Here we go again.quote:Shots fired in Munich shopping centre, major police operation under way - German media
This breaking news story is being updated and more details will be published shortly. Please refresh the page for the fullest version.
In het topic krijg je sneller informatie tot je dan een liveblog. Die baseren zich op dezelfde info als die we hier allemaal postenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
Heb geen rtl zwaar is er een live blog
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:13:13UPDATE: The entire Munich subway and tram services have been suspended as Police as residents to remain indoors and not be out on the street reageer retweet
Standaard procedure na wat er gebeurd is in Brussel lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:16 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:13:13UPDATE: The entire Munich subway and tram services have been suspended as Police as residents to remain indoors and not be out on the street reageer retweet
Waarom kijk ik weg terwijl jij doet alsof hij een aanslag loopt te vierenquote:
Okequote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het topic krijg je sneller informatie tot je dan een liveblog. Die baseren zich op dezelfde info als die we hier allemaal posten
Ok sorry, jij bent hier het slachtoffer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Rot op met je bullshit. Ik ben het gekut op mij hier omdat ik moslima ben zat. Nee het is geen eigenbelang fucking malloot. Lees wat er staat en vul het niet zelf in.
Plaatjes van politie?twitter:V_of_Europe twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:16:55GERMANY - Shooting in #Munich. Police advises people to stay at home. This is a dangerous situation. #München https://t.co/KK1kemZQwl reageer retweet
Dan zou het wel eens weer zo'n vervelende Fin geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:17 schreef Slaro het volgende:
Schietpartij zou in de Joodse buurt zijn er gepleegd.
Als dit echt zo is kunnen de odds voor moslim / neo-nazi weer omlaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:17 schreef Slaro het volgende:
twitter:AntonWSJ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:13:19Munich police tell us more than one person may be behind shooting, according to witnesses; evacuation of OEZ shopping center under way. reageer retweet
Als de dader is weggerend gok ik op een nazi. Isis leden omarmen de dood en willen liever doodgeschoten worden. Dan belandt men in de hemel zgnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:17 schreef Hochwinter het volgende:
Mensen die altijd gelijk maar weer van moslims uit gaan.![]()
Ik denk dat dit gewoon een Duitse dader is.
Dan kunnen het zowel Neo`s als moslims zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:17 schreef Slaro het volgende:
Ja, NOS, RTL, Nu, ook wij op de FP, echt elke nieuwssite houdt wel een liveblog bij. Maar die baseren zich ook op reuters, internetroddel en alles ertussenin. Precies wat hier gepost wordtquote:
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:17:42RTL trekt bericht over tweede schietpartij bij Stachus / centrum in. Ubahn verkeer wel stopgezet. Nu ooggetuige. reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:18 schreef Physsic het volgende:
Plaatjes van politie?twitter:V_of_Europe twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:16:55GERMANY - Shooting in #Munich. Police advises people to stay at home. This is a dangerous situation. #München https://t.co/KK1kemZQwl reageer retweet
twitter:TimmKraeft twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:10:54Schüsse in OEZ - Polizei in Schusssicheren Westen sperrt das Gebiet ab #OEZ #münchen https://t.co/VvHF1Y3gOE reageer retweet
Allemaal lone wolves. Het wordt een roedel zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Waarschijnlijk 1 dader. We hebben talloze malloten rondlopen op deze aardkloot dus we kunnen nog wel wat verwachten.
Other. Zoals Tristan. Ontspoord iemand.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:17 schreef Falco het volgende:
Jongens, ik bied jullie deze odds:
Islamgekkie 1.50
Neo-nazi-gerelateerd 4.00
Other 10.00
Zet maar in
hypotheek op islamgekkie @ 1.5quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:17 schreef Falco het volgende:
Jongens, ik bied jullie deze odds:
Islamgekkie 1.50
Neo-nazi-gerelateerd 4.00
Other 10.00
Zet maar in
Nee, en jij ook niet, dus kappen gewoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok sorry, jij bent hier het slachtoffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |