Rwina over gehad zeker toen je zei dat je was gestoptquote:Op zondag 24 juli 2016 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder vind dat ik terug moet naar uni
welke deal en welke reden dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wel goeie deal want nu heb ik een reden om lekker bij de middenlandse zee te chillen
Op je schooltje had je wss meer verantwoordelijkheidquote:Op zondag 24 juli 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stond wel op mijn planning ja.
Ben bang voor echt werk met verantwoordelijkheid
jawelquote:Op zondag 24 juli 2016 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rwina over gehad zeker toen je zei dat je was gestopt
Ben je zo kwijt aan eten lijkt me.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja beetje jammer. Gelukkig zit ik twee weken in het huis van mijn ouders in een dorp en kom ik niet in de verleiding om naar de stad te gaan. (Moet op de hond passen)
Ja helaas welquote:
als in: mooi dat ik daar nu iemand ken zodat ik daar heen kan en chillen bij de middenlandse zeequote:
De baas die op je rekent.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke verantwoordleijkheid
wat is het ergste wat kan gebeuren
In Nederland mag je echt de vrouw van de baas neuken om ontslagen te worden.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De baas die op je rekent.
Dat ik het dan verneuk en baan kwijtraak etc
wordt ze dan weer je vakantievriendin?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
als in: mooi dat ik daar nu iemand ken zodat ik daar heen kan en chillen bij de middenlandse zee
Dat weet ik wel zeker van niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op je schooltje had je wss meer verantwoordelijkheid
fietsen naar mijn ouders is echt heel saai. Maar ga ik wel doen jaquote:
Of gewoon je werk extreem verneuken door hoge drukquote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland mag je echt de vrouw van de baas neuken om ontslagen te worden.
Dan moet je het wel gigantisch verneuken.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon je werk extreem verneuken door hoge druk
Er is echt 0 druk op kantoorbaanquote:Op zondag 24 juli 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon je werk extreem verneuken door hoge druk
Jaquote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wordt ze dan weer je vakantievriendin?
mijn tante vertelde dat er mensen in een ziekenhuis ofzo een plannetje hadden gemaakt om een levend persoon op een rijdend bed te leggen met een deken eroverheen en die werd dan opgegeven als dood en opgehaald door twee mensen die dat dan naar het mortuarium moesten brengen. Maar dat was een paadje door een bos heen en het was midden in de nacht. En midden in dat bos kwam die persoon omhoog lol. Die mensen schrokken zich dood. Toen zij al die mensen ontslagen die betrokken waren hahahhaquote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland mag je echt de vrouw van de baas neuken om ontslagen te worden.
hahaahah wtfquote:Op zondag 24 juli 2016 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn tante vertelde dat er mensen in een ziekenhuis ofzo een plannetje hadden gemaakt om een levend persoon op een rijdend bed te leggen met een deken eroverheen en die werd dan opgegeven als dood en opgehaald door twee mensen die dat dan naar het mortuarium moesten brengen. Maar dat was een paadje door een bos heen en het was midden in de nacht. En midden in dat bos kwam die persoon omhoog lol. Die mensen schrokken zich dood. Toen zij al die mensen ontslagen die betrokken waren hahahha
kantoorbaan lijkt mij wel saai verder.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Er is echt 0 druk op kantoorbaan
of je moet inkoop/verkoop doen oid dan heb je iets meer druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |