quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:05 schreef nuget het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gewoon een idioot met waanideeén, nee dat hoef je de rest van FOK! inderdaad niet uit te leggen.
Iemand die eerder inzicht/gelijk heeft dan de massa wordt altijd eerst voor gek verklaard.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:05 schreef nuget het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gewoon een idioot met waanideeén, nee dat hoef je de rest van FOK! inderdaad niet uit te leggen.
Ik ben er niet trots op, ik zou liever voor mezelf beginnen als ik dat kon. Waar het mij om gaat is dat hoe sneller ik de hulp krijg die ik nodig heb, zonder dat ik eerst in moet leveren (want dat heb ik al genoeg), hoe sneller ik niet meer op jullie belastingcentjes hoef te teren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef JeMoeder het volgende:
TS, ga je nog in op je 'ik leef al jaren op jullie belastingcenten', waar je trots op bent? Hoe rijm je dat met de aversie tegen de overheid en het betalen van belasting?
Typisch gekkie of troll.
Staal -> lood -> zilver -> goud?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet gewoon wat er in de nabije toekomst staat te gebeuren en daar ben ik in ieder geval klaar voor.
Ja, en toch ben jij de enige die op straat leeft en zijn rijbewijs niet kan verlengen. Onder dat 'inzicht' van je valt blijkbaar niet hoe je de snelste weg kan bewandelen naar je doel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:20 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
[..]
Iemand die eerder inzicht/gelijk heeft dan de massa wordt altijd eerst voor gek verklaard.
Ik hoef geen paradijs, als ik legaal in mijn caravan van 8m² zou mogen wonen met GBA dan zou ik ook al tevreden zijn. Je gooit ook geen gehandicapte op de grond en roept doorlopen!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mijn ex had binnen een maand een huurwoning. Een kennis binnen 2 weken, en ja ik woon binnen de Randstad. Een saillant detail: deze mensen accepteerden de woning die werd aangeboden en gingen niet mierenneuken omdat ze een bijstandspaleis wilden zoals jij dat blijkbaar wilt.
Zoals ik al schreef, er zijn ook omwegen om aan een geldig rijbewijs te komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en toch ben jij de enige die op straat leeft en zijn rijbewijs niet kan verlengen. Onder dat 'inzicht' van je valt blijkbaar niet hoe je de snelste weg kan bewandelen naar je doel.
Kun je die GBA niet regelen via een hulpinstantie zoals het Leger des Heils? Dan heb je alles wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik hoef geen paradijs, als ik legaal in mijn caravan van 8m² zou mogen wonen met GBA dan zou ik ook al tevreden zijn. Je gooit ook geen gehandicapte op de grond en roept doorlopen!
Daar is hij al een paar keer op gewezen in dit topic, blijkbaar vind hij het geen optie...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Kun je die GBA niet regelen via een hulpinstantie zoals het Leger des Heils? Dan heb je alles wat je nodig hebt.
Hier in de regio zijn slechts enkele woningcorporaties die nauw samenwerken, deze hebben mij aantoonbaar vals beschuldigt van een ernstig misdrijf en uitlatingen over mij gedaan die niet door de beugel kunnen en op grond daarvan sta ik op hun zwarte lijst. Weliswaar aangifte van gedaan, maar zoals gebruikelijk werd de zaak geseponeerd. Particulier is hier amper te vinden en meestal ook onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mijn ex had binnen een maand een huurwoning. Een kennis binnen 2 weken, en ja ik woon binnen de Randstad. Een saillant detail: deze mensen accepteerden de woning die werd aangeboden en gingen niet mierenneuken omdat ze een bijstandspaleis wilden zoals jij dat blijkbaar wilt.
Dan vraag ik me af waarom dit topic uberhaupt bestaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, er zijn ook omwegen om aan een geldig rijbewijs te komen.
Dit is voor jou toch niet relevant? Je geeft aan dat je jouw rijbewijs wilt verlengen. Dat kan als je ingeschreven bent in de GBA. Dat kan toch geregeld worden zonder woningcorporatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:34 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Hier in de regio zijn slechts enkele woningcorporaties die nauw samenwerken, deze hebben mij aantoonbaar vals beschuldigt van een ernstig misdrijf en uitlatingen over mij gedaan die niet door de beugel kunnen en op grond daarvan sta ik op hun zwarte lijst. Weliswaar aangifte van gedaan, maar zoals gebruikelijk werd de zaak geseponeerd. Particulier is hier amper te vinden en meestal ook onbetaalbaar.
Hoezo jij eerst..?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:24 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, ik zou liever voor mezelf beginnen als ik dat kon. Waar het mij om gaat is dat hoe sneller ik de hulp krijg die ik nodig heb, zonder dat ik eerst in moet leveren (want dat heb ik al genoeg), hoe sneller ik niet meer op jullie belastingcentjes hoef te teren.
Alles is bij jou aantoonbaar en bewijsbaar...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:34 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Hier in de regio zijn slechts enkele woningcorporaties die nauw samenwerken, deze hebben mij aantoonbaar vals beschuldigt van een ernstig misdrijf en uitlatingen over mij gedaan die niet door de beugel kunnen en op grond daarvan sta ik op hun zwarte lijst. Weliswaar aangifte van gedaan, maar zoals gebruikelijk werd de zaak geseponeerd. Particulier is hier amper te vinden en meestal ook onbetaalbaar.
Vereiste is dat ik in de daklozenopvang moet gaan zitten wat absoluut niet bevorderlijk is voor mijn geestelijk welzijn (PTSS o.a. door moordpoging opgelopen 500m van deze opvang) en zou ik mijn (niet erkende) hulphond weg moeten doen. Vanuit therapeutisch oogpunt zit ik beter op een hele rustige camping met mijn trouwe hond dan tussen de junks en alcoholisten die je mee in hun afgrond slepen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Kun je die GBA niet regelen via een hulpinstantie zoals het Leger des Heils? Dan heb je alles wat je nodig hebt.
Je kunt je toch gewoon aanmelden, in laten schrijven en daarna lekker op de camping blijven? Het lijkt me niet dat die opvang daar moeilijk over gaat doen, ze hebben er alleen maar minder werk aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Vereiste is dat ik in de daklozenopvang moet gaan zitten wat absoluut niet bevorderlijk is voor mijn geestelijk welzijn (PTSS o.a. door moordpoging opgelopen 500m van deze opvang) en zou ik mijn (niet erkende) hulphond weg moeten doen. Vanuit therapeutisch oogpunt zit ik beter op een hele rustige camping met mijn trouwe hond dan tussen de junks en alcoholisten die je mee in hun afgrond slepen.
Nee dat praat je jezelf aan.. vanuit therapeutisch oogpunt is het veel beter om je angst te doorbreken en er voor te gaan..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Vereiste is dat ik in de daklozenopvang moet gaan zitten wat absoluut niet bevorderlijk is voor mijn geestelijk welzijn (PTSS o.a. door moordpoging opgelopen 500m van deze opvang) en zou ik mijn (niet erkende) hulphond weg moeten doen. Vanuit therapeutisch oogpunt zit ik beter op een hele rustige camping met mijn trouwe hond dan tussen de junks en alcoholisten die je mee in hun afgrond slepen.
Gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom dit topic uberhaupt bestaat.
FokdeKoning hoeft er toch niet daadwerkelijk te zitten? Dat zou ik ook niet willen als ik daar mijn camper en hond voor moest opgeven (in het geval ik die zou hebben) Het gaat om het aanmelden en inschrijven. Daarmee is het probleem al opgelost.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee dat praat je jezelf aan.. vanuit therapeutisch oogpunt is het veel beter om je angst te doorbreken en er voor te gaan..
Zowel voor die plek bij de opvang, als voor je hoogtevrees..
De uitkeringsinstantie is volledig op de hoogte van mijn situatie en dat ik aantoonbaar vaste lasten heb.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:50 schreef El_Grando101 het volgende:
Hoe kun je een uitkering hebben zonder adres?
Een hele hoop blabla, en dat allemaal omdat je je rijbewijs niet kon verlengen. Ik denk dat er met jou veel meer aan de hand is dan geen woning hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.
Kennelijk interesseert het de Nederlandse bevolking niet dat ze al hun privacy op hebben gegeven en daarvoor ook nog graag belasting betalen.
Want leg mij eens uit, wat heeft de RDW met mijn hobby's en sociale contacten te maken?
Gaan ze het weigeren als ik van orgies of parenclubs hou en dat mijn enigste hobby's zijn?
Gaan ze mijn bekenden benaderen om te vragen of ze mij ook echt kennen?
Gaan ze het weigeren omdat ik mijn sociale contacten voornamelijk in het buitenland heb (wat zo is)?
Wat hebben ze met mijn huisarts en tandarts te maken? Ik heb niet eens een huisarts!
Kom op hé!
Woonruimte is het probleem toch niet als ik TS goed begrijp?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een hele hoop blabla, en dat allemaal omdat je je rijbewijs niet kon verlengen. Ik denk dat er met jou veel meer aan de hand is dan geen woning hebben.
Nee het gaat om een opwaartse spiraal te maken.. het gaat niet om dat rijbewijs bij TS... dat is het probleem niet..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:52 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
FokdeKoning hoeft er toch niet daadwerkelijk te zitten? Dat zou ik ook niet willen als ik daar mijn camper en hond voor moest opgeven (in het geval ik die zou hebben) Het gaat om het aanmelden en inschrijven. Daarmee is het probleem al opgelost.
Dan is het ineens blabla, man, wat ben jij een zielige slaaf!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een hele hoop blabla, en dat allemaal omdat je je rijbewijs niet kon verlengen. Ik denk dat er met jou veel meer aan de hand is dan geen woning hebben.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:31 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
aantoonbare racistische wetgeving en uitspraken.
Een camper.. das nu leuk idd.. heerlijk buiten enzo...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:54 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Woonruimte is het probleem toch niet als ik TS goed begrijp?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |