Nee, de enige reden waarom ik macht zou willen hebben is om dit land beter te maken, niet omdat ik persoonlijk macht zou willen hebben.quote:
kan ook op kleinere schaal zijnquote:Op zondag 24 juli 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het je onbewust watdoet handel je er ook al naar, dus dat kan je zelf wel goed inschatten denk ik als dat niet zo is
Ligt eraan hoe je zonde definieertquote:Op zondag 24 juli 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat er kan worden gekwalificeerd als zonde dan?
misschien wil je dan macht op sociaal gebiedquote:Op zondag 24 juli 2016 18:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, de enige reden waarom ik macht zou willen hebben is om dit land beter te maken, niet omdat ik persoonlijk macht zou willen hebben.
Dan kun je dus niet zeggen dat ieder mens zonden heeftquote:
Neequote:Op zondag 24 juli 2016 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
misschien wil je dan macht op sociaal gebied
Ik geloof dat iedereen zonden heeft ja.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan kun je dus niet zeggen dat ieder mens zonden heeft
Tenzij je met die post bedoelde dat jij vindt dat elk mens zonden heeft
Eens.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan kun je dus niet zeggen dat ieder mens zonden heeft
Nee, jij vind dat het geen reet boeit.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
het boeit echt geen reet of je zonden hebt
van die gelovigen die dan gaan biechten in zo'n hokjedoe even normaal
Ja daar heb ik ook niks mee, als er een God is is het in elk geval niet zo'n zwakke God dat hij zijn vergevingskracht uit moet besteden aan een homoseksuele maagd in een priesterpakjequote:Op zondag 24 juli 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
het boeit echt geen reet of je zonden hebt
van die gelovigen die dan gaan biechten in zo'n hokjedoe even normaal
dat soort priesters en andere lui die denken dat ze contact hebben met god moeten ze in een inrichting zetten.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook niks mee, als er een God is is het in elk geval niet zo'n zwakke God dat hij zijn vergevingskracht uit moet besteden aan een homoseksuele maagd in een priesterpakje
Dat denken ze volgens mij ook helemaal niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat soort priesters en andere lui die denken dat ze contact hebben met god moeten ze in een inrichting zetten.
Gevaarlijk volk
rationeel gezien boeit het ook niksquote:
ze weten dus dondersgoed dat god niet bestaatquote:Op zondag 24 juli 2016 18:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat denken ze volgens mij ook helemaal niet.
wat?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
contributie wordt met 11% verhoogd. Alsof ik het al niet duur genoeg was
Maar het begrip zonde is dan ook totaal niet rationeel dus waarom zou het rationeel moeten boeien?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rationeel gezien boeit het ook niks
contributie van volleybal wordt verhoogdquote:
Vraag me af hoeveel katholieken echt geloven dat de hostie het lichaam van Christus is.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze weten dus dondersgoed dat god niet bestaat
anders preken ze die onzin niet
nakkendquote:Op zondag 24 juli 2016 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
contributie van volleybal wordt verhoogd
Helemaal niemand.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel katholieken echt geloven dat de hostie het lichaam van Christus is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |