Zag er uit als chocoladeijs, dan ga ik het etiket niet meer lezenquote:Op zondag 24 juli 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
Staat op de verpakking normaal gesproken welke smaak ijs het is. Weet niet hoor, misschien doen ze in Zwolle alles met plaatjes
Ze hopen dat er een Pokemon bij je op bed ligt en dat ze binnen mogen komen om hem te vangenquote:Op zondag 24 juli 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
Vriendin van me heeft pokemon go en ze liet zien dat er bij mijn huis drie pokestops (?) zijn
dus daarom zitten al die dronken jongens 's nachts voor mijn raam dat te spelen
misschien als hij knap isquote:Op zondag 24 juli 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hopen dat er een Pokemon bij je op bed ligt en dat ze binnen mogen komen om hem te vangen
In Sof's bed ligt al een dikke Pokemonquote:Op zondag 24 juli 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hopen dat er een Pokemon bij je op bed ligt en dat ze binnen mogen komen om hem te vangen
quote:Op zondag 24 juli 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In Sof's bed ligt al een dikke Pokemon
Snorlaxquote:Op zondag 24 juli 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In Sof's bed ligt al een dikke Pokemon
vieze knipoogquote:
Zigeunerschnitzel. Twee zelfs want koelkast moet leeg.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:46 schreef supersof het volgende:
ik ga vanavond pasta tonijn eten
en jullie?
we hebben je vanmiddag hier gefeliciteerdquote:
he bah zoveel vleesquote:Op zondag 24 juli 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zigeunerschnitzel. Twee zelfs want koelkast moet leeg.
uit etenquote:Op zondag 24 juli 2016 17:46 schreef supersof het volgende:
ik ga vanavond pasta tonijn eten
en jullie?
waarom moet je koelkast leeg dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja beetje wel maar goed, ik ga het ook niet weggooien want er is vee voor geslacht.
lekker hoorquote:
ohh ga je zolang op vakantiequote:
japansquote:
dat klinkt serieusquote:Op zondag 24 juli 2016 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
japans
met moeders om even eens gronding de zaken te BESPREKEN
nog geoefend?quote:
Waar ga je op vakantie?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja en nog ff bij mijn ouders chillen
ga je wel missen op fok hoorquote:Op zondag 24 juli 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja en nog ff bij mijn ouders chillen
gaat het al beter?quote:
Dat is een nogal breed begripquote:
dat doet altijd pijn daar zoquote:Op zondag 24 juli 2016 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een puistje onder mn lip.
En ik krijg hem er niet uit.
gelukkig heb je nog tijd en als het nu als ietsjes beter gaat, komt het vast wel goedquote:
ik moest dat ook altijd bij mijn ex doenquote:
Na volgende week gaan we drillenquote:Op zondag 24 juli 2016 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig heb je nog tijd en als het nu als ietsjes beter gaat, komt het vast wel goed
is beter als vrouw doetquote:Op zondag 24 juli 2016 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest dat ook altijd bij mijn ex doen
Ziet er mooi uit. Met wie ga je erheen?quote:
hij zeurde dan altijd over mijn nagels die pijn dedenquote:
Zie eerder gesprek met Sof ^quote:Op zondag 24 juli 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Met wie ga je erheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |