Dan heb je geluk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds nooit ziek, ondanks de diabetes. Mijn afweersysteem blijft retegoed, wat ik ook doe (lees: hoe slecht/ongezond ik ook eet).
Ik eet namelijk zo goed als nooit fruit... Slik geen vitamine-pilletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2016 19:00:48 ]
Bahquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Goed bezig WHENM
Ik ben opBilly is de hele week al om 08.00 wakker en het middagslaapje is nu toch écht einde oefening.
Ik ben vies moe en slaap ook slechter merk ik, heb enorm veel moeite om 's ochtends op te starten, of alleen maar van bed te komen.
Ja, soms vind ik het best bizar. Ik kan bij mensen met griep vertoeven en niet ziek worden aantal dagen later. Ik heb ook nooit koorts (gehad), nooit griep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is hij nu?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Goed bezig WHENM
Ik ben opBilly is de hele week al om 08.00 wakker en het middagslaapje is nu toch écht einde oefening.
Ik ben vies moe en slaap ook slechter merk ik, heb enorm veel moeite om 's ochtends op te starten, of alleen maar van bed te komen.
Dank je, ben wel stuk nu..quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Goed bezig WHENM
Ik lees lang niet alles meer, maar is alles nog on track met de donornier?quote:
Door omstandigheden staat dat nu op het moment stil.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik lees lang niet alles meer, maar is alles nog on track met de donornier?
Oh jammer zeg!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Door omstandigheden staat dat nu op het moment stil.
Neequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
BahHopelijk lukt het je om vannacht een beetje te slapen
3jr8mndquote:
Knap dat je toch heengaat! En als het niet lukt dan gewoon naar huis gaan hoor, snappen ze vast welquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh jammer zeg!
Hopelijk niet helemaal afstel?
Pris welcome back!
Ik ben nog niet echt beter maar ga toch maar naar therapie omdat we vanmiddag 1e afscheidsgedeeltje van hoofdbehandelaar hebben. Wil ik niet missen. Maar vind ook zo stom om alleen daarheen te gaan en niet naar de eerste 2 blokken. Alsof ik alleen voor het leuke wel kan komen zeg maar. Dus toch maar gewoon proberen.
Weetik niet. Zou kunnen. Succes straks!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh jammer zeg!
Hopelijk niet helemaal afstel?
Pris welcome back!
Ik ben nog niet echt beter maar ga toch maar naar therapie omdat we vanmiddag 1e afscheidsgedeeltje van hoofdbehandelaar hebben. Wil ik niet missen. Maar vind ook zo stom om alleen daarheen te gaan en niet naar de eerste 2 blokken. Alsof ik alleen voor het leuke wel kan komen zeg maar. Dus toch maar gewoon proberen.
Ah balenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
NeePeuter was gisteren doorgelekt, dus mee naar beneden om te verschonen, heb ik hem maar bij mij in bed gelegd. Om 04.00 vond hij het tijd om te gaan spelen, ehhr nee.
Nooit weer willen slapen natuurlijk, heb hem maar weer teruggebracht naar boven.
Ik had net zo goed niet kunnen slapen, ben er niet fitter op geworden
[..]
3jr8mnd
[..]
Knap dat je toch heengaat! En als het niet lukt dan gewoon naar huis gaan hoor, snappen ze vast wel
Jammer. Maar als er dingen zijn die je erover kwijt wilt dan post je dat ongetwijfeld vanzelf wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Omdat ik per ongeluk op wijzigen had geklikt in plaats van quoten en dat niet op tijd door had, dus mijn antwoord kwam in jouw bericht terecht :pquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:32 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jammer. Maar als er dingen zijn die je erover kwijt wilt dan post je dat ongetwijfeld vanzelf wel.
Waarom had je eigenlijk mijn post geedit?
Welcome back, again.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
I'm back![]()
Heb meegelezen, zal niet alles hebben gezien maarrrr ik kom weer meekleppen
Bijna 4quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
NeePeuter was gisteren doorgelekt, dus mee naar beneden om te verschonen, heb ik hem maar bij mij in bed gelegd. Om 04.00 vond hij het tijd om te gaan spelen, ehhr nee.
Nooit weer willen slapen natuurlijk, heb hem maar weer teruggebracht naar boven.
Ik had net zo goed niet kunnen slapen, ben er niet fitter op geworden
[..]
3jr8mnd
[..]
Knap dat je toch heengaat! En als het niet lukt dan gewoon naar huis gaan hoor, snappen ze vast wel
Haha ik ga nu pas weer in oktober op vakantie denk ikquote:
Dat klinkt niet goed, moet ik me zorgen maken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee. Zijn bij hem prive dingen gebeurd die het ff stil hebben gezet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed, moet ik me zorgen maken?
Succes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo naar ziekenhuis voor onderzoek.. Uitslag pas over 2.x week.. *zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |