Wel nice dat je nu kan gaan. Hopelijk snel.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer ik naar de dermatoloog moet. Krijg een brief thuis met een datum.
Vind ik zelf ook hoorquote:
Billen, liezen, oksels.quote:
Ja dat hoop ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel nice dat je nu kan gaan. Hopelijk snel.
ah irri hopelijk fixen ze het voor jequote:Op maandag 25 juli 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook hoorEn thanks
[..]
Billen, liezen, oksels.
Ergens wel ongemakkelijk want ze moet natuurlijk dan alles zienquote:
Idd, mensen moeten ook hun aambeien en dergelijke laten zien.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ergens wel ongemakkelijk want ze moet natuurlijk dan alles zienMaar ja moet maar zo denken ik ben vast niet de eerste die daar komt met dit probleem op deze plekken.
Nee, en daarbij hebben ze ook zwijgplicht hè. Dus lekker boeiend.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ergens wel ongemakkelijk want ze moet natuurlijk dan alles zienMaar ja moet maar zo denken ik ben vast niet de eerste die daar komt met dit probleem op deze plekken.
quote:
nee joh care, die kijkt nergens meer van op. en als je straks geholpen bent is het het zeker waardquote:Op maandag 25 juli 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is niet stom.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk best stom dat ik moet huilen van blijdschap om dit.
awwwwwwquote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Vind het juist goed, als je er niet mee zou zitten waarom dan naar de dokter?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Amarantha het volgende:
quote:Ze kunnen er weinig aan doen. Ik vermijt nu varkensvlees dat helpt redelijk goed.
Wat viel er uit je tas?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Zijn net 2 glazen kapotgegaan omdat er iets uit m'n boodschappentas viel nadat ik m op t aanrecht had gelegd, gvd kutleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |