quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je anders dat er verzachtende omstandigheden zouden zijn?
Het was niet helemaal serieus bedoeld, maar sommige mensen in deze reeks hoopten iets teveel op een nieuwe Breivik imo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:51 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Hoezo opgelucht ademhalen; de doden zijn minder dood ?
Of omdat het bij uitzondering niet islam-gerelateerd is ?
Wat bedoel je te zeggen ?
Ah right.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:55 schreef bascross het volgende:
[..]
[..]
Het was niet helemaal serieus bedoeld, maar sommige mensen in deze reeks hoopten iets teveel op een nieuwe Breivik imo.
Gelukkig! Ik ga het goede nieuws snel overbrengen aan de nabestaanden!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:54 schreef Dunckie het volgende:
http://www.spiegel.de/int(...)-loser-a-451379.html
Dit vat mijn perspectief wel aardig samen. Het zal voor de meeste schreeuwers die van geen nuance willen weten wel weer te lang zijn. Samenvatting: het is 'n beetje complexer dan je denkt.
Dat gaat dus om 'losers' in het algemeen. Jij begon met de vreemde woordkeuze 'het getreiter van de autochtone bevolking'. Een moslim kan ook door andere moslims worden gepest. Dat is de nuance die bij jou ontbrak.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:54 schreef Dunckie het volgende:
Dit vat mijn perspectief wel aardig samen. Het zal voor de meeste schreeuwers die van geen nuance willen weten wel weer te lang zijn. Samenvatting: het is 'n beetje complexer dan je denkt.
Wat is dat nou weer voor reactie dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:57 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik ga het goede nieuws snel overbrengen aan de nabestaanden!
Het is een zionistisch complot, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:57 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een vaag verhaal.
Je niet gewaardeerd, of zelfs gediscrimineerd voelen en daarom mensen vermoorden, heeft niks te maken met schreeuwers of nuance.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:54 schreef Dunckie het volgende:
"colossal security failure" lijkt z'n mening over elke aanslag in Europa...twitter:FoxNews twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 02:51:04Aaron Cohen on #Munich: "What we're seeing here is a colossal security failure that I believe starts systematically from Chancellor Merkel." reageer retweet
quote:Aaron Cohen, a counterterrorism expert and former member of the elite Israeli special forces unit, said on CNN early Friday that the Bastille Day attack in Nice, France, was a "colossal" security failure that could have been stopped.
Achteraf gesproken kan iedere aanslag worden voorkomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:00 schreef crystal_meth het volgende:
"colossal security failure" lijkt z'n mening over elke aanslag in Europa...twitter:FoxNews twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 02:51:04Aaron Cohen on #Munich: "What we're seeing here is a colossal security failure that I believe starts systematically from Chancellor Merkel." reageer retweet
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Och, ook nog erbij.
Ben blij dat ik Angela Merkel niet ben.
Welterusten.
Iedereen kan door iedereen gepest worden en in normale omstandigheden leidt dat gelukkig zelden tot kortsluiting. Mijn punt was ALLEEN maar dat ik bang was dat de voortdurende shit die de allochtone bevolking die helemaal niks te maken heeft met heel dat terrorisme moet doorstaan, door de generaliserende platte en vaak discriminerende reacties van delen van de politiek en de bevolking (en lees 'n willekeurig topic hier om te zien wat ik bedoel), dat die spanning nog meer labiele figuren over het randje zou duwen. Verder niks. Niks radicaals, niks goedpraterigs, niks ontkennerigs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat gaat dus om 'losers' in het algemeen. Jij begon met de vreemde woordkeuze 'het getreiter van de autochtone bevolking'. Een moslim kan ook door andere moslims worden gepest. Dat is de nuance die bij jou ontbrak.
Bovendien, als je het stuk uitleest zie je dat hij specifiek op de Arabische wereld en haar verleden en de rol daarvan in minderwaardigheidsgevoelens en labiliteit bij hedendaagse moslims ingaat (en ook 'n klein beetje kritiek op de rol van het westen daarin, maar bij lange na niet uitsluitend).quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat gaat dus om 'losers' in het algemeen. Jij begon met de vreemde woordkeuze 'het getreiter van de autochtone bevolking'. Een moslim kan ook door andere moslims worden gepest. Dat is de nuance die bij jou ontbrak.
Je verzint aan de lopende band excuses voor de islamitische terreurgolf die de westerse wereld op dit moment treft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:59 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor reactie dan?
Zeg maar waar ik daar een poging toe deed.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:59 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Je niet gewaardeerd, of zelfs gediscrimineerd voelen en daarom mensen vermoorden, heeft niks te maken met schreeuwers of nuance.
Dat is gewoon idioot en niet te verdedigen.
Doe er dan ook geen poging toe, aub.
Je kan wel steeds zo ontwijkend reageren, maar we replyen niet voor niets op je rare uitspraken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:05 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik daar een poging toe deed.
Aan de lopende band nog wel. Dit is het eerste topic waar ik me uberhaupt in zo'n discussie als dit mengt man. Bovendien heb ik geen enkel excuus voor de islamitische terreurgolf naar voren gebracht. Je wilt dat gewoon lezen en er dan over tieren omdat dat je wereldbeeld lekker bevestigt. Wijs me aan waar ik dat gedaan heb.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:05 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Je verzint aan de lopende band excuses voor de islamitische terreurgolf die de westerse wereld op dit moment treft.
Ik zeg niet dat je iets probeert goed te praten of ontkennen. Ik snap de analyse die je maakt, maar ik vond dat je hem te scherp stelde.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:04 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Iedereen kan door iedereen gepest worden en in normale omstandigheden leidt dat gelukkig zelden tot kortsluiting. Mijn punt was ALLEEN maar dat ik bang was dat de voortdurende shit die de allochtone bevolking die helemaal niks te maken heeft met heel dat terrorisme moet doorstaan, door de generaliserende platte en vaak discriminerende reacties van delen van de politiek en de bevolking (en lees 'n willekeurig topic hier om te zien wat ik bedoel), dat die spanning nog meer labiele figuren over het randje zou duwen. Verder niks. Niks radicaals, niks goedpraterigs, niks ontkennerigs.
Ik heb precies opgeschreven wat ik bedoel. Als iemand je wereldbeeld niet deelt is het niet meteen een rare uitspraak. Bovendien ontwijk ik niks maar vraag ik je te zeggen waar ik deed wat je beweert. Kun je aanwijzen waar ik dat deed en waarom je dat vindt? Dan wil ik er best met je over discussieren. Ik ga dat niet uit de weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:06 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Je kan wel steeds zo ontwijkend reageren, maar we replyen niet voor niets op je rare uitspraken.
Als je het anders bedoelt, moet je het anders opschrijven.
Ok, sorry. Ik reageer misschien wat heftig door sommige reacties waar ik me blijkbaar tegen moet verdedigen. Ik ben niet gewend dat er meteen zo heftig en hatelijk gereageerd wordt als door sommigen hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je iets probeert goed te praten of ontkennen. Ik snap de analyse die je maakt, maar ik vond dat je hem te scherp stelde.
Maakt niet uit joh, we reageren allemaal wel eens met hyperbolen, overdrijvingen of provocaties om een discussie kracht bij te zetten. Ik voel me nooit persoonlijk aangevallen en dat zou jij ook niet moeten doen. Ik neem wat hier allemaal wordt gezegd ook met een korreltje zoutquote:Op zaterdag 23 juli 2016 03:09 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ok, sorry. Ik reageer misschien wat heftig door sommige reacties waar ik me blijkbaar tegen moet verdedigen. Ik ben niet gewend dat er meteen zo heftig en hatelijk gereageerd wordt als door sommigen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |