Duitse politie is nou niet direct het meest betrouwbaar betreffende het naar buiten brengen van zaken waarbij maatschappelijk gevoelige zaken spelen. Ik kan me Keulen nog herinneren en hoe politie-agenten op straat uiteindelijk de politie-top moesten dwingen het kloppende verhaal uiteindelijk toch op tafel te leggen. Dus ik heb nog wel wat vraagtekens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De politie trekt op dit moment blijkbaar een andere conclusie.
Ach, er zijn ook mensen die een steunbetuiging in Nice vanuit staatslieden belachelijk vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:16 schreef tralalala het volgende:
Merkel die door d'r bek te houden respect heeft gekregen van een hoop Duitsers.
Wat is deze?
Juist wel, omdat men voorzichtig is met conclusies.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Duitse politie is nou niet direct het meest betrouwbaar betreffende het naar buiten brengen van zaken waarbij maatschappelijk gevoelige zaken spelen.
Nee hoor, dat zijn politiek strategische keuzes geweest. Is ook gewoon toegegeven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Juist wel, omdat men voorzichtig is met conclusies.
Het is gewoon iets totaal anders.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gekke is dat je dan denkt, 10 doden hè, dat een groot deel van de Duitsers opgelucht is, omdat het niet zoiets was als in Nice.
Bizarre tijden leven we tegenwoordig.
Geen idee hoe het er in Keulen aan is toegegaan, maar in Duitsland zijn autoriteiten over het algemeen een stuk voorzichtiger met conclusies. Dat lijkt me niet onverstandig.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn politiek strategische keuzes geweest. Is ook gewoon toegegeven.
hij riep toch allah ackbar?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch wel een grote teleurstelling dat het niet islam gerelateerd is, dat gaat wel even duren voordat iedereen hier dat verwerkt heeft.
Het gaat erom dat met opgelucht is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is gewoon iets totaal anders.
Heeft ook weinig met aantal slachtoffers te maken.
Die idioot met die bijl heeft meer overeenkomsten met Nice.
Allah Akbar, ik schiet alle jonge lichtgetinte mensen om me heen neer?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:37 schreef Zapata het volgende:
[..]
hij riep toch allah ackbar?
Of was dat misinformatie
Die scholden hem toch ook altijd uit volgens berichten? En de videogames natuurlijk, dat is een andere belangrijke oorzaak.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.bild.de/region(...)k-46959308.bild.html
Vrijwel alle slachtoffers lijken allochtone jongeren.
Oh ja want in het Midden-Oosten hebben ze daar zo'n moeite mee?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Allah Akbar, ik schiet alle jonge lichtgetinte mensen om me heen neer?
Jaja alles komt door de islam. Ook als het er in dit specifiek geval er zeer waarschijnlijk niks mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:42 schreef bascross het volgende:
[..]
Oh ja want in het Midden-Oosten hebben ze daar zo'n moeite mee?
Dat is de samenstelling van de wijk daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.bild.de/region(...)k-46959308.bild.html
Vrijwel alle slachtoffers lijken allochtone jongeren.
Lijkt mij wel.quote:
Waar heb je het over? Jij stelt dat het niet waarschijnlijk is dat hij Allah Akbar schreeuwde, omdat hij op lichtgetinte mensen schoot. Dat lijkt me nogal vreemd, want in het Midden-Oosten doen ze niet anders. Ze schieten zelfs op andere moslims.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jaja alles komt door de islam. Ook als het er in dit specifiek geval er zeer waarschijnlijk niks mee te maken heeft.
hoe is dit relevant in dit topic?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:25 schreef Bilge het volgende:
Ik moest denken aan Aryamehr (een gebande FOK!ker), die te pas en on te pas probeerde te bewijzen dat alle wetenschappelijke, culturele, militaire en culinaire rijkdommen uit het MO oorspronkelijk uit Perzië kwamen. Aan het vilein waarmee hij dergelijke opmerkingen maakte en zulke discussies voerde, merkte je hoe bevangen hij was met zulke vraagstukken.
Hij had maandenlang meegepost in het Turken op Fok! topic, maar kreeg toen een discussie met iemand (de fijne details ben ik vergeten) waarna hij iedereen in het topic verrotschold en uiteindelijk een permban kreeg.
https://www.facebook.com/alexrezashams/posts/10104251156639845quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoe is dit relevant in dit topic?
Ze hebben iig het schaakspel geïntroduceerd, Bilge.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/alexrezashams/posts/10104251156639845
De dader was een Iraniër die zich als onderdeel van het Arische ras verheven voelde boven Turken en Semieten, maar niettemin niet als gelijke werd gezien door zijn Germaanse broeders, wat tot een identiteitsstoornis leed.
Waarom voelen mensen toch altijd de noodzaak om allerlei vage en random shit op dit soort gewelddadigheden te projecteren?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/alexrezashams/posts/10104251156639845
De dader was een Iraniër die zich als onderdeel van het Arische ras verheven voelde boven Turken en Semieten, maar niettemin niet als gelijke werd gezien door zijn Germaanse broeders, wat tot een identiteitsstoornis leed. Bewaar dat psuedo-intellectuele gelul voor ergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |