Kan niet of wacht hij te lang uit een soort luiheid? Kan niet geloven dat iemand hier bijvoorbeeld op zijn werk toe in staat is.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee hij kan het gewoon net als een kleuter blijkbaar niet ophouden.
Kwestie van prioriteiten stellen he. Als je poep tegenkomt op de overloop en je moet kiezen tussen dat opruimen of eerst op Fok! posten dat er poep ligt doe je natuurlijk dat laatste.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hier op de overloop ligt poep.
Bah echt ranzig gewoon!
Jij bent echt een enorm kutwijf.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb PDS en zelfs mij is dit nooit overkomen (en dat heb ik hem - heel gemeen - eens fijn ingewreven).
Mwah, om dat met zekerheid vast te stellen zullen we toch echt een kopie van 'haar' geboortebewijs moeten zien.quote:
quote:
Hij probeert je aan te sporen tot poepseks.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hier op de overloop ligt poep.
Bah echt ranzig gewoon!
idiootquote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Seks is nu ook helemaal uit den boze. Als hij me aanraakt in de hoop op seks zie ik dat als aanranding (ik wil immers niet en heb hem dat duidelijk te kennen gegeven) en kán ik aangifte doen. En dan zullen ze hem bij het politiebureau niet zo lief vinden, want z'n ex heeft aangifte van verkrachting gedaan... (Als wraak voor het uitmaken.)
Wat is er mis in jouw hoofd...quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Seks is nu ook helemaal uit den boze. Als hij me aanraakt in de hoop op seks zie ik dat als aanranding (ik wil immers niet en heb hem dat duidelijk te kennen gegeven) en kán ik aangifte doen. En dan zullen ze hem bij het politiebureau niet zo lief vinden, want z'n ex heeft aangifte van verkrachting gedaan... (Als wraak voor het uitmaken.)
Een heleboel... Hij had me beter nooit kunnen vertellen wat z'n ex heeft gedaan toen hij het uitmaakte. Ik weet nog ziekere dingen om uit wraak te doen......quote:
Ik opruimen? Dat mocht hij lekker zelf doen!quote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen he. Als je poep tegenkomt op de overloop en je moet kiezen tussen dat opruimen of eerst op Fok! posten dat er poep ligt doe je natuurlijk dat laatste.
Akelig mens ben je.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Soms heb ik het idee dat je simpelweg een slecht mens bent.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Een heleboel... Hij had me beter nooit kunnen vertellen wat z'n ex heeft gedaan toen hij het uitmaakte. Ik weet nog ziekere dingen om uit wraak te doen......
Mag je denken.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat je simpelweg een slecht mens bent.
Nou, minachting dan. Waarom blijf je nog bij hem? Of heb je zijn geld nodig?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Haat? Neuh. Zonde van de emotie om dat te voelen.
Omdat ik dat wil. Reden doet er niet toe.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, minachting dan. Waarom blijf je nog bij hem? Of heb je zijn geld nodig?
Geld dusquote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat ik dat wil. Reden doet er niet toe.
Ben jij een borderliner of zo? Die arme jongen kan beter maken dat ie weg komt.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
I saw what you did there.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:47 schreef Trashcanman het volgende:
Lullig dat je je vriend hier zo te kakken zet TS.
Kan niet lang meer duren of jouw wens komt uit.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ach, scheelt dat ik de meeste mensen ook kut vind. Heb veel liever dieren om me heen.
Geen borderliner. Wel iets ernstigers waarschijnlijk. Maar goed: mijn vriend ziet het goede in mij (en ja dat is er).quote:Op maandag 25 juli 2016 23:44 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ben jij een borderliner of zo? Die arme jongen kan beter maken dat ie weg komt.
Ik heb een gestoorde kant ja, helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:50 schreef CoolGuy het volgende:
Man man man. Dirrct beginnen over aangifte doen en gemenere dingen doen dan zijn ex.ik had je acuut, maar dan ook echt acuut de keien op geschopt.
Wat een gestoord wijf ben jij zeg. Ongelofelijk.![]()
Laat eens een diagnose stellen en doe er wat aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Geen borderliner. Wel iets ernstigers waarschijnlijk. Maar goed: mijn vriend ziet het goede in mij (en ja dat is er).
Dikke tieten ofwat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Maar goed: mijn vriend ziet het goede in mij (en ja dat is er).
Nee. Dat is er allerminst.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Geen borderliner. Wel iets ernstigers waarschijnlijk. Maar goed: mijn vriend ziet het goede in mij (en ja dat is er).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |