Hallo allemaal,
Ik ben op dit moment getraumatiseerd en lig onder een dekentje op de bank in de woonkamer.
Ik was net lekker in mn bedje Netflix aan het kijken. Lichten stonden aan en ik had mijn oordopjes in. Mijn ramen stonden halfopen. Ik hoorde opeens iets springen/vallen, maar omdat ik oordopjes in had, was het een vaag geluidje. Ik zag verder ook niets.
Ik pauzeerde heel eventjes de serie die ik keek, omdat ik een flesje water wilde halen uit de keuken en opeens zag ik zo'n enorme groene beest springen op het randje van mijn bed. Het was een reuze sprinkhaan (ik weet niet hoe groot die dingen normaal zijn, maar deze was ongeveer 10cm).
Natuurlijk begon ik hard te gillen en ben gaan rennen naar de woonkamer. Aangezien ik alleen woon, is er ook niemand aanwezig in huis die me kan helpen.
Heb net half huilend een goede vriend opgebeld die in de buurt woont, die komt zo dat beest vangen. Ook nog even mijn moeder gebeld, die boos werd omdat ik zo bang ben

Nu durf ik mijn kamer niet in en moet ik in de woonkamer wachten totdat mijn goede vriend dat beest vangt en verwijdert.
Klacht: een insectenfobie hebben.
Klacht 2: nu ben ik getraumatiseerd en als het beest straks gevangen is, slaap ik waarschijnlijk de rest van de zomer met mn ramen dicht.