Als Willems pleite gaat kan je dat wel door 4 delenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verdomme, nog 4 jaar met een spits die er 20-25 inlegt
Het was één fakkeltje, niet gaan overdrijven. Dit is niet te vergelijken met Ajax in 2014quote:Op zondag 31 juli 2016 18:06 schreef Monopoly het volgende:
Wat een kneuzen met dat vuurwerk. Wat is er moeilijk om gewoon de longen uit je lijf te schreeuwen om je club aan te moedigen, in plaats je te verlagen om het veld in de fik te willen steken omdat het het stadion van de tegenstander is.
Kneuzen
Dat zagen we, toen Willems meer dan het halve seizoen niet speelde inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Willems pleite gaat kan je dat wel door 4 delen
Moet kunnen. Het wordt alleen een beetje vreemd als je het naar je eigen keeper begint te gooien.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:06 schreef Monopoly het volgende:
Wat een kneuzen met dat vuurwerk. Wat is er moeilijk om gewoon de longen uit je lijf te schreeuwen om je club aan te moedigen, in plaats je te verlagen om het veld in de fik te willen steken omdat het het stadion van de tegenstander is.
Kneuzen
1 fakkel of 100, waarom moeten er van die achterlijke kneuzen zijn die sowieso iets op het veld gooienquote:Op zondag 31 juli 2016 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was één fakkeltje, niet gaan overdrijven. Dit is niet te vergelijken met Ajax in 2014
Dat is voor ons allebei een vraag.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1 fakkel of 100, waarom moeten er van die achterlijke kneuzen zijn die sowieso iets op het veld gooien
Nee, ik hoorde al dat de bal op de lat ging toen hij 'm nog moest schieten ongeveerquote:
Preiquote:Op zondag 31 juli 2016 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn prei is niet heel goed gegaardwilde iets te graag dit zien denk ik
Okquote:Op zondag 31 juli 2016 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn prei is niet heel goed gegaardwilde iets te graag dit zien denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |