Zou dan direct foto maken en heb je sturenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk dat het voor de man niet zoveel uitmaakt hoe het voelt
Heb hem weer even gepakt.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
crunchips is de merk
is het wel pools
wat is ditquote:
leukkkkkkkkkkkkkquote:Op zondag 24 juli 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
Net een high tea gehad met mijn moeder en ik heb ook een jurk van haar gekregen![]()
Als je een zeenhondencreche wilt beginnen niet neequote:
Niks mis met chubby meisjes.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een zeenhondencreche wilt beginnen niet nee
Wat platvloersquote:Op zondag 24 juli 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dan direct foto maken en heb je sturen
magere chicks ftwquote:Op zondag 24 juli 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met chubby meisjes.
Beter dan vies magere meisjes.
ja het was erg leukquote:
Is v aak zo ja, zo`n onderdanig mager ding wat het dan leuk vind om zo`n dik wijf op zijn gezicht te laten zitten. Word nog wat als je straks alleen woontquote:
Mager en plat vind ik weinig aan.quote:
gelukkig ben ik gewoon slankquote:Op zondag 24 juli 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met chubby meisjes.
Beter dan vies magere meisjes.
Geluiden in je omgeving proberen te dempen als iemand tegen je praatquote:
Dat klinkt best kinkyquote:Op zondag 24 juli 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is v aak zo ja, zo`n onderdanig mager ding wat het dan leuk vind om zo`n dik wijf op zijn gezicht te laten zitten. Word nog wat als je straks alleen woont
mooi gezichtje en een slank lichaamquote:Op zondag 24 juli 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mager en plat vind ik weinig aan.
Maar vind goede kont belangrijker dan tieten. Die moeten vooral een mooie vorm hebben.
thx bruh much obligedquote:Op zondag 24 juli 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geluiden in je omgeving proberen te dempen als iemand tegen je praat
Nee, ik zie de lol van iemand pletten sowieso nieth elemaal.Maar oke, ieder z`n meugquote:Op zondag 24 juli 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt best kinky![]()
Jij wil het zeker andersom doen
Misschien zet ik die ook zo nog ff aanquote:Op zondag 24 juli 2016 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pompte net rotterdam airlines in gym
Hard getraind net bohhhquote:Op zondag 24 juli 2016 16:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien zet ik die ook zo nog ff aan
dankjequote:
Machtquote:Op zondag 24 juli 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zie de lol van iemand pletten sowieso nieth elemaal.Maar oke, ieder z`n meug
Ik moest een fiets ophalen helemaal in Arnhem-Zuid. Zweette me helemaal touwtiefusquote:
ben je weer thuis?quote:
hahaquote:Op zondag 24 juli 2016 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap alleen niet waarom zon iets te dikke Nederlander met chubby kop en studentenkapsel spit over wiet dealen bij rotterdam airlines, JC.
hoe duur?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest een fiets ophalen helemaal in Arnhem-Zuid. Zweette me helemaal touwtiefus
30 euroquote:
Ah beterquote:Op zondag 24 juli 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Het is eindelijk fatsoenlijkweer in Warszawa.
Dat is Kevinquote:Op zondag 24 juli 2016 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap alleen niet waarom zon iets te dikke Nederlander met chubby kop en studentenkapsel spit over wiet dealen bij rotterdam airlines, JC.
netjes welquote:
ja zekerquote:
Zo zag hij er niet uit.quote:
Ja gewoon prima fietsje, met versnellingen en alquote:
kan ze niet naar de kamer met aircoquote:Op zondag 24 juli 2016 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeker
jammer dat mn zusje vies vervelend er van wordt
Ik ken maar eén liedje van hemquote:
hahah zo bijzonder is ie nietquote:
Is haar slaapkamer kan je dr niet hele dag zetten.quote:
sommige dingen moet je aan allochtonen overlatenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken maar eén liedje van hem
maar volgens mij hebben we precies dit gesprek al eens gevoerd lol
Echt belachelijke prijzen stana erop hoor. Kringloopwinkel was ik ook aan het kijken, zou je denken, nou kringloop, lekker goedkoopquote:Op zondag 24 juli 2016 16:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
markplaats prijs, nooit meer dan 30 voor een fiets betalen.
Kringloop is echt viesduur altijdquote:Op zondag 24 juli 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt belachelijke prijzen stana erop hoor. Kringloopwinkel was ik ook aan het kijken, zou je denken, nou kringloop, lekker goedkoop
120 euro minimaal
liefquote:Op zondag 24 juli 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is haar slaapkamer kan je dr niet hele dag zetten.
Maar ik heb net met haar in het BADJE gezeten, toen ging het wel
waarom schrijf je badje in hoofdlettersquote:Op zondag 24 juli 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is haar slaapkamer kan je dr niet hele dag zetten.
Maar ik heb net met haar in het BADJE gezeten, toen ging het wel
Blame ETSUquote:Op zondag 24 juli 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom schrijf je badje in hoofdletters
Nu las dat heel raar weg in mijn hoofd
welke zeequote:Op zondag 24 juli 2016 16:40 schreef supersof het volgende:
Misschien eind augustus toch nog weekje op vakantie met mijn ouders naar zee
Leuk. In Nederland bedoel je?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:40 schreef supersof het volgende:
Misschien eind augustus toch nog weekje op vakantie met mijn ouders naar zee
Noordzeequote:
lolwutquote:Op zondag 24 juli 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt belachelijke prijzen stana erop hoor. Kringloopwinkel was ik ook aan het kijken, zou je denken, nou kringloop, lekker goedkoop
120 euro minimaal
Ja Zeeland waarschijnlijk. En mijn jongste broertje gaat dan ook mee.quote:
daarom eminem opdoekenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sommige dingen moet je aan allochtonen overlaten
rappen is daar 1 van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |