Zag er uit als chocoladeijs, dan ga ik het etiket niet meer lezenquote:Op zondag 24 juli 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
Staat op de verpakking normaal gesproken welke smaak ijs het is. Weet niet hoor, misschien doen ze in Zwolle alles met plaatjes
Ze hopen dat er een Pokemon bij je op bed ligt en dat ze binnen mogen komen om hem te vangenquote:Op zondag 24 juli 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
Vriendin van me heeft pokemon go en ze liet zien dat er bij mijn huis drie pokestops (?) zijn
dus daarom zitten al die dronken jongens 's nachts voor mijn raam dat te spelen
misschien als hij knap isquote:Op zondag 24 juli 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hopen dat er een Pokemon bij je op bed ligt en dat ze binnen mogen komen om hem te vangen
In Sof's bed ligt al een dikke Pokemonquote:Op zondag 24 juli 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hopen dat er een Pokemon bij je op bed ligt en dat ze binnen mogen komen om hem te vangen
quote:Op zondag 24 juli 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In Sof's bed ligt al een dikke Pokemon
Snorlaxquote:Op zondag 24 juli 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In Sof's bed ligt al een dikke Pokemon
vieze knipoogquote:
Zigeunerschnitzel. Twee zelfs want koelkast moet leeg.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:46 schreef supersof het volgende:
ik ga vanavond pasta tonijn eten
en jullie?
we hebben je vanmiddag hier gefeliciteerdquote:
he bah zoveel vleesquote:Op zondag 24 juli 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zigeunerschnitzel. Twee zelfs want koelkast moet leeg.
uit etenquote:Op zondag 24 juli 2016 17:46 schreef supersof het volgende:
ik ga vanavond pasta tonijn eten
en jullie?
waarom moet je koelkast leeg dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja beetje wel maar goed, ik ga het ook niet weggooien want er is vee voor geslacht.
lekker hoorquote:
ohh ga je zolang op vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |