Ik heb een goeie kachel en had afgelopen winter slechts 30 Euro stookkosten. Zit ik toch liever in mijn caravan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een camper.. das nu leuk idd.. heerlijk buiten enzo...
Maar in novermber begint de ellende weer...
Dan is een flatje en een antihoogtevrees dingetje toch wel lekker...
Je kan ook een geldig rijbewijs bij mij aanvragen...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:51 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.
Kennelijk interesseert het de Nederlandse bevolking niet dat ze al hun privacy op hebben gegeven en daarvoor ook nog graag belasting betalen.
Want leg mij eens uit, wat heeft de RDW met mijn hobby's en sociale contacten te maken?
Gaan ze het weigeren als ik van orgies of parenclubs hou en dat mijn enigste hobby's zijn?
Gaan ze mijn bekenden benaderen om te vragen of ze mij ook echt kennen?
Gaan ze het weigeren omdat ik mijn sociale contacten voornamelijk in het buitenland heb (wat zo is)?
Wat hebben ze met mijn huisarts en tandarts te maken? Ik heb niet eens een huisarts!
Kom op hé!
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:56 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad dat zulks hen niets aan gaat, het heeft immers niet met rijvaardigheid te maken. Het vreemde vind ik nog wel de vraag naar je tandarts en nota´s van die tandarts: Het lijkt mij dat dát toch privé is.
Het rijbewijs wordt vaak ook gezien als identiteitsbewijs. Vandaar misschien.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:56 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad dat zulks hen niets aan gaat, het heeft immers niet met rijvaardigheid te maken. Het vreemde vind ik nog wel de vraag naar je tandarts en nota´s van die tandarts: Het lijkt mij dat dát toch privé is.
Een kennis van mij laat een drietal daklozen gebruik maken van één van zijn zeiljachten. Ook klein en het is behelpen maar ze overleven al jaren. Ook in de winter. Voor sommigen is het voldoende.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een camper.. das nu leuk idd.. heerlijk buiten enzo...
Maar in novermber begint de ellende weer...
Dan is een flatje en een antihoogtevrees dingetje toch wel lekker...
Oh dus je wilt gewoon een uitkering blijven trekken en verder niets meer doen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik heb een goeie kachel en had afgelopen winter slechts 30 Euro stookkosten. Zit ik toch liever in mijn caravan.
Dat hoor je mij niet zeggen, wat ik ermee bedoel is dat ik liever legaal in mijn caravan zou willen wonen dan in een portiekflatje waar je de geur van urine tegemoet komt zodra je de deur opendoet. Zie ik toch liever een eekhoorntje de boom in klimmen en de konijnen op het veldje grazen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh dus je wilt gewoon een uitkering blijven trekken en verder niets meer doen?
Of wou je nog een keer je zooi wegwerken?
Ja maar das een keuze die je maakt... (en helemaal niet zo verkeerd misschien) maar TS vind dat ie geen kans krijgt.. en die krijgt ie wel.. Hij wil alleen niets "inleveren" zoals hij het verwoord...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Een kennis van mij laat een drietal daklozen gebruik maken van één van zijn zeiljachten. Ook klein en het is behelpen maar ze overleven al jaren. Ook in de winter. Voor sommigen is het voldoende.
Man ga toch werkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, wat ik ermee bedoel is dat ik liever legaal in mijn caravan zou willen wonen dan in een portiekflatje waar je de geur van urine tegemoet komt zodra je de deur opendoet. Zie ik toch liever een eekhoorntje de boom in klimmen en de konijnen op het veldje grazen.
Ik heb een geldig paspoort en bij de aanvraag moeten tonen, dus dat zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het rijbewijs wordt vaak ook gezien als identiteitsbewijs. Vandaar misschien.
Niet zo logisch doen. Stel je voor dat hij concreet iets moet doen om zijn eigen shit op te lossen. Kan natuurlijk niet.quote:
Inderdaad keuze, dat zei het maatschappelijk werk ook, alsof PTSS hebben een keuze is...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar das een keuze die je maakt... (en helemaal niet zo verkeerd misschien) maar TS vind dat ie geen kans krijgt.. en die krijgt ie wel.. Hij wil alleen niets "inleveren" zoals hij het verwoord...
Hij ziet niet in dat nu investeren, hem enorm vooruit helpt...
Je bent bang: zorg dat je niet meer bang bent... en dat is niet ervoor wegkruipen.. maar met je kloten op het blok kruipen.. zorgen dat je van die angsten (hoogtevrees, plek van mishandeling etc) wegwerkt door ze te ondergaan...
Je kan wel tot je ballen in het water lopen.. maar dan komt dat zwempartijtje er nooit van he?
Ik heb een eigen bos... maar ik heb ook tijden gehad dat ik nog twee weken met een pot pindakaas en 1 brood moest doen..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, wat ik ermee bedoel is dat ik liever legaal in mijn caravan zou willen wonen dan in een portiekflatje waar je de geur van urine tegemoet komt zodra je de deur opendoet. Zie ik toch liever een eekhoorntje de boom in klimmen en de konijnen op het veldje grazen.
Kun jij iets aan die ziektes doen..? Nee..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:10 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Inderdaad keuze, dat zei het maatschappelijk werk ook, alsof PTSS hebben een keuze is...
Zeg je dat ook tegen mensen die Aids of kanker hebben?
Ik heb PTSS realiseer je je dat ook? Ik wil me er niet achter verstoppen, maar het is wel een handicap die serieus meespeelt, maar dat ziet het gros kennelijk niet zo. En dat is precies wat ik bedoel met gebrek aan erkenning.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bos... maar ik heb ook twee weken met een pot pindakaas en 1 brood moeten doen..
Zorg dan dat je legaal in een caravan kan wonen.. desnoods door nu inderdaad die hond weg te doen en in een flatje op 55 hoog met hele grote ramen en een lage balustrade te gaan zitten...
Eerst inleveren, dan regelen en ondertussen niet vergeten te genieten en elke dag minimaal 1 keer te lachen..
Je bagatelliseert PTSS zonder echt te weten wat het inhoud, heb je dat in de gaten? Je zou er zelf eens mee te maken moeten krijgen dan zou je wel anders piepenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kun jij iets aan die ziektes doen..? Nee..
Kun jij iets met die ptss? Ja!
Doe dat dan.. in plaats van overal voor weg te lopen..
Regel die rdw.. zeik niet.. regel de rest.. zeik niet.. en kom dan maar eens terug...
Is dat ook niet wat je steeds van alle instanties hoort?
Ja.. en je zit nogal in een slachtofferrol.. Daar kun je ook uitkomen als je wilt..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:14 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik heb PTSS realiseer je je dat ook? Ik wil me er niet achter verstoppen, maar het is wel een handicap die serieus meespeelt, maar dat ziet het gros kennelijk niet zo. En dat is precies wat ik bedoel met gebrek aan erkenning.
En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt mijn hond weg te doen!
https://hulphond.nl/hulphond/ptss-hulphond/
Nee ik bagatelliseer jou... Met je gepiep..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:16 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Je bagatelliseert PTSS zonder echt te weten wat het inhoud, heb je dat in de gaten? Je zou er zelf eens mee te maken moeten krijgen dan zou je wel anders piepen
Die camping heeft toch een adres?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:23 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik verblijf tijdelijk op een camping, zoals zo vele gestrande Nederlanders.
Ik blijf gewoon bij de feiten, en het feit is dat ik met drie instanties een afspraak had en zij zich niet aan de afspraken hielden terwijl ik dat wel deed. Alle andere instanties kunnen niets voor mij doen. Ik ben ook ten alle tijden netjes en beleefd gebleven, zelfs toen die valse beschuldigingen per ongeluk uitlekten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:15 schreef Droopie het volgende:
PTSS ken ik niet heel goed, maar jij doet er echt alles aan om je in de slachtofferrol te zetten.
Misschien wat nederiger opstellen naar de hulpverlening toe en de gunfactor kweken.
Maar geen GBA, bovendien sta ik vaker ergens anders omdat permanente bewoning niet is toegestaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die camping heeft toch een adres?
Nog zo'n onderdanig overheidsslaafje die de realiteit uit ogen heeft verloren. Kuddevolk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:22 schreef spiritusbus het volgende:
Terecht is een aansteller die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.
gepost vanuit een huis
In tegenstelling tot jou heb ik geen bergen subsidie van diezelfde overheid nodig om mijn broek op te houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:25 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nog zo'n onderdanig overheidsslaafje die de realiteit uit ogen heeft verloren. Kuddevolk.
Stug vasthouden.. en af en toe met racisme en ptss strooien...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij de feiten, en het feit is dat ik met drie instanties een afspraak had en zij zich niet aan de afspraken hielden terwijl ik dat wel deed. Alle andere instanties kunnen niets voor mij doen. Ik ben ook ten alle tijden netjes en beleefd gebleven, zelfs toen die valse beschuldigingen per ongeluk uitlekten.
Nee, drie instanties die niets voor mij willen betekenen. Zo zit de vork in de steel, maar dat kunnen slaven ook niet geloven, zij vertrouwen er blind op dat de overheid altijd gelijk heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Stug vasthouden.. en af en toe met racisme en ptss strooien...
DRIE instanties die iets voor je kunnen betekenen maar weledele hoogheid houd zich aan de feiten..
Ah nee oke..
Soberso schrijven is anders ook best fout...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Ts is soberso minder dan het vuil onder mijn schoenen
Dat zeg ik.. het gaat je om het gelijk... dat is alles waar het voor jou om gaat...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:31 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee, drie instanties die niets voor mij willen betekenen. Zo zit de vork in de steel, maar dat kunnen slaven ook niet geloven, zij vertrouwen er blind op dat de overheid altijd gelijk heeft.
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. het gaat je om het gelijk... dat is alles waar het voor jou om gaat...
Jippie je hebt gelijk... en wat ga je dan doen..?
Slaven moeten naar de gemeente en die stuurt de aanvraag naar de RDW.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds wanneer verlengt RDW je rijbewijs??
Ah nog verder weg van de problemen die je zelf maakt...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.
Natuurlijk kan dat, rugzakje om en..ja..klaar eigenlijk he? Verhuizen kun je het niet echt noemen. In jouw geval is het dan verlanden of verstraten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.
Zoals ik al zei, gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah nog verder weg van de problemen die je zelf maakt...
Dat zal je helpen inderdaad..![]()
En guttegut dat kan ik niet hebben hoor..
Daarmee dus ook PTSS, dat zegt meer over jou als over mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee ik bagatelliseer jou... Met je gepiep..
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:44 schreef RolandArthur het volgende:
Je kunt je toch gewoon aanmelden, in laten schrijven en daarna lekker op de camping blijven? Het lijkt me niet dat die opvang daar moeilijk over gaat doen, ze hebben er alleen maar minder werk aan.
quote:Woonruimte is het probleem toch niet als ik TS goed begrijp?
Niets liever, maar dat snappen de meeste niet.quote:
Sorry, met alle respect, dan ben je toch behoorlijk blind, ik zie het namelijk wel degelijk gebagatelliseerd worden als mensen vinden dat ik maar moet gaan werken of dat ik mijn hulphond maar weg moet doen. Je pakt een blinde ook niet zijn stok af!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik lees anders geen enkele ontkenning voor het bestaan van PTSS of dat het allemaal wel mee zou vallen.
Ik lees wel dat TS een hoop "schuld" bij anderen neerlegt zonder de hand in eigen boezem te steken. De "iedereen is gek behalve ik" redenatie is meerdere keren gebezigd door TS.
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:27 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Sorry, met alle respect, dan ben je toch behoorlijk blind, ik zie het namelijk wel degelijk gebagatelliseerd worden als mensen vinden dat ik maar moet gaan werken of dat ik mijn hulphond maar weg moet doen. Je pakt een blinde ook niet zijn stok af!
Je kunt er momenteel alleen niet heen rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik vind jou een toffe mod.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.
Als je leest zonder al die emoties dan lees je dat mensen eigenlijk bedoelen "Get your shit together". En gaan werken of opofferingen maken om dat voor elkaar te krijgen hoort bij dat proces.
Als je dat niet wilt ook prima, maar dan is het je eigen keuze en niet die van de maatschappij, overheid, de "slaven" of je PTSS.
Ik kijk al tig jaar geen televisie meer, misschien ligt het daaraan. Verder durf ik rustig te stellen dat ik wat meer kennis van zaken heb wat deze wereld aangaat als de overgrote meerderheid van de Fok!kers. (Oeh, wat een verwaande trol!)quote:
Oh, zo'n prepdebiel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |