Toy-Box> Aqua welquote:Op zondag 24 juli 2016 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter dan dit zal het nooit worden laten we eerlijk zijn.
Eindelijk geen wekker meer om 7 uurquote:Op zondag 24 juli 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
morgen weer heerlijk om zeven uur wakker door de bouwvakkers hiervoor
ik. 6.15 wekkerquote:Op zondag 24 juli 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
morgen weer heerlijk om zeven uur wakker door de bouwvakkers hiervoor
Gelukkig hoef ik maar vijf minuten te lopen naar stage volgend jaarquote:
quote:
Dat is echt relaxed jaquote:Op zondag 24 juli 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik maar vijf minuten te lopen naar stage volgend jaar
ik vind zo vroeg opstaan verschrikkelijkquote:
kan toch slecht slapen meestalquote:Op zondag 24 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind zo vroeg opstaan verschrikkelijk
slaap lekker xquote:
Hoelaat ben je dan klaar met werken? Ook wel eerder denk ik of begin je gewoon 9?quote:
Liever niet natuurlijk maar die rijke vrouwen lijken mij niet te zien staan.quote:
Van 9 tot 17:00 is echt de grootste leugen ooit. Wie werkt er nou van 9 tot 5 los van paar ambtenaren.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelaat ben je dan klaar met werken? Ook wel eerder denk ik of begin je gewoon 9?
half 9 tot 5 he gewoon kantoorquote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelaat ben je dan klaar met werken? Ook wel eerder denk ik of begin je gewoon 9?
Ik heb nog nooit van 9 tot 5 gewerkt in ieder geval.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever niet natuurlijk maar die rijke vrouwen lijken mij niet te zien staan.
[..]
Van 9 tot 17:00 is echt de grootste leugen ooit. Wie werkt er nou van 9 tot 5 los van paar ambtenaren.
Ja als je het eenmaal doet valt het ook wel mee allemaalquote:Op zondag 24 juli 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
half 9 tot 5 he gewoon kantoor
Maar ik heb wel veel tijd nodig in de ochtend
14 uur per dag? wowquote:Op zondag 24 juli 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
mijn vader werkt van 7 tot 9 lol en ik de weekenden ook soms
Ja hij belt altijd in de auto met collega's en moet soms van ons dorp naar Tilburg en vaak Roermond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |