abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163963397
Bij gebrek aan gekkies in R&P komt dit opeens na het voetbal.
KLB genot.
Hell To The Liars
pi_163963406
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Een camper.. das nu leuk idd.. heerlijk buiten enzo...
Maar in novermber begint de ellende weer...

Dan is een flatje en een antihoogtevrees dingetje toch wel lekker...
Ik heb een goeie kachel en had afgelopen winter slechts 30 Euro stookkosten. Zit ik toch liever in mijn caravan.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 21:58:20 #156
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163963410
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:51 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.

Kennelijk interesseert het de Nederlandse bevolking niet dat ze al hun privacy op hebben gegeven en daarvoor ook nog graag belasting betalen.

Want leg mij eens uit, wat heeft de RDW met mijn hobby's en sociale contacten te maken?
Gaan ze het weigeren als ik van orgies of parenclubs hou en dat mijn enigste hobby's zijn?
Gaan ze mijn bekenden benaderen om te vragen of ze mij ook echt kennen?
Gaan ze het weigeren omdat ik mijn sociale contacten voornamelijk in het buitenland heb (wat zo is)?
Wat hebben ze met mijn huisarts en tandarts te maken? Ik heb niet eens een huisarts!

Kom op hé!
Je kan ook een geldig rijbewijs bij mij aanvragen...

Maar of de overheid dat ook een geldig rijbewijs vind moet je dan zelf maar uitzoeken...
pi_163963422
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:56 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het lijkt mij inderdaad dat zulks hen niets aan gaat, het heeft immers niet met rijvaardigheid te maken. Het vreemde vind ik nog wel de vraag naar je tandarts en nota´s van die tandarts: Het lijkt mij dat dát toch privé is.
Dat bedoel ik!
  Forum Admin zaterdag 23 juli 2016 @ 22:00:11 #158
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163963467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:56 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het lijkt mij inderdaad dat zulks hen niets aan gaat, het heeft immers niet met rijvaardigheid te maken. Het vreemde vind ik nog wel de vraag naar je tandarts en nota´s van die tandarts: Het lijkt mij dat dát toch privé is.
Het rijbewijs wordt vaak ook gezien als identiteitsbewijs. Vandaar misschien.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_163963468
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Een camper.. das nu leuk idd.. heerlijk buiten enzo...
Maar in novermber begint de ellende weer...

Dan is een flatje en een antihoogtevrees dingetje toch wel lekker...
Een kennis van mij laat een drietal daklozen gebruik maken van één van zijn zeiljachten. Ook klein en het is behelpen maar ze overleven al jaren. Ook in de winter. Voor sommigen is het voldoende.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:00:16 #160
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163963474
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik heb een goeie kachel en had afgelopen winter slechts 30 Euro stookkosten. Zit ik toch liever in mijn caravan.
Oh dus je wilt gewoon een uitkering blijven trekken en verder niets meer doen?
Of wou je nog een keer je zooi wegwerken?
pi_163963602
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh dus je wilt gewoon een uitkering blijven trekken en verder niets meer doen?
Of wou je nog een keer je zooi wegwerken?
Dat hoor je mij niet zeggen, wat ik ermee bedoel is dat ik liever legaal in mijn caravan zou willen wonen dan in een portiekflatje waar je de geur van urine tegemoet komt zodra je de deur opendoet. Zie ik toch liever een eekhoorntje de boom in klimmen en de konijnen op het veldje grazen.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:05:59 #162
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163963625
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Een kennis van mij laat een drietal daklozen gebruik maken van één van zijn zeiljachten. Ook klein en het is behelpen maar ze overleven al jaren. Ook in de winter. Voor sommigen is het voldoende.
Ja maar das een keuze die je maakt... (en helemaal niet zo verkeerd misschien) maar TS vind dat ie geen kans krijgt.. en die krijgt ie wel.. Hij wil alleen niets "inleveren" zoals hij het verwoord...

Hij ziet niet in dat nu investeren, hem enorm vooruit helpt...

Je bent bang: zorg dat je niet meer bang bent... en dat is niet ervoor wegkruipen.. maar met je kloten op het blok kruipen.. zorgen dat je van die angsten (hoogtevrees, plek van mishandeling etc) wegwerkt door ze te ondergaan...

Je kan wel tot je ballen in het water lopen.. maar dan komt dat zwempartijtje er nooit van he?
pi_163963632
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen, wat ik ermee bedoel is dat ik liever legaal in mijn caravan zou willen wonen dan in een portiekflatje waar je de geur van urine tegemoet komt zodra je de deur opendoet. Zie ik toch liever een eekhoorntje de boom in klimmen en de konijnen op het veldje grazen.
Man ga toch werken
Hell To The Liars
pi_163963635
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Het rijbewijs wordt vaak ook gezien als identiteitsbewijs. Vandaar misschien.
Ik heb een geldig paspoort en bij de aanvraag moeten tonen, dus dat zal het niet zijn.
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 22:10:18 #165
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163963713
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:06 schreef Droopie het volgende:

[..]

Man ga toch werken
Niet zo logisch doen. Stel je voor dat hij concreet iets moet doen om zijn eigen shit op te lossen. Kan natuurlijk niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163963716
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja maar das een keuze die je maakt... (en helemaal niet zo verkeerd misschien) maar TS vind dat ie geen kans krijgt.. en die krijgt ie wel.. Hij wil alleen niets "inleveren" zoals hij het verwoord...

Hij ziet niet in dat nu investeren, hem enorm vooruit helpt...

Je bent bang: zorg dat je niet meer bang bent... en dat is niet ervoor wegkruipen.. maar met je kloten op het blok kruipen.. zorgen dat je van die angsten (hoogtevrees, plek van mishandeling etc) wegwerkt door ze te ondergaan...

Je kan wel tot je ballen in het water lopen.. maar dan komt dat zwempartijtje er nooit van he?
Inderdaad keuze, dat zei het maatschappelijk werk ook, alsof PTSS hebben een keuze is...
Zeg je dat ook tegen mensen die Aids of kanker hebben?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:10:53 #167
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163963726
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik heb een eigen bos... maar ik heb ook tijden gehad dat ik nog twee weken met een pot pindakaas en 1 brood moest doen..

Zorg dan dat je legaal in een caravan kan wonen.. desnoods door nu inderdaad die hond weg te doen en in een flatje op 55 hoog met hele grote ramen en een lage balustrade te gaan zitten...

Eerst inleveren, dan regelen en ondertussen niet vergeten te genieten en elke dag minimaal 1 keer te lachen..
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:13:06 #168
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163963769
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:10 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Inderdaad keuze, dat zei het maatschappelijk werk ook, alsof PTSS hebben een keuze is...
Zeg je dat ook tegen mensen die Aids of kanker hebben?
Kun jij iets aan die ziektes doen..? Nee..
Kun jij iets met die ptss? Ja!
Doe dat dan.. in plaats van overal voor weg te lopen..

Regel die rdw.. zeik niet.. regel de rest.. zeik niet.. en kom dan maar eens terug...
Is dat ook niet wat je steeds van alle instanties hoort?
pi_163963805
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:10 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb een eigen bos... maar ik heb ook twee weken met een pot pindakaas en 1 brood moeten doen..

Zorg dan dat je legaal in een caravan kan wonen.. desnoods door nu inderdaad die hond weg te doen en in een flatje op 55 hoog met hele grote ramen en een lage balustrade te gaan zitten...

Eerst inleveren, dan regelen en ondertussen niet vergeten te genieten en elke dag minimaal 1 keer te lachen..
Ik heb PTSS realiseer je je dat ook? Ik wil me er niet achter verstoppen, maar het is wel een handicap die serieus meespeelt, maar dat ziet het gros kennelijk niet zo. En dat is precies wat ik bedoel met gebrek aan erkenning.
En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt mijn hond weg te doen!
https://hulphond.nl/hulphond/ptss-hulphond/
pi_163963834
PTSS ken ik niet heel goed, maar jij doet er echt alles aan om je in de slachtofferrol te zetten.

Misschien wat nederiger opstellen naar de hulpverlening toe en de gunfactor kweken.
Hell To The Liars
pi_163963868
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Kun jij iets aan die ziektes doen..? Nee..
Kun jij iets met die ptss? Ja!
Doe dat dan.. in plaats van overal voor weg te lopen..

Regel die rdw.. zeik niet.. regel de rest.. zeik niet.. en kom dan maar eens terug...
Is dat ook niet wat je steeds van alle instanties hoort?
Je bagatelliseert PTSS zonder echt te weten wat het inhoud, heb je dat in de gaten? Je zou er zelf eens mee te maken moeten krijgen dan zou je wel anders piepen
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:17:57 #172
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163963916
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:14 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik heb PTSS realiseer je je dat ook? Ik wil me er niet achter verstoppen, maar het is wel een handicap die serieus meespeelt, maar dat ziet het gros kennelijk niet zo. En dat is precies wat ik bedoel met gebrek aan erkenning.
En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt mijn hond weg te doen!
https://hulphond.nl/hulphond/ptss-hulphond/
Ja.. en je zit nogal in een slachtofferrol.. Daar kun je ook uitkomen als je wilt..
En als je dat niet wilt wens ik je veel plezier verder.. maar stop dan wel met zeiken...

Het is de rdw..
Het is de overheid...
Het is aantoonbaar..
Het is ptss..
Het is het leger des heils...
Het is etc...

Nee het is JIJ!
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:19:13 #173
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163963954
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:16 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Je bagatelliseert PTSS zonder echt te weten wat het inhoud, heb je dat in de gaten? Je zou er zelf eens mee te maken moeten krijgen dan zou je wel anders piepen
Nee ik bagatelliseer jou... Met je gepiep..
pi_163964034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:23 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik verblijf tijdelijk op een camping, zoals zo vele gestrande Nederlanders.
Die camping heeft toch een adres?
pi_163964040
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:15 schreef Droopie het volgende:
PTSS ken ik niet heel goed, maar jij doet er echt alles aan om je in de slachtofferrol te zetten.

Misschien wat nederiger opstellen naar de hulpverlening toe en de gunfactor kweken.
Ik blijf gewoon bij de feiten, en het feit is dat ik met drie instanties een afspraak had en zij zich niet aan de afspraken hielden terwijl ik dat wel deed. Alle andere instanties kunnen niets voor mij doen. Ik ben ook ten alle tijden netjes en beleefd gebleven, zelfs toen die valse beschuldigingen per ongeluk uitlekten.
pi_163964055
Terecht is een aansteller die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.

gepost vanuit een huis
pi_163964071
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Die camping heeft toch een adres?
Maar geen GBA, bovendien sta ik vaker ergens anders omdat permanente bewoning niet is toegestaan.
pi_163964124
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:22 schreef spiritusbus het volgende:
Terecht is een aansteller die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.

gepost vanuit een huis
Nog zo'n onderdanig overheidsslaafje die de realiteit uit ogen heeft verloren. Kuddevolk.
pi_163964174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:25 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Nog zo'n onderdanig overheidsslaafje die de realiteit uit ogen heeft verloren. Kuddevolk.
In tegenstelling tot jou heb ik geen bergen subsidie van diezelfde overheid nodig om mijn broek op te houden.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:28:10 #180
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163964206
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon bij de feiten, en het feit is dat ik met drie instanties een afspraak had en zij zich niet aan de afspraken hielden terwijl ik dat wel deed. Alle andere instanties kunnen niets voor mij doen. Ik ben ook ten alle tijden netjes en beleefd gebleven, zelfs toen die valse beschuldigingen per ongeluk uitlekten.
Stug vasthouden.. en af en toe met racisme en ptss strooien...
DRIE instanties die iets voor je kunnen betekenen maar weledele hoogheid houd zich aan de feiten..
Ah nee oke.. ^O^
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:28:56 #181
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163964230
Oh en ik vergat natuurlijk iets met slaafjes enzo
pi_163964279
Ts is soberso minder dan het vuil onder mijn schoenen :r
pi_163964296
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Stug vasthouden.. en af en toe met racisme en ptss strooien...
DRIE instanties die iets voor je kunnen betekenen maar weledele hoogheid houd zich aan de feiten..
Ah nee oke.. ^O^
Nee, drie instanties die niets voor mij willen betekenen. Zo zit de vork in de steel, maar dat kunnen slaven ook niet geloven, zij vertrouwen er blind op dat de overheid altijd gelijk heeft.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:31:32 #184
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163964304
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Ts is soberso minder dan het vuil onder mijn schoenen :r
Soberso schrijven is anders ook best fout... :6
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:33:06 #185
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163964338
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:31 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Nee, drie instanties die niets voor mij willen betekenen. Zo zit de vork in de steel, maar dat kunnen slaven ook niet geloven, zij vertrouwen er blind op dat de overheid altijd gelijk heeft.
Dat zeg ik.. het gaat je om het gelijk... dat is alles waar het voor jou om gaat...
Jippie je hebt gelijk... en wat ga je dan doen..?
pi_163964428
Sinds wanneer verlengt RDW je rijbewijs?? :?
pi_163964495
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat zeg ik.. het gaat je om het gelijk... dat is alles waar het voor jou om gaat...
Jippie je hebt gelijk... en wat ga je dan doen..?
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.
pi_163964558
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds wanneer verlengt RDW je rijbewijs?? :?
Slaven moeten naar de gemeente en die stuurt de aanvraag naar de RDW.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:40:48 #189
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_163964589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.
Ah nog verder weg van de problemen die je zelf maakt...
Dat zal je helpen inderdaad.. ^O^

En guttegut dat kan ik niet hebben hoor.. :')
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 22:51:11 #190
16180 crew  CoolGuy
pi_163964885
quote:

[..]

Natuurlijk kan dat, rugzakje om en..ja..klaar eigenlijk he? Verhuizen kun je het niet echt noemen. In jouw geval is het dan verlanden of verstraten.
pi_163965044
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:40 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ah nog verder weg van de problemen die je zelf maakt...
Dat zal je helpen inderdaad.. ^O^

En guttegut dat kan ik niet hebben hoor.. :')
Zoals ik al zei, gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.

Ik vind gewoon dat mijn privacy door die vragen van het RDW ernstig geschonden wordt. Als jij vindt (zoals de meesten hier) dat dat niet zo is en ik er niet over moet klagen maar gewoon moet slikken, dan kan ik niet anders dan de conclusie trekken dat het ooit zo sociale en tolerante Nederland hopeloos verloren is.
Normaal help je zieke mensen daar waar het nodig is, maar in Nederland schoppen ze liever.
pi_163965124
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee ik bagatelliseer jou... Met je gepiep..
Daarmee dus ook PTSS, dat zegt meer over jou als over mij.
pi_163965540
Waarom doe je dit niet:

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:44 schreef RolandArthur het volgende:

Je kunt je toch gewoon aanmelden, in laten schrijven en daarna lekker op de camping blijven? Het lijkt me niet dat die opvang daar moeilijk over gaat doen, ze hebben er alleen maar minder werk aan.
quote:
Woonruimte is het probleem toch niet als ik TS goed begrijp?
pi_163965648
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:06 schreef Droopie het volgende:

[..]

Man ga toch werken
Niets liever, maar dat snappen de meeste niet.
Net zo als dat er hier geen erkenning voor PTSS te bespeuren is, is dat bij de overheid ook. Ik heb contact met oud-politieagenten, reddingswerkers en anderen die ook PTSS hebben en die lopen tegen precies dezelfde muren aan.
Dat voor jullie ("gezonde mensen") de hindernissen die wij (mensen met PTSS) hebben niets voorstellen wil niet zeggen dat ze er voor ons niet zijn en dat wij er zomaar even overheen kunnen stappen. Zo simpel is dat helaas niet.
Jij staat niet 3 uur lang te ijsberen of je boodschappen gaat doen of niet, of wel soms? Jij gaat gewoon.
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 23:22:58 #195
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_163965729
Ik lees anders geen enkele ontkenning voor het bestaan van PTSS of dat het allemaal wel mee zou vallen.

Ik lees wel dat TS een hoop "schuld" bij anderen neerlegt zonder de hand in eigen boezem te steken. De "iedereen is gek behalve ik" redenatie is meerdere keren gebezigd door TS.
pi_163965828
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik lees anders geen enkele ontkenning voor het bestaan van PTSS of dat het allemaal wel mee zou vallen.

Ik lees wel dat TS een hoop "schuld" bij anderen neerlegt zonder de hand in eigen boezem te steken. De "iedereen is gek behalve ik" redenatie is meerdere keren gebezigd door TS.
Sorry, met alle respect, dan ben je toch behoorlijk blind, ik zie het namelijk wel degelijk gebagatelliseerd worden als mensen vinden dat ik maar moet gaan werken of dat ik mijn hulphond maar weg moet doen. Je pakt een blinde ook niet zijn stok af!
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 23:32:47 #197
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_163965964
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:27 schreef FokdeKoning het volgende:

[..]

Sorry, met alle respect, dan ben je toch behoorlijk blind, ik zie het namelijk wel degelijk gebagatelliseerd worden als mensen vinden dat ik maar moet gaan werken of dat ik mijn hulphond maar weg moet doen. Je pakt een blinde ook niet zijn stok af!
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.

Als je leest zonder al die emoties dan lees je dat mensen eigenlijk bedoelen "Get your shit together". En gaan werken of opofferingen maken om dat voor elkaar te krijgen hoort bij dat proces.

Als je dat niet wilt ook prima, maar dan is het je eigen keuze en niet die van de maatschappij, overheid, de "slaven" of je PTSS.
pi_163966027
quote:

[..]

Je kunt er momenteel alleen niet heen rijden. :P
Maar ben je 'soeverein mens' of 'doomsdayprepper'? (Of waren je ouders dat ofzo dat je zo bent geworden?)
  zaterdag 23 juli 2016 @ 23:38:12 #199
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163966101
De hele wereld is gek, maar ts niet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 23:40:49 #200
16180 crew  CoolGuy
pi_163966173
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.

Als je leest zonder al die emoties dan lees je dat mensen eigenlijk bedoelen "Get your shit together". En gaan werken of opofferingen maken om dat voor elkaar te krijgen hoort bij dat proces.

Als je dat niet wilt ook prima, maar dan is het je eigen keuze en niet die van de maatschappij, overheid, de "slaven" of je PTSS.
Ik vind jou een toffe mod.
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 23:45:18 #201
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zaterdag 23 juli 2016 @ 23:49:53 #202
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_163966411
Zo'n groot backfiretopic heb nog nooit gezien, lekker leesvoer terwijl ik lekker languit op de bank lig met een biertje erbij. Zou TS ook eens moeten doen.. Oh wacht.... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door ikbenniethaan33 op 23-07-2016 23:50:29 (spelling) ]
Forza TOP Oss
pi_163966447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:38 schreef Catch22- het volgende:
De hele wereld is gek, maar ts niet
Ik kijk al tig jaar geen televisie meer, misschien ligt het daaraan. Verder durf ik rustig te stellen dat ik wat meer kennis van zaken heb wat deze wereld aangaat als de overgrote meerderheid van de Fok!kers. (Oeh, wat een verwaande trol!)

Maar daar ga ik me niet verder over uitlaten, dat binnenpretje gun ik me nu gewoon.
Wie wil preppen moet vooral passende luiers niet vergeten. :D
pi_163966513
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:51 schreef FokdeKoning het volgende:
Wie wil preppen
Oh, zo'n prepdebiel.
Verbaast me niet, eigenlijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')