goed ideequote:
Dat zeiden ze in een Japanse zorginstelling ookquote:
gereageerdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:59 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Niet meer kunnen komen in vagina
God
nee nog niet, ben pas net wakker 😂quote:
bonnie gaat wildplassenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nog niet, ben pas net wakker 😂
Wat is er dan in de vlog?
Oh ja dat doe ik alleen als ik het niet meer kan ophouden en er echt geen wc in de buurt is. Maar dat is eigenlijk alleen onderweg op vakantie ofzo hahahquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bonnie gaat wildplassen
ik wist niet dat vrouwen dat ook deden
welke mensenquote:
dankjewel voor het melden gr grquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
Chick op chaturbate lijkt op Mariah Carey #durftemelden
wtfquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
Chick op chaturbate lijkt op Mariah Carey #durftemelden
zo is het levenquote:Op woensdag 27 juli 2016 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
man man man
het is een beetje teleurstellend
hoef je niet te wetenquote:Op woensdag 27 juli 2016 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja maar leg dan uit
waar vind ik het
wat is er leuk
wat houdt het in
Zoveel vragen
kloptquote:Op woensdag 27 juli 2016 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
manmanman
heb ook helemaal niks aan je
stiekem?quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent stiekem ook best een schatje
sorry heb mijn diploma daarvoor nietquote:
ergeren kan soms best lekker zijnquote:
nope nope. nope. nope.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
sorry heb mijn diploma daarvoor niet
[..]
ergeren kan soms best lekker zijn![]()
willen jullie viergever terug?
snap ik wel, hij is meer niveautje Kozakken Boysquote:Op woensdag 27 juli 2016 02:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nope nope. nope. nope.
opgeruimd staat euhh netjes.
Arme jongen. Dat is de laatste voormalige AZ'er die jullie hebben toch?quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap ik wel, hij is meer niveautje Kozakken Boys
Je vergeet Gudelj.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme jongen. Dat is de laatste voormalige AZ'er die jullie hebben toch?
oh ja die jongen ook al glad vergeten en pas een seizoen weg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vergeet Gudelj.
Maar die mag ook wel terug naar AZ.
Alleen niet zo'n boeiende speler.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh ja die jongen ook al glad vergeten en pas een seizoen weg.
best leuke gozer
35 toch?quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen niet zo'n boeiende speler.
Ajax heeft wel lekker gecasht vandaag. Jammer genoeg halen ze daar toch niks voor terug.
Sowieso je shirt bedrukken met een spelersnaamquote:Op woensdag 27 juli 2016 02:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
35 toch?
Moest lachen om collega/
Had net shirt met Milik laten bedrukken whehehe
moet ieder voor zich weten. Als je een bepaalde held hebt, kan ik het me enigszins voorstellen. Zou ik hebben met Ronaldo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso je shirt bedrukken met een spelersnaam
Maar 35 miljoen ja. Gaat nog wel 7 miljoen naar Leverkusen, maar verder allemaal weer te investeren in een spits en buitenspeler. Jippie.
Ach die spelers vertrekken toch zo weer. Verder zijn die shirts achterlijk duur dus koop het toch niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
moet ieder voor zich weten. Als je een bepaalde held hebt, kan ik het me enigszins voorstellen. Zou ik hebben met Ronaldo.
woehoe lekker bezig bij ajax. Ik hoop wel dat jullie die trainer van jullie wat tijd geven. Denk dat het nog best leuk kan uitwerken.
Volgens de Telegraaf is hij in gesprek met Internazionale.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:56 schreef Flippiee het volgende:
Heeft De Boer al een nieuwe club? Zijn vrouw stopt met haar winkel geloof ik.
Dat is zeker waar. Maar weinig spelers die zeer lang blijvenquote:Op woensdag 27 juli 2016 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die spelers vertrekken toch zo weer. Verder zijn die shirts achterlijk duur dus koop het toch niet.
Ja ik heb sowieso al wat maanden opbouwtijd in mijn hoofd. Maar denk dat vele zullen gaan rellen omdat Bosz dan ineens een Feyenoorder is als de resultaten tegenvallen. Van dat tokkie volk.
Dat klinkt wel tof.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf is hij in gesprek met Internazionale.
Ben wel fan van Riedewald en Tete, maar die zullen volgend jaar ook weer weg zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar weinig spelers die zeer lang blijvenDat zou echt onwijs sneu zijn.
Tete is wel leuk ja. En die Younes?quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel fan van Riedewald en Tete, maar die zullen volgend jaar ook weer weg zijn.
Ja dus dan hoop ik maar dat het bestuur gewoon vertrouwen in hem houdt. Alles beter dan De Boer voetbal.
Younes is ook wel een leuk spelertje, al was hij vanavond niet best.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tete is wel leuk ja. En die Younes?
Laten we hopen dat ze wijs genoeg zijn
de seksquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat of wie je bedoelt met 'het'.
Ik was echt afschuwelijk dichtbij Tjacka. Hij stuurde zelfs foto van winkel waar hij langs ging en ik was daar toevallig ook nog binnen. Toen paniekte ik stiekem evenquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes is ook wel een leuk spelertje, al was hij vanavond niet best.
Durfde jij niet te meeten vandaag trouwens
Hoezo paniekquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was echt afschuwelijk dichtbij Tjacka. Hij stuurde zelfs foto van winkel waar hij langs ging en ik was daar toevallig ook nog binnen. Toen paniekte ik stiekem even
maar ik had srs rijles
Ja geen idee zo van akelig dichtbijquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo paniek
Ik was er ook bij, had je dat geen aangename meet gevonden ofzo
Ja zo ongeveer, maar dacht dat jij toen al in de buurt was lol.quote:Op woensdag 27 juli 2016 03:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja geen idee zo van akelig dichtbij
later toch pas? 4 uur of zo? Toen was ik de stad al uit
Ja dit had een vrij spontane meet kunnen zijn jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer, maar dacht dat jij toen al in de buurt was lol.
Zonde toch weer dit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |