ligt eraan of je een true grtd team maakt of ook sukkels die in klb posten naast grtdquote:Op zondag 24 juli 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
Zou keihard in een GRTD team meedoen trouwens.
Dat zal ik niet zijnquote:Op zondag 24 juli 2016 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan of je een true grtd team maakt of ook sukkels die in klb posten naast grtd
Wanneer gaan we dat eens doenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben het net over pubquizen, ik weet toevallig dat jij daar graag aan meedoet
true grtd of een sukkel?quote:
Mn ader? Ik zou deze post graag iets gedetailleerder willen zienquote:Op zondag 24 juli 2016 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na het lezen van deze post ging mn ader kloppen
ik trol daar weleensquote:Op zondag 24 juli 2016 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan of je een true grtd team maakt of ook sukkels die in klb posten naast grtd
ja dat magquote:
je had hier moeten zijn toen etsu en pax nog verliefd waren bah bahquote:
dat is vroegquote:Op zondag 24 juli 2016 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga slapen dromende over tapirs
Welterusten
over de pubquiz praten we nog wel verder.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga slapen dromende over tapirs
Welterusten
Oeh leuk, waarheen? Met je chick?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vertrek morgen vroeg op vakantie
hoi lrquote:Op zondag 24 juli 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk is dit educatief en hoort klaarkomen daar ook bij.
Dan heb ik het één en ander gemist want ik heb absoluut niet het gevoel dat ik je nu niet meer magquote:Op zondag 24 juli 2016 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi lr
wist je nog ooit toen we vrienden waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |