abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163936218
Ik wens Martijn Assie trouwens heel veel succes met zijn (toekomstige) bijstanduitkering.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:39:38 #62
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163936231
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:38 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je kan een perfect idee hebben waarmee je met 3 uur werk per week tonnen binnenhaalt. Is dat dan geen onderneming?
Ik vind het allemaal prima.
pi_163936564
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is natuurlijk oliedom en instant zelfmoord voor je bedrijf maar het is wel tekenend dat mensen met zulke namen vaak hun betalingsverplichtingen niet nakomen :D
Daar weet dat bedrijf vast niks van want ze werken alleen met mensen met normale namen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:55:23 #64
405070 BookerDeWitt
The Lord judges, i act!
pi_163936846
Ik heb gister nog met de beste man gebeld, gesprek ging als volgt

M: Eeeeen onbekend nummer. Ja hoor het zal wel weer nou kom dan (dit was legit hoe hij de telefoon opnam :')_! )

Ik: Uhmmm... Een goedeavond, ik had wat vragen over uw diensten en de progra-

M: Jaja dat zal wel je klinkt ook meerderjarig dus je zal wel bij een groepje horen die mij de hele uitscheld

Ik: Meneer ik vind dit een aparte manier van hoe u een gesprek begint, ik heb geen idee waar u het over heeft maar

M: *begint een achterlijk gebrabbel wat ik totaal niet kan verstaan* mhahmprobehuhrekpuntenopschoolHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH (ik lul echt niks dit is letterlijk hoe hij deed :') )

Ik: Meneer ik had gewoon wat vragen qua factu

M: Jajajajajajajajaja zal wel joh ga lekker in de broek poepen haahhahahahahahahahahahahahahah bel me maar op zonder onbekend nummer sukkel *hangt op*
They can't stay livin' on a government's dime!
  vrijdag 22 juli 2016 @ 19:58:50 #65
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_163937018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ik heb een KvK inschrijving. Ik ben op de hoogte van de vereisten. Je moet minimaal 15 uur per week werken om je te kunnen inschrijven bij de KvK.

Verder ga ik er geen discussie met je over voeren want je kan het zo googelen.
:') |:(
Ik ben geil
pi_163937123
50%?

100%.

Alleen zijn ze zo dom het zo specifiek te melden :')
pi_163937371
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik heb gister nog met de beste man gebeld, gesprek ging als volgt

M: Eeeeen onbekend nummer. Ja hoor het zal wel weer nou kom dan (dit was legit hoe hij de telefoon opnam :')_! )

Ik: Uhmmm... Een goedeavond, ik had wat vragen over uw diensten en de progra-

M: Jaja dat zal wel je klinkt ook meerderjarig dus je zal wel bij een groepje horen die mij de hele uitscheld

Ik: Meneer ik vind dit een aparte manier van hoe u een gesprek begint, ik heb geen idee waar u het over heeft maar

M: *begint een achterlijk gebrabbel wat ik totaal niet kan verstaan* mhahmprobehuhrekpuntenopschoolHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH (ik lul echt niks dit is letterlijk hoe hij deed :') )

Ik: Meneer ik had gewoon wat vragen qua factu

M: Jajajajajajajajaja zal wel joh ga lekker in de broek poepen haahhahahahahahahahahahahahahah bel me maar op zonder onbekend nummer sukkel *hangt op*
Waarom belde je dan?
pi_163941277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ik heb een KvK inschrijving. Ik ben op de hoogte van de vereisten. Je moet minimaal 15 uur per week werken om je te kunnen inschrijven bij de KvK.

Verder ga ik er geen discussie met je over voeren want je kan het zo googelen.
Nee, dat is om van aftrekposten te kunnen profiteren. Voor een inschrijving bij de KvK zelf is dat niet vereist.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163941872
Hoe komen ze überhaupt bij die tokkie terecht?
pi_163942338
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:39 schreef Ceberut het volgende:
Ik wens Martijn Assie trouwens heel veel succes met zijn (toekomstige) bijstanduitkering.
Zou me niets verbazen als hij deze al heeft, aangezien hij niet bij de Kvk ingeschreven staat.

Overigens is dat gesprek met dutchturks wel erg Fokkiaans, nietwaar?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 23:47:00 #71
19194 Oversight
◢◤
pi_163944417
_O-
◢◤
pi_163945579
Wat een kansloze mongool :')
pi_163945952
Hij noemt daar ook wel een illuster rijtje namen. :')
pi_163945996
Altijd maar zeiken die mensen met vreemde namen. Ze mogen blij zijn dat ze niet 50% meer betalen.
pi_163946483
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:37 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Prima hoor
niet willen toegeven als blijkt dat je ongelijk hebt :') je praat poep, urencriterium is totaal irrelevant voor de KvK.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 02:04:43 #76
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163946626
Zijn jullie allemaal te stom om te googelen of zo?

Inschrijven bij de Kamer van Koophandel
Afbeelding
Deze veelgestelde vraag beantwoorden we aan de hand van de subvragen:

Wanneer moet ik me inschrijven bij de Kamer van Koophandel?
Wanneer ziet de Kamer van Koophandel mij als ondernemer?
Wat kan ik voorbereiden?
Ik heb me ingeschreven, wat nu?
Wanneer moet ik me inschrijven bij de Kamer van Koophandel

Je moet je inschrijven bij de Kamer van Koophandel, als zij jou als ondernemer zien. Zien ze je niet als ondernemer, dan kun je je ook niet inschrijven. Zeggen dat je als ‘zelfstandige' of ‘ZZP'er' begint, is niet voldoende. Deze begrippen bestaan immers niet. Althans niet voor de Kamer van Koophandel of de Belastingdienst. Deze instanties maken grofweg onderscheid tussen ondernemers en werknemers. Of zij jou als ondernemer zien, is vaak bepalend voor de regels die op jou van toepassing zijn. Hier lees je meer over wanneer jij door wie als ondernemer gezien wordt.

Het is een veelgehoorde misvatting dat het een keuze is of je je wel of niet inschrijft bij de Kamer van Koophandel. Vanaf gemiddeld 15 uur per week kun je en is het bovendien verplicht om je in te schrijven.
pi_163947504
Onzin
  zaterdag 23 juli 2016 @ 07:43:15 #78
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_163947521
Jammer, waar moet ik straks "de laatste London nieuws' lezen :')

Koos Kansloos tegenover Achmed Kansloos, alleen die eerste doet iets wat niet mag, de ander faalt legaal.
pi_163948861
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 02:04 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Zijn jullie allemaal te stom om te googelen of zo?

Inschrijven bij de Kamer van Koophandel
Afbeelding
Deze veelgestelde vraag beantwoorden we aan de hand van de subvragen:

Wanneer moet ik me inschrijven bij de Kamer van Koophandel?
Wanneer ziet de Kamer van Koophandel mij als ondernemer?
Wat kan ik voorbereiden?
Ik heb me ingeschreven, wat nu?
Wanneer moet ik me inschrijven bij de Kamer van Koophandel

Je moet je inschrijven bij de Kamer van Koophandel, als zij jou als ondernemer zien. Zien ze je niet als ondernemer, dan kun je je ook niet inschrijven. Zeggen dat je als ‘zelfstandige' of ‘ZZP'er' begint, is niet voldoende. Deze begrippen bestaan immers niet. Althans niet voor de Kamer van Koophandel of de Belastingdienst. Deze instanties maken grofweg onderscheid tussen ondernemers en werknemers. Of zij jou als ondernemer zien, is vaak bepalend voor de regels die op jou van toepassing zijn. Hier lees je meer over wanneer jij door wie als ondernemer gezien wordt.

Het is een veelgehoorde misvatting dat het een keuze is of je je wel of niet inschrijft bij de Kamer van Koophandel. Vanaf gemiddeld 15 uur per week kun je en is het bovendien verplicht om je in te schrijven.
Dat is een richtlijn; als je 15 uur per week aan een bedrijfje bezig bent, is de kans groot dat je aan de voorwaarden voldoet en je dus moet inschrijven. "Vanaf gemiddeld" in jouw tekst die niet bij de KvK vandaan komt, geeft ook al aan dat het geen harde eis is.

De KvK geeft zelf de eisen op de website aan, zoals iemand hier al eerder citeerde:
https://www.kvk.nl/inschr(...)van-een-onderneming/

Urencriterium valt daar niet onder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Waterdrinker op 23-07-2016 10:21:17 ]
pi_163949778
Goldfinger, de enige man met een KvK-inschrijving in dit topic, legt het wel even uit hoor :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:26:00 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163949797
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:24 schreef Ludachrist het volgende:
Goldfinger, de enige man met een KvK-inschrijving in dit topic, legt het wel even uit hoor :') .
Inderdaad, ik ben een vrouw.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163949916
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:24 schreef Ludachrist het volgende:
terwijl dit topic niet over KvK gaat, maar over een domme racistische websitebouwer
pi_163949934
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 01:08 schreef luxerobots het volgende:
Altijd maar zeiken die mensen met vreemde namen. Ze mogen blij zijn dat ze niet 50% meer betalen.
Zeg dat, en dat ze niet achterin de bus hoeven te zitten enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')