Dus iedereen is stenen uit Flevoland aan het stelen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:42 schreef damian5700 het volgende:
Deze ken ik NWS / Minder stenen in Flevoland
Rotsvast vertrouwen dat er een verband is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus iedereen is stenen uit Flevoland aan het stelen?
Maar dat hebben we deze week eerder gezien en dan komen we toch van een koude kermis thuis uiteindelijk. Met dat bijltje hebben ze in duitsland vaker gehaktquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:54 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Rotsvast vertrouwen dat er een verband is.
dit is onjuistquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:24 schreef Stompzinnig het volgende:
Op Vlieland is zojuist een steen gevonden.
Bij Pkemon Snap kon je ook met stenen gooienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:57 schreef beantherio het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon Pokemon GO spelen?
Stenen op laag water zoeken is leuker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:57 schreef beantherio het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon Pokemon GO spelen?
Raap er wat op, daar is mijn mams wel in geinteresseerd denk ikquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:26 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Komkommervormige stenen liggen hier op straat
Heb ze al verkochtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raap er wat op, daar is mijn mams wel in geinteresseerd denk ik
Meteen naar zijn moeder terug brengenquote:
Was die hem kwijt dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meteen naar zijn moeder terug brengen
Die is moeilijk groot, hoe kun je die nou kwijtraken?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:34 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is steen iedere dag kwijt.
Het is een bijzondere steen....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:37 schreef TripleSec het volgende:
[..]
Die is moeilijk groot, hoe kun je die nou kwijtraken?
Nou aardige ruwe kantjes hoor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik kwam ook nog een steen tegen.En die kom je nu pas tegen? Onder welke steen heb jij gelegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hunebed.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En die kom je nu pas tegen? Onder welke steen heb jij gelegen?
Van Jantje zeker ook niet?!quote:
Je kan ook je post bewerken hoor, in plaats van allemaal posts achter elkaar, linksrechtsboven zit een knopje, werkt echt steengoed.quote:
ik zit mobiel en in de autoquote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook je post bewerken hoor, in plaats van allemaal posts achter elkaar, linksrechtsboven zit een knopje, werkt echt steengoed.
heb je onder een steen gelegen?!quote:Op zondag 24 juli 2016 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Fok!humor. Heb ik nooit begrepen. En ik kom hier al 15 jaar (!!!).²
Ik was in Ponypark Slagharen vandaag, lekker sober doen. Ik kan dus wat gemist hebben?quote:
Je moet echt terug onder je steenquote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was in Ponypark Slagharen vandaag, lekker sober doen. Ik kan dus wat gemist hebben?²
Hoe moet ik dat doen als alle stenen al zijn gevonden en opgeëist. Ik zou graag opheldering willen hebben. Laat je hart spreken man. Of is deze van steen? ;')quote:
Hoezo gevonden? niemand heeft de exacte lokatie op vlieland nogquote:Op zondag 24 juli 2016 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen als alle stenen al zijn gevonden en opgeëist. Ik zou graag opheldering willen hebben. Laat je hart spreken man. Of is deze van steen? ;')²
Ze is keigaaf..quote:Op zondag 24 juli 2016 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen als alle stenen al zijn gevonden en opgeëist. Ik zou graag opheldering willen hebben. Laat je hart spreken man. Of is deze van steen? ;')²
Heb je pony gereden? ik was daar ook ooit en mijn pony vrat uit prullebakken en rolde over de stenen. Maar lopen.. ho maar.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was in Ponypark Slagharen vandaag, lekker sober doen. Ik kan dus wat gemist hebben?²
quote:
quote:
geef de Global Positioning stone maar door, dan ga ik zoekenquote:Op zondag 24 juli 2016 00:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoezo gevonden? niemand heeft de exacte lokatie op vlieland nog
Nee man. Wel in Wild West Adventure geweest. Heb mijn eigen bammetjes meegenomen. Het voedsel daar is keiduur.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je pony gereden? ik was daar ook ooit en mijn pony vrat uit prullebakken en rolde over de stenen. Maar lopen.. ho maar.
quote:
Nee, vertel er een dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |