Ik heb altijd blikken. Halve liters.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gemeen idd. Dadelijk grijp je weer naar de fles door ons.
Naar het blik dan.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb altijd blikken. Halve liters.
Uhu naakt zeker?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:57 schreef Drug het volgende:
Echt schattig me voorstellen dat chloro lekker aan het koken is voor zichzelf
hehequote:Op maandag 25 juli 2016 15:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb altijd blikken. Halve liters.
rijst met kip en satésaus is een van de gerechten waar ik soms aan denk als ik bijna moet ejaculerenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever boontjes dan satésaus maar oké
Hm ik geloof je niet. Doe dat zelf wel altijd bij chlo namelijk.quote:
Ui en paprikapoeder en btje knoflookquote:
snap ikquote:Op maandag 25 juli 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hm ik geloof je niet. Doe dat zelf wel altijd bij chlo namelijk.
Soms pak ik de foto's erbij maar met fantasie is toch leuker, daar is ze ook wat slanker.quote:
Kloptquote:
Heb gewoon veel om van te houdenquote:Op maandag 25 juli 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms pak ik de foto's erbij maar met fantasie is toch leuker, daar is ze ook wat slanker.
mij geeft ze geen foto'squote:Op maandag 25 juli 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms pak ik de foto's erbij maar met fantasie is toch leuker, daar is ze ook wat slanker.
Om het uit te stellen of watquote:Op maandag 25 juli 2016 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rijst met kip en satésaus is een van de gerechten waar ik soms aan denk als ik bijna moet ejaculeren
you be the judgequote:Op maandag 25 juli 2016 16:00 schreef Chloroform het volgende:
Inb4 honderdduizend chefs die betere ballen maken
Wanneer maak je voor mequote:
Niet gaanquote:Op maandag 25 juli 2016 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga beginnen aan black sails, er zijn mij lesbo's beloofd en daar heb ik wel zin in
doei
hm moet dat ook gaan kijkenquote:Op maandag 25 juli 2016 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga beginnen aan black sails, er zijn mij lesbo's beloofd en daar heb ik wel zin in
doei
Heb dit weekend laatste werkdag en daarna afscheidsfeestje dus ben hele weekend dronkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |