Sowieso hangen er veel beveiligingscamera's in zo'n winkelcentrum. Als hij daar doorheen gelopen is moeten er duidelijke beelden van zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:03 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Feit is na 5 uur weten we niks, geen signalement geen naam niets. Ik vind dat heel raar. In Parijs waren alle onderzoeken al afgerond en alles weer open voor publiek, in Duitsland weet je niets. Tel daarbij de censuur van Merkel bij op zodra er kritisch gekeken word naar haar beleid dan vind ik het maar een raar verhaal.
Neemt niet weg dat er weer onnodige doden en gewonden zijn gevallen uit welke hoek de dader ook komt en het gewoon een puinzooi aan het worden is in Europa.
het is wel enorm zakelijk en efficient dus de daders zouden best wel eens duits kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:03 schreef xzaz het volgende:
Duitsland faalt wel een beetje. 8 mensen doodschieten en gewoon nog rond kunnen blijven lopen.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:04 schreef tesssssssss het volgende:
Die vrouw in het toilet bij de McDonalds zei dat ze "allahu akbar"riepen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:04 schreef tesssssssss het volgende:
Extreemrechtse terrorist dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:04 schreef tesssssssss het volgende:
?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, dat riepen ooggetuigen tegen de schutter
Echt waar? Breaking News dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:04 schreef tesssssssss het volgende:
Nogmaals bedankt, Hans.quote:
Ja, vermoeiendquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, dat riepen ooggetuigen tegen de schutter
Zou ik ook doen als ik een neo-nazi was, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:04 schreef tesssssssss het volgende:
Allang bekend.quote:
Ooggetuigen riepen tegen de schutter Scheisse Auslander,quote:
Kost teveel kogels met zoveel messengers.quote:
Was dat wel een schutter?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ooggetuigen riepen tegen de schutter Scheisse Auslander,
Toen riep de schutter terug dat hij in Duitsland was geboren.
Nee je ziet het nu op tvquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ooggetuigen riepen tegen de schutter Scheisse Auslander,
Toen riep de schutter terug dat hij in Duitsland was geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |