M'n neef reed me net naar de huisarts. Zelf ex-wielrenner en kenner. Wegwedstrijd is volgens hem uitgesloten. Tijdrit zal al moeilijk worden volgens hem. Je moet geen 100, maar 110 % zijn. Zit wel wat in natuurlijk. Blijf wel hopen dat ie een medaille haalt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 07:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
En hij kan maar zo de wegwedstrijd op OS winnen, dat zou wel tof zijn.
Tom is wat slimmer (gymnasium gedaan) dan de gemiddelde sporter en heeft een realistische kijk op de dingen ipv altijd geforceerd de positivo uit te hangen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tom is van nature wat negatief ingesteld. Hoor je wel vaker in interviews met hem. Zeggen dat ie slecht is terwijl dat reuze meevalt enz. Ik denk dat ie erg blij mag zijn dat ie dit al allemaal kan na die breuk. En hij heeft nog wat dagen extra de tijd.
Geel pakken op de OS is een droom van iedere sportman.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:27 schreef Syntix het volgende:
Zou mooi zijn als hij keihard faalt en Froome gewoon geel pakt, dan kunnen we er meteen over ophouden
lolquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:28 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Geel pakken op de OS is een droom van ieder sportman.
Een kennis van me heeft eens een belangrijke tijdrit gereden en gewonnen met een pols in 't gips.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n neef reed me net naar de huisarts. Zelf ex-wielrenner en kenner. Wegwedstrijd is volgens hem uitgesloten. Tijdrit zal al moeilijk worden volgens hem. Je moet geen 100, maar 110 % zijn. Zit wel wat in natuurlijk. Blijf wel hopen dat ie een medaille haalt.
echte limburger dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Tom is wat slimmer (gymnasium gedaan) dan de gemiddelde sporter en heeft een realistische kijk op de dingen ipv altijd geforceerd de positivo uit te hangen.
De triestheid die uit deze post sluimert.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:27 schreef Syntix het volgende:
Zou mooi zijn als hij keihard faalt en Froome gewoon goud pakt, dan kunnen we er meteen over ophouden
edit: goud ja
Tuurlijk dat kan. René heeft er een WK-finale mee gespeeld in 1978.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een kennis van me heeft eens een belangrijke tijdrit gereden en gewonnen met een pols in 't gips.
Het is Syntix, daar moet je niet teveel aandacht aan bestedenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De triestheid die uit deze post sluimert.
In de traditie van Peter Winnen, Chriet Titulaer, Mary Servaes en een Toontje Hermkans.quote:
Ik heb er een dagtaak aan tegenwoordig om losers netjes te woord te staanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is Syntix, daar moet je niet teveel aandacht aan besteden
Sjeng Schalken, Arnold Vanderlijdequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de traditie van Peter Winnen, Chriet Titulaer, Mary Servaes en een Toontje Hermkans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |