Ik moest laatst ook 7 buisjes afgeven, mijn prikster vond het niet vreemdquote:Op zondag 31 juli 2016 01:00 schreef twiFight het volgende:
Bij mij moesten laatst 7 buisjes bloed afgenomen worden. De verpleegster die moest prikken schrok en heeft het 3 keer nagekeken. Ik zei "ik heb er toch genoeg van"
Zie mijn andere post.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik moest laatst ook 7 buisjes afgeven, mijn prikster vond het niet vreemd.
Misschien een wat onervaren prikster?
Haha ja idd dankjewel. Maar dat komt volgens mij echt wel door de diabetes. Daarvoor haast nooit ziek en sinds ik dat heb om de haverklap wel ziek, een ontsteking of infectiequote:Op maandag 1 augustus 2016 14:13 schreef vannelle het volgende:
Beterschap Syl!
Wel fijn dat dat een keer gezegd kan worden in dit topic.
Beterschap!quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:10 schreef Sylvana het volgende:
Iemand mijn weerstand gezien? Ik ben alweer ziek (grieperig met standaard verschijnselen)
Terwijl deze week (di+do) afscheid van hoofdbehandelaar is. Nu dus maar een dagje thuis in de hoop dat ik daar wel bij kan zijn. Maar ik baal er echt van.
Ow, da's niet zo fraai dan....quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja idd dankjewel. Maar dat komt volgens mij echt wel door de diabetes. Daarvoor haast nooit ziek en sinds ik dat heb om de haverklap wel ziek, een ontsteking of infectie
Ik ben nog steeds nooit ziek, ondanks de diabetes. Mijn afweersysteem blijft retegoed, wat ik ook doe (lees: hoe slecht/ongezond ik ook eet).quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja idd dankjewel. Maar dat komt volgens mij echt wel door de diabetes. Daarvoor haast nooit ziek en sinds ik dat heb om de haverklap wel ziek, een ontsteking of infectie
Dan heb je geluk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds nooit ziek, ondanks de diabetes. Mijn afweersysteem blijft retegoed, wat ik ook doe (lees: hoe slecht/ongezond ik ook eet).
Ik eet namelijk zo goed als nooit fruit... Slik geen vitamine-pilletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2016 19:00:48 ]
Bahquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Goed bezig WHENM
Ik ben opBilly is de hele week al om 08.00 wakker en het middagslaapje is nu toch écht einde oefening.
Ik ben vies moe en slaap ook slechter merk ik, heb enorm veel moeite om 's ochtends op te starten, of alleen maar van bed te komen.
Ja, soms vind ik het best bizar. Ik kan bij mensen met griep vertoeven en niet ziek worden aantal dagen later. Ik heb ook nooit koorts (gehad), nooit griep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is hij nu?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Goed bezig WHENM
Ik ben opBilly is de hele week al om 08.00 wakker en het middagslaapje is nu toch écht einde oefening.
Ik ben vies moe en slaap ook slechter merk ik, heb enorm veel moeite om 's ochtends op te starten, of alleen maar van bed te komen.
Dank je, ben wel stuk nu..quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Goed bezig WHENM
Ik lees lang niet alles meer, maar is alles nog on track met de donornier?quote:
Door omstandigheden staat dat nu op het moment stil.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik lees lang niet alles meer, maar is alles nog on track met de donornier?
Oh jammer zeg!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Door omstandigheden staat dat nu op het moment stil.
Neequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
BahHopelijk lukt het je om vannacht een beetje te slapen
3jr8mndquote:
Knap dat je toch heengaat! En als het niet lukt dan gewoon naar huis gaan hoor, snappen ze vast welquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh jammer zeg!
Hopelijk niet helemaal afstel?
Pris welcome back!
Ik ben nog niet echt beter maar ga toch maar naar therapie omdat we vanmiddag 1e afscheidsgedeeltje van hoofdbehandelaar hebben. Wil ik niet missen. Maar vind ook zo stom om alleen daarheen te gaan en niet naar de eerste 2 blokken. Alsof ik alleen voor het leuke wel kan komen zeg maar. Dus toch maar gewoon proberen.
Weetik niet. Zou kunnen. Succes straks!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh jammer zeg!
Hopelijk niet helemaal afstel?
Pris welcome back!
Ik ben nog niet echt beter maar ga toch maar naar therapie omdat we vanmiddag 1e afscheidsgedeeltje van hoofdbehandelaar hebben. Wil ik niet missen. Maar vind ook zo stom om alleen daarheen te gaan en niet naar de eerste 2 blokken. Alsof ik alleen voor het leuke wel kan komen zeg maar. Dus toch maar gewoon proberen.
Ah balenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
NeePeuter was gisteren doorgelekt, dus mee naar beneden om te verschonen, heb ik hem maar bij mij in bed gelegd. Om 04.00 vond hij het tijd om te gaan spelen, ehhr nee.
Nooit weer willen slapen natuurlijk, heb hem maar weer teruggebracht naar boven.
Ik had net zo goed niet kunnen slapen, ben er niet fitter op geworden
[..]
3jr8mnd
[..]
Knap dat je toch heengaat! En als het niet lukt dan gewoon naar huis gaan hoor, snappen ze vast wel
Jammer. Maar als er dingen zijn die je erover kwijt wilt dan post je dat ongetwijfeld vanzelf wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Omdat ik per ongeluk op wijzigen had geklikt in plaats van quoten en dat niet op tijd door had, dus mijn antwoord kwam in jouw bericht terecht :pquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:32 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jammer. Maar als er dingen zijn die je erover kwijt wilt dan post je dat ongetwijfeld vanzelf wel.
Waarom had je eigenlijk mijn post geedit?
Welcome back, again.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
I'm back![]()
Heb meegelezen, zal niet alles hebben gezien maarrrr ik kom weer meekleppen
Bijna 4quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
NeePeuter was gisteren doorgelekt, dus mee naar beneden om te verschonen, heb ik hem maar bij mij in bed gelegd. Om 04.00 vond hij het tijd om te gaan spelen, ehhr nee.
Nooit weer willen slapen natuurlijk, heb hem maar weer teruggebracht naar boven.
Ik had net zo goed niet kunnen slapen, ben er niet fitter op geworden
[..]
3jr8mnd
[..]
Knap dat je toch heengaat! En als het niet lukt dan gewoon naar huis gaan hoor, snappen ze vast wel
Haha ik ga nu pas weer in oktober op vakantie denk ikquote:
Dat klinkt niet goed, moet ik me zorgen maken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee. Zijn bij hem prive dingen gebeurd die het ff stil hebben gezet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed, moet ik me zorgen maken?
Succes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo naar ziekenhuis voor onderzoek.. Uitslag pas over 2.x week.. *zucht
Succes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nee hij had er niet veel zin in.. uiteindelijk toch een uurtje kunnen liggen. Vanavond maar om 09 op bed en morgen weer zodra hij op school isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ah balenKan je straks nog even slapen?
Ja krijg vaak opgetrokken wenkbrauwen, hij SLIEP namelijk heel erg veel. Ook wel logisch, het is een enorm druk kind, dan verbruik je ook genoeg energie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna 4Dan heb je al gruwelijke mazzel dat hij nog een middagslaapje doet. Hij zal er toch aan moeten wennen, hij moet bijna naar school.
Succes! Waarom duurt dat zo lang?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dan hoop ik dat er snel weer vorderingen zijn te melden, van je donor of van de wachtlijst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee. Zijn bij hem prive dingen gebeurd die het ff stil hebben gezet.
Wachten is altijd al ruk maar helemaal als je op zoiets moet wachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Huh? Heeft hij geen schoolvakantie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee hij had er niet veel zin in.. uiteindelijk toch een uurtje kunnen liggen. Vanavond maar om 09 op bed en morgen weer zodra hij op school is
Kinderopvang, gaat gewoon doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wachten is altijd al ruk maar helemaal als je op zoiets moet wachten.
Ik duim iig voor een positieve uitslag!
[..]
Huh? Heeft hij geen schoolvakantie?
Hopelijk kan je vannacht wel slapen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee hij had er niet veel zin in.. uiteindelijk toch een uurtje kunnen liggen. Vanavond maar om 09 op bed en morgen weer zodra hij op school is
[..]
Ja krijg vaak opgetrokken wenkbrauwen, hij SLIEP namelijk heel erg veel. Ook wel logisch, het is een enorm druk kind, dan verbruik je ook genoeg energie.
Maar sinds vorige week is het opeens patsboem vroeg wakker en geen middagslaapje meer. Je snapt dat dat voor mij even goed slikken en schakelen is.
School heeft continuerooster, dus dan zou ik dan 's ochtends nog kunnen bijslapen waar nodig.
[..]
Succes! Waarom duurt dat zo lang?
Ah so!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kinderopvang, gaat gewoon door
(Sociaal medisch)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah so!
Was even bang dat de vakantie voorbij was en wij vergeten waren de kids naar school te brengen.
Hoop voor je dat je vannacht goed kunt slapen, bij deze alvast een nachtkusje op je voorhoofd.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Jullie mogen nog drie weken toch?
Bijna 4 zelfs. Na deze week nog 3.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Jullie mogen nog drie weken toch?
Fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaTenminste als het goed is mag ik dan beginnen met mijn vrijwilligerswerk
Erotisch sportenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bijna 4 zelfs. Na deze week nog 3.
Maar daar zullen we weinig meer van merken want vrijdagavond gaan ze naar hun vader voor de rest van de vakantie.
Dit weekend komt mijn dochter met haar vriend en daar heb ik echt zin in, heb haar al meer dan een half jaar niet gezien.
En hier komt het ontopic gedeelte:
Ik hoop echt dat het komend weekend goed gaat met mijn lijf, we willen graag de stad in en zondag naar de Gamma Racingdays en ik zou het fijn vinden als ik er bij kan zijn.
Behandeling leek wel aan te slaan maar na wat erotisch sporten heb ik toch aardig wat klachten nu.
Ik moet het over het geheel wat rustiger aan doen en niet te veel willen denk ik.
Zodra de pijn veel minder is word ik blijkbaar overmoedig en dat is dus niet slim.
Dat ken ik ja. Op dagen dat ik geen migraine heb, wil ik dingen inhalen en leuke dingen doen, omdat ik me goed voel, enzovoort. Maar het heet niet voor niks 'chronisch' ziek zijn, dus daar moet je eigenlijk altijd rekening mee houden. Altijd doseren. Of weten dat je mogelijk te ver gaat en de gevolgen accepteren, dat er daarna waarschijnlijk meer pijn is of meer rust nodig is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar daar zullen we weinig meer van merken want vrijdagavond gaan ze naar hun vader voor de rest van de vakantie.
Dit weekend komt mijn dochter met haar vriend en daar heb ik echt zin in, heb haar al meer dan een half jaar niet gezien.
Ik hoop echt dat het komend weekend goed gaat met mijn lijf, we willen graag de stad in en zondag naar de Gamma Racingdays en ik zou het fijn vinden als ik er bij kan zijn.
Behandeling leek wel aan te slaan maar na wat erotisch sporten heb ik toch aardig wat klachten nu.
Ik moet het over het geheel wat rustiger aan doen en niet te veel willen denk ik.
Zodra de pijn veel minder is word ik blijkbaar overmoedig en dat is dus niet slim.
Hahaha erotisch sportenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, ik vind het (even heel stom gezegd) niet erg om pijn te hebben na inspanning, ik weet dat dat een gevolg is van mijn eigen acties en dat accepteer ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Op dagen dat ik geen migraine heb, wil ik dingen inhalen en leuke dingen doen, omdat ik me goed voel, enzovoort. Maar het heet niet voor niks 'chronisch' ziek zijn, dus daar moet je eigenlijk altijd rekening mee houden. Altijd doseren. Of weten dat je mogelijk te ver gaat en de gevolgen accepteren, dat er daarna waarschijnlijk meer pijn is of meer rust nodig is.
Ik hoop ook heel erg voor je dat het dit weekend goed met je lijf gaat!
Kom er net vanaf. 2 kilo aangekomen. Preek gehad dat ik zo mijlenver van de operatie verwijderd ben. Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zo naar de diëtiste, ben benieuwd...
Ik wou niet te plat en lomp zijn in mijn woorden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Erotisch sportenveeg me op
Maar ja, ik hoop inderdaad dat je er bij kan zijn, heb je vast ook nodig; ontspanning!
En leuk dat je dochter komt
Ik doe gewoon rustig aan, meer kan ik niet doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahaha erotisch sporten![]()
![]()
Hopelijk gaat het goed dit weekend!
Hoeveel moet je afvallen om geopereerd te kunnen worden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Kom er net vanaf. 2 kilo aangekomen. Preek gehad dat ik zo mijlenver van de operatie verwijderd ben. Ja, dat weet ik ook wel.
Maar het is vakantie en een wijntje, of enkele, zijn dan zo lekker.
Mwa, over 2,5 week maar weer alles op alles zetten, dan zijn ze er zo weer vanaf.
Nu weer 8 kilo. bmi moet onder de 30 zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoeveel moet je afvallen om geopereerd te kunnen worden?
Vakantietijd is niet de beste tijd om af te vallen inderdaad.....
Succes en sterkte!
Hoe gaat het nu met je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:22 schreef houdjemond het volgende:
Boh leuk man die Facebook-herinneringen optie.. zit precies nu een jaar geleden toen alle ellende begonvrij confronterend.
Bedankt voor de updates van MA
Ja idd, soms is die optie wel leuk maar soms ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:22 schreef houdjemond het volgende:
Boh leuk man die Facebook-herinneringen optie.. zit precies nu een jaar geleden toen alle ellende begonvrij confronterend.
Bedankt voor de updates van MA
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
8kg moet te doen zijn Gia, succes!
HJM: anders voorlopig maar even niet meer kijken?Ik kom straks ook in een confronterende periode, dan zet ik die functie gewoon uit.
Nou ik heb een extra slaappil dr ingemikt en ga zo richting bed, doeeii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |