Zou dan direct foto maken en heb je sturenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk dat het voor de man niet zoveel uitmaakt hoe het voelt
Heb hem weer even gepakt.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
crunchips is de merk
is het wel pools
wat is ditquote:
leukkkkkkkkkkkkkquote:Op zondag 24 juli 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
Net een high tea gehad met mijn moeder en ik heb ook een jurk van haar gekregen![]()
Als je een zeenhondencreche wilt beginnen niet neequote:
Niks mis met chubby meisjes.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een zeenhondencreche wilt beginnen niet nee
Wat platvloersquote:Op zondag 24 juli 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dan direct foto maken en heb je sturen
magere chicks ftwquote:Op zondag 24 juli 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met chubby meisjes.
Beter dan vies magere meisjes.
ja het was erg leukquote:
Is v aak zo ja, zo`n onderdanig mager ding wat het dan leuk vind om zo`n dik wijf op zijn gezicht te laten zitten. Word nog wat als je straks alleen woontquote:
Mager en plat vind ik weinig aan.quote:
gelukkig ben ik gewoon slankquote:Op zondag 24 juli 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met chubby meisjes.
Beter dan vies magere meisjes.
Geluiden in je omgeving proberen te dempen als iemand tegen je praatquote:
Dat klinkt best kinkyquote:Op zondag 24 juli 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is v aak zo ja, zo`n onderdanig mager ding wat het dan leuk vind om zo`n dik wijf op zijn gezicht te laten zitten. Word nog wat als je straks alleen woont
mooi gezichtje en een slank lichaamquote:Op zondag 24 juli 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mager en plat vind ik weinig aan.
Maar vind goede kont belangrijker dan tieten. Die moeten vooral een mooie vorm hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |