abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163974164
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Als ik al een Turk van b.v. een Marokkaan/Noord Afrikaan kan onderscheiden waarom zou hij dan geen Turk kunnen herkennen ?
Omdat je wellicht wel etniciteit kan zien aan iemands hoofd, maar een precieze stroming van de Islam herkennen wat lastiger is aan uiterlijke kenmerken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 24 juli 2016 @ 14:46:40 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163974330
Volker Kauder (een prominent cdu politicus, 66) heeft hét antwoord op München, Ego Shooter games moeten verboden worden!
Gezien zijn leeftijd zal hij wel nooit een game hebben gedaan, zal me verbazen als hij een prive laptop bezit
Zo zal dit voorstel als het wet wordt enkel gamers criminaliseren die de moderne equivalent van schaak, risk of stratego willen spelen.
Vraag me af of hij ook vliegsimulatie spellen wil verbieden, het is immers bekend dat de 9/11 vliegers daar mee speelden, net als die vermiste vlucht MH370 piloot het crashen daar mee oefende.

[ Bericht 38% gewijzigd door Pietverdriet op 24-07-2016 14:58:35 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_163974578
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het was juist Sky News dat daar als eerste mee kwam, Willempie.
CNN kwam met het bericht, ene "Lauretta" (nog nooit een moslim met zo'n naam tegengekomen) beweerde dat ze Allahu Akbar hoorde (als het al waar is, misschien een van zijn moslimslachtoffers die Allahu Akbar riep?).

Een andere ooggetuige zegt weer dat ie buitenlanders uitschold en dat ie Duits was.

Allahu Akbar gaat niet samen met kutbuitenlander roepen en zeggen dat je een Duitser bent.

IS jihadisten verbranden hun Duitse paspoorten en hebben het over kut-infidels, en niet buitenlander.

A witness who wanted to be identified only by her first name, Lauretta, told CNN her son was in the bathroom with a shooter at the restaurant.
"That's where he loaded his weapon," she said. "I hear like an alarm and boom, boom, boom ... and he's still killing the children. The children were sitting to eat. They can't run."
Lauretta said she heard the gunman say, "Allahu Akbar," or "God is great" in Arabic. "I know this because I'm Muslim. I hear this and I only cry."
Huseyin Bayri, a witness of the shooting, said he heard the attacker screaming out that he will kill "foreigners."
"I heard a scream at first: 'You shitty [bleep] foreigners. I am German. You will get it.'"
http://edition.cnn.com/2016/07/22/europe/germany-munich-shooting/
SIMON
pi_163975209
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:57 schreef PXY225 het volgende:

[..]

CNN kwam met het bericht, ene "Lauretta" (nog nooit een moslim met zo'n naam tegengekomen) beweerde dat ze Allahu Akbar hoorde (als het al waar is, misschien een van zijn moslimslachtoffers die Allahu Akbar riep?).

Een andere ooggetuige zegt weer dat ie buitenlanders uitschold en dat ie Duits was.

Allahu Akbar gaat niet samen met kutbuitenlander roepen en zeggen dat je een Duitser bent.

IS jihadisten verbranden hun Duitse paspoorten en hebben het over kut-infidels, en niet buitenlander.

A witness who wanted to be identified only by her first name, Lauretta, told CNN her son was in the bathroom with a shooter at the restaurant.
"That's where he loaded his weapon," she said. "I hear like an alarm and boom, boom, boom ... and he's still killing the children. The children were sitting to eat. They can't run."
Lauretta said she heard the gunman say, "Allahu Akbar," or "God is great" in Arabic. "I know this because I'm Muslim. I hear this and I only cry."
Huseyin Bayri, a witness of the shooting, said he heard the attacker screaming out that he will kill "foreigners."
"I heard a scream at first: 'You shitty [bleep] foreigners. I am German. You will get it.'"
http://edition.cnn.com/2016/07/22/europe/germany-munich-shooting/
Waarom zou dat niet samen kunnen gaan? Je kant toch in Duitsland zijn geboren en je later tot de Islam bekeren?

Edit: Volgens mij werd er trouwens 'kut buitenlander' tegen hem geroepen en reageerde hij met dat hij een Duitser is.
  zondag 24 juli 2016 @ 15:23:43 #105
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163975252
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:16 schreef juliusceasar het volgende:
Volgens een getuige riep deze "verwarde" jongen Alahu akbar.

Maar daar hoor je in de main stream media niets over!!!
So? Op youtube is een Amerikaanse soldaat in Irak te zien die "Alahu fucking akbar" door een megafoon roept; als een piloot "Alahu akbar" ipv "Hooya" zegt terwijl ie bommen op IS dropt wil dat niet zeggen dat ie een IS aanhanger is. Neem aan dat de Amerikanen tijdens de 2de WO in de Pacific ook wel eens "Banzai" riepen, zonder dat ze daarmee "tienduizend jaar" of "lang leve de keizer" mee bedoelden.

Je kan heel wat redenen bedenken waarom ie die woorden zou uiten: omdat ie een Moslim-terrorist was, om angst aan te jagen, als cynisch/spottend commentaar tov z'n slachtoffers (hij had problemen met Turken en arabieren, en doodde zes moslims), als automatische reflex (waarom roep ik als atheist "godverdomme" wanneer ik m'n teen stoot?), als "generieke" strijdkreet, ...

Kan trouwens ook één van de (potentiële) slachtoffers geweest zijn, in video's van Syrische rebellen begint iedereen het te roepen wanneer ze aangevallen worden, bij een luchtaanval door het Syrische leger bvb.
are we infinite or am I alone
pi_163975815
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:22 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet samen kunnen gaan? Je kant toch in Duitsland zijn geboren en je later tot de Islam bekeren?

Edit: Volgens mij werd er trouwens 'kut buitenlander' tegen hem geroepen en reageerde hij met dat hij een Duitser is.
Hij maakte er juist een heél groot punt van om steeds te herhalen dat hij Duitser was, dat gaat
niet samen met Alahu akbar, ben ik wel met PXY225 eens.

Die conversatie op dat dak is ook zo vreemd...

quote:
During the slanging match with a man hiding on a balcony, the gunman was heard to say 'because of you I was bullied for 7 years' and made a point of saying he was 'German.'

Witnesses reportedly heard the man, who appeared in the footage to be carrying a red Pokemon rucksack, screaming: “Ich bin Deutsch, scheiss Ausländer” – “I’m German, f*** foreigners” before opening fire.

What gunman was filmed saying on roof of shopping centre:
Balcony man: 'You f***ing a*****e you...'

Gunman: 'Because of you I was bullied for 7 years...'

Balcony man: 'You w****r you. you're a w****r'

Gunman: '...and now I have to buy a gun to shoot you'

Balcony man: 'A gun! F**k off! Your head should be cut off you a*****e'

An unidentified voice is heard to say: 'F*****g Turks!' before the balcony man says 'f*****g foreigner'

The man filming is then heard to say: "He's got a gun! He has loaded his gun. Get the cops here. He's walking around here the w****r."

The gunman the says "I am German", to which the man filming replies with "You're a w****r is what you are. What the f**k are you doing?"

The gunman is then heard to say "I was born here."

"I grew up here in the Hartz 4 (unemployment benefits in Germany) area."

He pleads with the onlooker "please shut your mouth."
Hij was er blijkbaar juist érg trots op om Duitser te zijn.
pi_163975992
Hij heeft vorig jaar in psych. inrichting gezeten en heeft een manifest achter gelaten (teletekst)
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2016 @ 15:58:19 #108
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_163976232
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:22 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, die gast vanaf dat balkon riep: Du bist nen Wichser!! ('Je bent een rukker' oftewel 'You're a wanker').
Waarop hij antwoordde dat ie een Duitser is was.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zondag 24 juli 2016 @ 16:05:38 #109
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_163976392
quote:
De Duits-Iraanse tiener speelde verder ook gewelddadige videogames. Dat hij het manifest van de Noor Anders Breivik op zijn pc had staan, klopt echter niet. De schietpartij in München vond wel precies vijf jaar na de massamoord van Breivik plaats.

De politie laat ook weten dat er nog geen bewijs is van een politieke motivatie voor de schietpartij. Er zouden voorlopig ook geen aanwijzingen zijn dat de schutter op specifieke personen richtte. Eerder hadden enkele media bericht dat de slachtoffers klasgenoten van hem waren, dat klopt dus niet. Hoewel verschillende slachtoffers van buitenlandse origine zijn, had de dader niets tegen buitenlanders, benadrukken de onderzoekers.
http://deredactie.be/cm/v(...).45800?eid=1.2721468
pi_163976568
Had hij ook een Marilyn Manson cd?
  zondag 24 juli 2016 @ 16:13:01 #111
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163976576
Jaar lang voorbereid, bezoek gebracht aan Winnenden (250 km van Munchen) en foto's genomen, vorig jaar twee maand in psychiatrische instelling behandeld, daarna als out-patient.

35 gewonden maar slechts vier met kogelwonden?! Stampede uitgebroken?
http://www.bbc.com/news/world-europe-36878436
  zondag 24 juli 2016 @ 16:53:02 #112
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163977779
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:12 schreef DrDentz het volgende:
Had hij ook een Marilyn Manson cd?
KMFDM eerder. Harris en Klebold waren fans, Harris postte de tekst van "Stray Bullet" op z'n website; Auvinen gebruikte Stray Bullet als soundtrack voor z'n laatste video; Karl Pierson schreef de letters KMFDM bovenaan een meetkunde toets en postte een youtube video voor de song WWWIII; Saari luisterde ook naar "industrial", maar zijn favo band was Wumpscut.
  Admin zondag 24 juli 2016 @ 16:54:50 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163977836
Ik ben geen BNW-er, maar nu twijfel ik toch, ( was deze al gepost dan sorry) Bekijk de Tweet van @OnlineMagazin: https://twitter.com/OnlineMagazin/status/757217776650125312?s=09
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_163977871
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:54 schreef yvonne het volgende:
Ik ben geen BNW-er, maar nu twijfel ik toch, ( was deze al gepost dan sorry) Bekijk de Tweet van @OnlineMagazin: https://twitter.com/OnlineMagazin/status/757217776650125312?s=09
Een shapeshiftende reptilian dus
pi_163977911
Update

Willekeur
De schutter, die volgens Duitse media Ali David Sonboly heette, schoot willekeurig op mensen en had zijn slachtoffers niet speciaal uitgezocht, aldus Steinkraus-Koch.

Ook is op een computer van de schutter het 'manifest' gevonden van de Noorse massamoordenaar en rechtsextremist Anders Behring Breivik die 22 juli 2011 77 mensen om het leven bracht. Hij zou tevens zijn foto hebben gebruikt als profielfoto in Whatsapp.
  Admin zondag 24 juli 2016 @ 16:58:01 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163977913
Waar is oversight als je hem nodig hebt, die zei in het begin dat deze knul niet schoot.
Waaraan zag hij dat?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_163977934
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Update:

Home
Nieuws
Alle artikelen
Binnenland
Buitenland
Economie
Gezond
Bizar
Wetenschap
Auto
Digitaal
Lifestyle
Reizen
Regio
Sport
Show
Abonneren
Service
Het weer
Zoeken
thx
  Admin zondag 24 juli 2016 @ 16:59:50 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163977951
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:56 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Een shapeshiftende reptilian dus
Ja, ik vind alle haha-reacties erg leuk haha, maar leg eens uit wat ik nou precies zie? want ik weet het echt niet, er komt iemand zo te zien uit de muur, en bij mijn weten zijn er geen opnames van Terminator #30

pi_163977957
quote:
lijkt idd of hij daar ineens staat. Of het komt omdat die hoek daar toch vrij donker is en de camera ineens meer licht opvangt (?).
  zondag 24 juli 2016 @ 17:00:40 #120
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163977974
quote:
lol, en dat heeft ruim 34000 followers...
pi_163977983
Turken die even hun Iranier-fobie komen etaleren mogen trouwens wieberen.

Heel triest en beetje beschamend ook.

Net of Iraniers dagelijks politiek gemotiveerde aanslagen plegen.

Duidelijk een psychisch gestoorde eenling.
  Moderator zondag 24 juli 2016 @ 17:02:40 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_163978020
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Turken die even hun Iranier-fobie komen etaleren mogen trouwens wieberen.

Heel triest en beetje beschamend ook.

Net of Iraniers dagelijks politiek gemotiveerde aanslagen plegen.

Duidelijk een psychisch gestoorde eenling.
Pesten kan echt vreselijk zijn. En in dit geval grote gevolgen hebben ;(
pi_163978058
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Pesten kan echt vreselijk zijn. En in dit geval grote gevolgen hebben ;(
Dan kill je toch alleen jezelf?
Hoe kun je dit goedpraten?
  Admin zondag 24 juli 2016 @ 17:04:27 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163978068
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Update

Willekeur
De schutter, die volgens Duitse media Ali David Sonboly heette, schoot willekeurig op mensen en had zijn slachtoffers niet speciaal uitgezocht, aldus Steinkraus-Koch.

Ook is op een computer van de schutter het 'manifest' gevonden van de Noorse massamoordenaar en rechtsextremist Anders Behring Breivik die 22 juli 2011 77 mensen om het leven bracht. Hij zou tevens zijn foto hebben gebruikt als profielfoto in Whatsapp.
manifest is al tegengesproken, en een jaar een moordpartij voorbereiden past niet echt met een depressief persoon ( of wel? )
Sky zei in het begin al dat er 10 doden waren en dat de dader zelfmoord had gepleegd ( of iig dood was) pas veel en veel later kwam de persconferenties waarin men eerst met 1 dode begon en echt met heel veel tussentijd de rest van de doden meldde.
Heel veel die hier posten hebben ook die avond gepost en alle zenders gekeken, en je kunt nou niet zeggen dat we allemaal door aliens gebrainwasht zijn.
Wat is hier gaande, wat hebben wij ( de kijkers) gemist?

Admin zondag 24 juli 2016 @ 17:05:21 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163978090
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

lol, en dat heeft ruim 34000 followers...
Ja hier heb ik niet veel aan, w'at zie ik hier :?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')