hoe kun je een pubquiz kopen bij de action?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat je ook je id moet laten zien als je een pubquiz koopt bij de action?
Dat is vrij verrassendquote:Op zondag 24 juli 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat je ook je id moet laten zien als je een pubquiz koopt bij de action?
lees: kaartjes met vragenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hoe kun je een pubquiz kopen bij de action?
Mensen excuseren zich vaak als ik de mijne moet laten zien alsof ze heus wel weten dat het onzin is.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
voelt wel goed dat ik nog regelmatig om id wordt gevraagd![]()
Het was een doosje met 50 vragen en er stond pubquiz opquote:Op zondag 24 juli 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hoe kun je een pubquiz kopen bij de action?
En dan zijn er mensen die boos worden op caissières omdat ze om hun ID gevraagd worden die ze niet bij zich hebben terwijl dat ze verplicht wordt van hoger handquote:Op zondag 24 juli 2016 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen excuseren zich vaak als ik de mijne moet laten zien alsof ze heus wel weten dat het onzin is.
Maar goed, waarschijnlijk willen ze gewoon onze achternaam achterhalen om ons online te kunnen natrekken
ik wel vaak, kom een keer meedoenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit aan een pubquiz meegedaan helaas, lijkt me wel leuk
Het is erg leuk, vooral in het café natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
Wij doen het weleens bij de voetbalquote:Op zondag 24 juli 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
In Zwolle zijn er elke week minstens 2quote:Op zondag 24 juli 2016 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is erg leuk, vooral in het café natuurlijk.
Er heeft zelfs al meerdere keren een team van Fok users meegedaan in Groningen
Erg flauw inderdaad. Als ze gewoon direct zijn krijgen ze vaak gratis naaktfotoquote:Op zondag 24 juli 2016 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen excuseren zich vaak als ik de mijne moet laten zien alsof ze heus wel weten dat het onzin is.
Maar goed, waarschijnlijk willen ze gewoon onze achternaam achterhalen om ons online te kunnen natrekken
leuk, is goedquote:
komt door jou zeker?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wij doen het weleens bij de voetbal
Mijn team wint meestal hé.
Op dinsdag is het hier. DM maar als je een keer mee wilt doen, dan regel ik een plekje voor je.quote:
In Groningen zijn er vies veel maar ik ga altijd naar dezelfde want fokkers kunnen niet tegen verandering.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In Zwolle zijn er elke week minstens 2
Yo Johannes lang niet gezien. Zou ik je naakte lichaam allicht een keer mogen analyseren om te kijken of je ook van onder 18+ bent.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg flauw inderdaad. Als ze gewoon direct zijn krijgen ze vaak gratis naaktfoto
GRTD teamquote:Op zondag 24 juli 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen hier is in Groningen welkom
Na het lezen van deze post ging mn ader kloppenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yo Johannes lang niet gezien. Zou ik je naakte lichaam allicht een keer mogen analyseren om te kijken of je ook van onder 18+ bent.
wel erg spannendquote:Op zondag 24 juli 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op dinsdag is het hier. DM maar als je een keer mee wilt doen, dan regel ik een plekje voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |