ik vroeg een keer wat over je goede nieuws en toen negeerde je mequote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ook al gedaan maar deel goed nieuws graag met jullie
Dat vind ik bewonderenswaardig, wist niet dat het een hype was trouwens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
ik niet want ik verzet me tegen de hype!!!!
het lijkt me gewoon vies en heb geen zin om er zoveel geld aan uit te gevenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vind ik bewonderenswaardig, wist niet dat het een hype was trouwens.
sushi is dan ook geen hype meerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
ik niet want ik verzet me tegen de hype!!!!
Het is ook vies, heb het nooit zelf gekocht.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het lijkt me gewoon vies en heb geen zin om er zoveel geld aan uit te geven
Ja dat heb ik ook nog gedaan, ben ook de naam vergeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Die sleutelhangers van draadjes maken was een leuke hype.
Ik weet niet meer hoe het heette.
scoobydo ofzo toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Die sleutelhangers van draadjes maken was een leuke hype.
Ik weet niet meer hoe het heette.
scooby do ja. Je kon ook door die buisjes ademen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
scoobydo ofzo toch?en dan die mensen die zeiden dat je dood kon gaan van die draadjes in je mond, maar je kon die dingen moeilijk maken zonder dat te doen lol
Ik kon alleen zo'n standaard dingquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef supersof het volgende:
Mijn vader en moeder hebben nog steeds zo'n helicopter die ik heb gemaakt daarvan aan hun sleutelhangers
Vooral #TeamJacob of #TeamEdwardquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:12 schreef supersof het volgende:
twilight vond ik ook een verschrikkelijke hype
Ik vind hem echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral #TeamJacob of #TeamEdward![]()
Robert Pattinson is in andere films ook veel leuker, echt bloedirritant in Twilight. Zelfde geldt voor jouw vijandDie komt in andere films veel leuker over
Remember me heb je wel gezien toch? Daar is hij echt zoo andersquote:
Is dat die zaadfilm met de twin towers?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Remember me heb je wel gezien toch? Daar is hij echt zoo anders
Ja, vond hem best wel tof hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat die zaadfilm met de twin towers?
ik lees niet allesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeg een keer wat over je goede nieuws en toen negeerde je me
Ik vond dat wel zo'n goedkoop einde.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vond hem best wel tof hoor
Emily de ravin is dan ook keischattig
En toch verwacht je het niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vond dat wel zo'n goedkoop einde.
niet gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Remember me heb je wel gezien toch? Daar is hij echt zoo anders
Dat vond ik wel een leuke filmquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
niet gezien
heb gisteren voor het eerst dirty dancing gezien
ik vroeg hoe je date wasquote:
ik ookquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
niet gezien
heb gisteren voor het eerst dirty dancing gezien
die heb ik vorige week gezienquote:
Oh toch wel doorgekeken dusquote:
ja keek met een vriendinquote:
Toch wel een van de betere romantische filmsquote:
Weet je het nu inmiddels al?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
ben bij laatste seizoen van gossip girl fokkie![]()
Ja want kut jimmy bevestigde hetquote:
Matigquote:
ik noemde je maar geen klootzak, want dat vind je nog leuk ookquote:
Altijd lastige keuze ja, boeken of films. Series ben ik sowieso van afgestapt. Dat is toch teveel elke maandquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
ga hierna niet meer een serie kijken denk ik
heb nog genoeg boeken die ik wil lezen
Nee ik hou niet zo van japanners.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/100725
Heb je deze gezien Jimmy?
waar heb je het?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wou dat ik geen eczeem had, wat een AIDS
ik heb het ook tussen mijn vingers en mijn voeten ook. Maar zalven werken echt totaal nietquote:
Lolquote:
Vervelend.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het ook tussen mijn vingers en mijn voeten ook. Maar zalven werken echt totaal niet![]()
Vooral bij mijn voet doet het zoooo'n pijnmaar weet niet of het eczeem is. Ga maandag naar de dokter en wil een antibiotica ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:34 schreef Faxie het volgende:
OhaiWat een dotje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OhaiawwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb paar weken miconazol oid gesmeerd, sinds maandag ketoconazol.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend.
Wat voor zalven heb je?
Ik heb nog van die hormoonzalf van toen het heel erg was, dat helpt wel om het niet echt erger te laten worden.
OhaigadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Het is alleen beetje jammer dat als er een Japanner gecast wordt voor een rol het altijd Ken Watanabe is. Net als dat het altijd Dev Patel is met een Indiasequote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:37 schreef Faxie het volgende:
Hij lost het wel even op voor je![]()
[ afbeelding ]
Hmm, hopelijk heeft de huisarts iets voor je dat kan helpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
heb paar weken miconazol oid gesmeerd, sinds maandag ketoconazol.
Ik kan gewoon bijna niet lopen soms
ben je ook bang voor muizen?quote:
Nee, zielig gifjequote:
Hoop ik ook. Hoe ga jij er mee om?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk heeft de huisarts iets voor je dat kan helpen.
heb niet gekekenquote:
Wat?quote:
Vooruitquote:
De hand met eczeem niet in contact met water hebben, bedekken tijdens het douchen en daarna zalf insmeren. En blij zijn dat het niet zo erg is als een paar jaar geleden.quote:
Gaat het dan van zelf over?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De hand met eczeem niet in contact met water hebben, bedekken tijdens het douchen en daarna zalf insmeren. En blij zijn dat het niet zo erg is als een paar jaar geleden.
verkoudheid welquote:
Met corticosteroids ging het bij mij na ongeveer anderhalf jaar over. En af en toe nog een kleine uitbraak, zoals nu dus.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met corticosteroids ging het bij mij na ongeveer anderhalf jaar over. En af en toe nog een kleine uitbraak, zoals nu dus.
Ja maar elk eczeem is anders he.quote:
Ze zeiden maandag dat het een schimmel wasquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar elk eczeem is anders he.
Bij mij was het watercontacteczeem, wie weet heb jij wel heel iets anders
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zeiden maandag dat het een schimmel was
Doe niet zo raarquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
zal ik stoppen met fok bij 111.111 posts
Is goedquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
zal ik stoppen met fok bij 111.111 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |