vuilnis vind ik ook echt mannending, en strijken voor vrouwenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
ik vind stofzuigen alleen niet leuk dus dat mag mijn man doen. en het vuilnis ook
Ik strijk nooit.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vuilnis vind ik ook echt mannending, en strijken voor vrouwen
weet niet waarom
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vuilnis vind ik ook echt mannending, en strijken voor vrouwen
weet niet waarom
ik ook nietquote:
ja ik ook niet, maar ik zie altijd enkel vrouwen dat doenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind strijken niet per se een vrouwen ding.
Mijn moeder strijkt alleen mijn vaders overhemden en ik echt niks
Pets tussen de ogen zal je bedoelen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je met je hand over je hart strijken.
gregor doet het en masch nietquote:Op maandag 25 juli 2016 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook niet, maar ik zie altijd enkel vrouwen dat doen
ik moet vaak gapen van dat kerkmuziekquote:Op maandag 25 juli 2016 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
Niemand waardeert mijn muziekJammer dat Inso er niet is.
Beetje cultuur is goed voor je.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet vaak gapen van dat kerkmuziek
saaie cultuurquote:
ik ben bang voor geestenquote:
Nee, jij wel?quote:
Ik ook niet per se, maar vind de gedachte engquote:
Waarom? Ik heb er geen last van.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook niet per se, maar vind de gedachte eng
Vooral door die enge films waarbij ze contact krijgen met van die kwade geesten enzoquote:
Dus je gelooft er toch in?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Vooral door die enge films waarbij ze contact krijgen met van die kwade geesten enzoEn vroeger was ik er al bang voor omdat ik met vriendinnen van die programma's keek dat zo'n vrouw met geesten praatte.
Nee ik weet dat het niet echt is, maar soms vergeet ik dat en ben ik wel bang in het donker en dat er iemand achter me staat of in de hoek.quote:
lol, gewoon klappen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik weet dat het niet echt is, maar soms vergeet ik dat en ben ik wel bang in het donker en dat er iemand achter me staat of in de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |