1/store/donald-trump-goi-chinh-sach-doi-ngoai-cua-tong-thong-obama-la-tham-hoa.jpg[/url]
http://15130-presscdn-0-8(...)trump-hands-head.jpg
http://trofire.com/wp-con(...)s-trump-meltdown.png
http://static2.businessin(...)bates-about-rape.jpg
http://media.nu.nl/m/n1nx(...)rd-dollar-kosten.jpg
http://static0.persgroep.(...)width=664&height=374
http://i4.mirror.co.uk/in(...)615/Donald-Trump.jpg
http://static4.businessin(...)d-in-a-key-state.jpg
https://timedotcom.files.(...)75&strip=color&w=594
http://www.telegraph.co.u(...)LabE3sTFhVRf2xlE.jpg
http://i.perezhilton.com/(...)mp-emoji(1)__oPt.jpg
http://blogs.reuters.com/(...)RTX28ROC-578x416.jpg
https://thenypost.files.w(...)l&w=664&h=441&crop=1
http://a1.url.talkingpoin(...)4yl7fzfpufboowsl.jpg
http://s2.reutersmedia.ne(...)=&r=MTZSAPEC3DZTPGDE
http://media.salon.com/2015/07/gop-2016-trump.jpeg7-1280x960.jpg
http://a.abcnews.com/imag(...)160304_12x5_1600.jpg
http://static3.businessin(...)n-on-the-20-bill.jpg
[url=620,412]http://media.salon.com/2016/01/donald_trump_imagination.jpg[/url]
[url=620,412]http://media.salon.com/2016/03/donald_trump114-620x412.jpg[/url]
http://www.rawstory.com/w(...)T-REUSE1-800x430.png
[url=635,416]http://morningmartini.com/wp-content/uploads/2016/03/494045244.jpg[/url]
[url=620,350]http://cbsnews2.cbsistatic.com/hub/i/r/2015/12/05/55960e05-b705-4d6e-828f-bafc964cbfee/thumbnail/620x350g2/d9d086bcc0141d0662b5668546312c4d/rtx1x9o4.jpg[/url]
https://i.kinja-url.com/g(...)up8pifisqxvqhoji.jpg
http://static2.politico.c(...)trump-2-gty-1160.jpg
[url=620,413]http://images.techhive.com/images/article/2015/08/donald-trump-pm2-100605835-primary.idge.jpg[/url]
[url=580,580]https://g.foolcdn.com/editorial/images/195707/trump-fb2_large.jpg[/url]

*O*

[ Bericht 25% gewijzigd door kanovinnie op 26-07-2016 21:46:08 ]
pi_164027965
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 01:16 schreef Pro_Shifty het volgende:

[...]

Toch jammer dat je jezelf weer moet verlagen tot scheldwoorden. Maar misschien zit ik er naast en is dat gewoon jouw niveau. Voor wat betreft Donald Trump: Het is voorbestemd dat hij zou komen en de eindtijd in zou leiden, zie 1 Thessalonians 4:16-17:
quote:
For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first: then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.
Zoals je ziet, de Goddelijke Donald Trump leidt tot de vervoering. Dat is nu eenmaal belangrijk in een land waar je geen president kan worden als je niet op zijn minst pretendeert Christelijk (TM) te zijn.
pi_164035739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 19:35 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Toch jammer dat je jezelf weer moet verlagen tot scheldwoorden. Maar misschien zit ik er naast en is dat gewoon jouw niveau. Voor wat betreft Donald Trump: Het is voorbestemd dat hij zou komen en de eindtijd in zou leiden, zie 1 Thessalonians 4:16-17:

[..]

Zoals je ziet, de Goddelijke Donald Trump leidt tot de vervoering. Dat is nu eenmaal belangrijk in een land waar je geen president kan worden als je niet op zijn minst pretendeert Christelijk (TM) te zijn.
huh... wat? Hup terug naar je Ark, Noah!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 23:28:13 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164035771
Trump is niet goed voor mensen als jij tong...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164036284
pi_164036731
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 23:27 schreef Pro_Shifty het volgende:

huh... wat? Hup terug naar je Ark, Noah!
Dat maakt het duidelijk. Je roept maar wat, zonder enige kennis van zaken, puur om te schofferen.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 juli 2016 @ 02:17:06 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_164038052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:14 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wilders ook toch? Ach het zijn koningen der hypocrisie.
Hij heeft zelf Indonesisch bloed. Dat blonde haar is niet naturel.

Trouwste user 2022 woensdag 27 juli 2016 @ 02:18:01 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_164038059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

http://www.chicagonow.com(...)15/11/der-donald.jpg
http://www.reasonstovotetrump.com/trump.jpg
http://c3.nrostatic.com/s(...)skinned-tyrant-r.jpg
http://static3.businessin(...)480/donald-trump.jpg
http://fm.cnbc.com/applic(...)298.jpg?v=1452869379
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)_0.jpg?itok=Ge-pfLoy
http://cdn4.teehunter.com/wp-content/uploads/2016/03/trump.jpg
http://static2.businessin(...)hed-in-wisconsin.jpg
http://i.dailymail.co.uk/(...)-1_1459735528364.jpg
[url=592,429]http://kinhte.jcapt.com/url1/store/donald-trump-goi-chinh-sach-doi-ngoai-cua-tong-thong-obama-la-tham-hoa.jpg[/url]
http://15130-presscdn-0-8(...)trump-hands-head.jpg
http://trofire.com/wp-con(...)s-trump-meltdown.png
http://static2.businessin(...)bates-about-rape.jpg
http://media.nu.nl/m/n1nx(...)rd-dollar-kosten.jpg
http://static0.persgroep.(...)width=664&height=374
http://i4.mirror.co.uk/in(...)615/Donald-Trump.jpg
http://static4.businessin(...)d-in-a-key-state.jpg
https://timedotcom.files.(...)75&strip=color&w=594
http://www.telegraph.co.u(...)LabE3sTFhVRf2xlE.jpg
http://i.perezhilton.com/(...)mp-emoji(1)__oPt.jpg
http://blogs.reuters.com/(...)RTX28ROC-578x416.jpg
https://thenypost.files.w(...)l&w=664&h=441&crop=1
http://a1.url.talkingpoin(...)4yl7fzfpufboowsl.jpg
http://s2.reutersmedia.ne(...)=&r=MTZSAPEC3DZTPGDE
http://media.salon.com/2015/07/gop-2016-trump.jpeg7-1280x960.jpg
http://a.abcnews.com/imag(...)160304_12x5_1600.jpg
http://static3.businessin(...)n-on-the-20-bill.jpg
[url=620,412]http://media.salon.com/2016/01/donald_trump_imagination.jpg[/url]
[url=620,412]http://media.salon.com/2016/03/donald_trump114-620x412.jpg[/url]
http://www.rawstory.com/w(...)T-REUSE1-800x430.png
[url=635,416]http://morningmartini.com/wp-content/uploads/2016/03/494045244.jpg[/url]
[url=620,350]http://cbsnews2.cbsistatic.com/hub/i/r/2015/12/05/55960e05-b705-4d6e-828f-bafc964cbfee/thumbnail/620x350g2/d9d086bcc0141d0662b5668546312c4d/rtx1x9o4.jpg[/url]
https://i.kinja-url.com/g(...)up8pifisqxvqhoji.jpg
http://static2.politico.c(...)trump-2-gty-1160.jpg
[url=620,413]http://images.techhive.com/images/article/2015/08/donald-trump-pm2-100605835-primary.idge.jpg[/url]
[url=580,580]https://g.foolcdn.com/editorial/images/195707/trump-fb2_large.jpg[/url]

*O*

Waarom is mijn post verneukt :?

Trouwste user 2022 woensdag 27 juli 2016 @ 02:19:03 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_164038067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 23:28 schreef Catch22- het volgende:
Trump is niet goed voor mensen als jij tong...
' zoals U Tong.'

Verder heb ik geen idee waar je het over hebt.

pi_164038085
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:13 schreef Gunner het volgende:
hij heeft helemaal niets tegen immigranten zolang zij via legale weg het land binnen komen

Maar hee praat lekker de NOS na :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_164041541
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 00:08 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat maakt het duidelijk. Je roept maar wat, zonder enige kennis van zaken, puur om te schofferen.
Ik hoop dat jij geen rechter bent van beroep. Je hebt je veroordeling wel heel snel klaarliggen.
pi_164057752
Hillary Trump of Donald Clinton?
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_164068193
Veel geschreeuw, weinig tot geen concrete, werkbare oplossingen. En daar bovenop nog eens een dubieuze staat van dienst; iemand die over de ruggen van anderen rijk is geworden. Al met al een niet te vertrouwen persoon, die Trump.
  Eindredactie Games donderdag 28 juli 2016 @ 16:38:31 #55
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164068484
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Veel geschreeuw, weinig tot geen concrete, werkbare oplossingen. En daar bovenop nog eens een dubieuze staat van dienst; iemand die over de ruggen van anderen rijk is geworden. Al met al een niet te vertrouwen persoon, die Trump.
Een narcistische tv-persoonlijkheid als president van de VS, kan niet misgaan.

#whatatimetobealive
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 juli 2016 @ 17:27:35 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_164069257
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Een narcistische tv-persoonlijkheid als president van de VS, kan niet misgaan.

#whatatimetobealive
Na een Demente bejaarde B-acteur en een alcoholische leugenachtige cokesnuiver _O_

pi_164087090
Trump _O_

Zijn vrouw en dochter _O_ :9~ :9~ :9~ goddelijke wijven

echt wat een baas is die man toch
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 juni 2017 @ 12:26:50 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_171394743

Topic van een jaar geleden moest omhoog gekickt worden. Een nieuw topic was te actueel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')