Yes yes!quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:40 schreef DeBaba het volgende:
De reactie snelheid op verzoekjes is wel dik in orde !
Dat heeft die ook gedaan met namen als vallendbroodjebanaan enz. Maarja mensen hebben hem altijd vrij snel door.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:49 schreef IDkaart het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen zoals Braddie niet gewoon hun account verwijderen en anoniem terugkomen, als ze zo graag willen FOK!'en.
Genoten van je kunstwerkquote:
Ik krijg het vermoeden dat je mijn verzoek over het hoofd hebt gezien.quote:
Nee, maar heb er een paar keer naar geluisterd, maar spreekt mij niet echt aan..quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat je mijn verzoek over het hoofd hebt gezien.
Wow sicke burn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar heb er een paar keer naar geluisterd, maar spreekt mij niet echt aan..Dus ik doe er ook niets mee, moet mij wel aanspreken. En moet er ook wel wat mee kunnen.
Nee, daar ga ik niet aan beginnen sorryquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:33 schreef IDkaart het volgende:
VERZOEK: Maak een midifile van Janieck Devy - Reality.Linkerhand akkoorden en rechterhand melodie.
Kus xxx
Ik interpreteer deze verklaring als een ''ik heb het geprobeerd maar ik durf de uitdaging niet aan''.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, maar heb er een paar keer naar geluisterd, maar spreekt mij niet echt aan..Dus ik doe er ook niets mee, moet mij wel aanspreken. En moet er ook wel wat mee kunnen.
Nu ben ik toch wel benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |