Ja man, ik wil weer m`n oude liefde oppikken (keys) En wil er gelijk een hoop gaan verzamelen. Wat zeldzame dingetjes. Maximaal 20 euro per week voor een of meerdere keyboardjes.quote:
Oude liefde....ik zie je toch geregeld spelen op zo'n toetsenbord.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja man, ik wil weer m`n oude liefde oppikken (keys) En wil er gelijk een hoop gaan verzamelen. Wat zeldzame dingetjes. Maximaal 20 euro per week voor een of meerdere keyboardjes.
Klopt ik speelde er een paar maanden terug nog af en toe op, en toen een redelijke poos niet meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:54 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Oude liefde....ik zie je toch geregeld spelen op zo'n toetsenbord.
Eerste filmpje van jou was op dumpert.
Waar gaat de rit vandaag naar toe.
Omdat mijn vorige suggesties zijn afgewezen ivm filmverbod en veiligheid van de crew, moet ik nog eens diep nadenken over een nieuwe suggestie.
Ja precies.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:21 schreef DeBaba het volgende:
Das wel mooi concept voor je vlogs.
Aan de hand van de Marktplaats advertentie je bestemming bepalen.
Misschien kan je dan je vlogs starten met het filmen van de betreffende advertentie op Marktplaats, als soort van inleiding van wat je doel is en je bestemming wordt
Goed bezig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja precies.
Nouja, zoiets doe ik al met dit filmpje:
- Melden dat ik een keyboard op ga halen daar en daar.
- Dashcambeelden met een deuntje eronder gemaakt met het desbetreffende keyboard.
- Overview van het keyboard en er wat over lullen.
- Testen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja man, ik wil weer m`n oude liefde oppikken (keys) En wil er gelijk een hoop gaan verzamelen. Wat zeldzame dingetjes. Maximaal 20 euro per week voor een of meerdere keyboardjes.
Niet in Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:12 schreef DeBaba het volgende:
Checkte net Marktplaats, staat zat voor zijn budget. Kan die nog afdingen ook.
Ik heb hem al gekocht hihi.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:33 schreef IDkaart het volgende:
Brad, raad jij dit keyboard aan?
http://www.bax-shop.nl/pr(...)score&p%5Bmax%5D=100
Marktplaats.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:08 schreef IDkaart het volgende:
[..]Hoe kom jij aan keyboards van 20 euro?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er heeft er net 1 gereageerd, bergen op zoom. 121 Kilometer, flink stukje rijden. Maar dat komt helemaal goed
Daar ben ik rond half 9 schat ik als ik na het eten vertrek.
En ook hier weer, een buitenkansje. Zeer luxe keyboard, voor het geld.
Wel met letters op de toetsen, maar die halen we er wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |