Goed puntquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat er nog niet heel bekend is over de motieven van de dader. Misschien is het dan wat te vroeg om het over een identiteitsstoornis en superioriteitsgevoelens t.a.v. andere volkeren te gaan hebben.
Ik denk dat veel ook nog niet duidelijk was vanmorgen toch.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ken het woord niet![]()
Nja in de eerste topics was er idd vrij veel onduidelijk maar vanochtend is het ook nog een hele tijd door gegaan over een immigratiestop voor moslims
Hier op fok was bekend dat het geen islamitische terreur daad was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel ook nog niet duidelijk was vanmorgen toch.
Ja, maar daar zitten die collega's van jou niet op toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier op fok was bekend dat het geen islamitische terreur daad was.
Nee tenminste dat weet ik niet zeker maar had het nu over de reacties hier :pquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten die collega's van jou niet op toch?
Iig kun je een hele waaier aan reacties verwachten ogv wat demense als bron hebben. Op zich zegt dat niet iets over demense, volgens mij hebben we hier een redelijk opleidingsniveau. Althans als wij dat al niet hebben dan is het met de rest van de wereld nog erger gesteld, volgens mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee tenminste dat weet ik niet zeker maar had het nu over de reacties hier :p
Het is de grootste horror, maakt ook niet uit wie dit soort dingen doet wmb.quote:Lees net op de Telegraaf dat drie slachtoffers uit dezelfde familie kwamen...
Bipolariteit komt in alle gezindten voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
we hadden toch juist geconcludeert dat het wel islam based was?
Civiel-rechterlijke procedures tegen de overheid, denk ik eerder aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Met zoveel aanslagen kun je er eigenlijk de klok op gelijk zetten dat een van de nabestaanden op zoek gaat naar zoete wraak. De bekende vicieuze cirkel.²
Beetje zoals dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:30 schreef Mishu het volgende:
Het is gewoon heel verwarrend dat hij allochtoon is en een hekel heeft aan buitenlanders
Nouja, hij is Iranees, misschien dat allochtonen wel een rangorde hebben ofzo. En dan zijn Iraniërs niet cool ofzo?quote:
Ik heb echt geen idee. Zou kunnen dat die buurt gewoon meer allochtonen heeft?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja, hij is Iranees, misschien dat allochtonen wel een rangorde hebben ofzo. En dan zijn Iraniërs niet cool ofzo?
Onder die 1000den nabestaanden zal er heus wel een minder redelijke ginger zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Civiel-rechterlijke procedures tegen de overheid, denk ik eerder aan.
quote:
HIj heeft later zin excuses blijkbaar aangeboden tijdens een gesprek op Funx radio en gezegd dat die dit allemaal niet meendequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Leuke jongen, moet enorm lachen natuurlijk, maar zo genuanceerd ligt alles hè.
Een echte Duindorper dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HIj heeft later zin excuses blijkbaar aangeboden tijdens een gesprek op Funx radio en gezegd dat die dit allemaal niet meende
Ik vind het nogal een domme kneus als ik zo naar dat filmpje kijk.
Ja, je bedoelt net als die Baruch Goldstein in 1994? Ben er ook bang voor idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onder die 1000den nabestaanden zal er heus wel een minder redelijke ginger zitten.
Heel soms zit ik in de moskee met de vrees dat er iemand met een wapen random op de bezoekers zal schieten.²
Het is wel een aardige jongen. Het is niet genuanceerd, maar toch zo gek genuanceerd kan alles liggen, gek genoeg. Het is een wandelende tegenstrijdigheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HIj heeft later zin excuses blijkbaar aangeboden tijdens een gesprek op Funx radio en gezegd dat die dit allemaal niet meende
Ik vind het nogal een domme kneus als ik zo naar dat filmpje kijk.
http://www.gelderlander.n(...)r-schutter-1.6215574quote:Volgens Daily Mail had Ali een foto van Breivik als profielfoto op Whatsapp.
Rustige jongen
Mogelijk plande hij zijn daad precies op de dag dat het vijf jaar geleden was dat Breivik zijn aanslag pleegde. Een buurman beschrijft de schutter als 'een rustige jongen'. ,,Hij woonde vlak naast me. Ik zag hem maar af en toe en kende hem niet echt. Een vriend van mij zat bij hem in de klas en vond hem een rustige jongen.''
Computergames
Om mogelijk meer slachtoffers te maken, hackte hij een facebookaccount. Hierop plaatste hij een bericht dat gratis maaltijden in de McDonald's bij het winkelcentrum Olympia beschikbaar waren.
Volgens het Duitse Bild zou Ali Sonboly veel computergames hebben gespeeld en problemen op school hebben. Ook kreeg hij psychologische hulp.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bipolariteit komt in alle gezindten voor.²
Ken genoeg mensen die ook die spellen graag spelen en niet dit soort dingen doen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)r-schutter-1.6215574
Tjaaaaaa... breivikfan ? Vanwege het moorden op zich of ook vanwege een etnische haat ?
Computergames ? Spelletjes waarin men mensen moet doden en beloond worden daarvoor is normaal voor die schoolschutters . Het is een soort conditionering.
Ja, kan zomaar gebeuren... net als bij een concert, of op een camping, of in een restaurant.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel soms zit ik in de moskee met de vrees dat er iemand met een wapen random op de bezoekers zal schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |