abonnement Unibet Coolblue
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 4 juli 2017 @ 16:47:49 #26
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172167467
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:11 schreef velden het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? En hoe voelt het, als je dat doet alleen? Hoe voelt het na twee dagen en hoe voelt het na twee weken? En hoe denk je dan over het leven en de wereld ?

Ik vind het heerlijk om alleen te reizen en ik doe niet anders meer. Je beleeft alles dan intenser omdat je niet wordt afgeleid door iemand anders. Je hoort meer, je ziet meer, beleeft meer en natuurlijk bepaal je alles lekker zelf. Twee dagen, twee weken, twee maanden... maakt mij niet uit. Mijn leeftijd begint met een 4.

Ergens volgende week vertrek ik weer naar Schotland voor een maandje of zo (afhankelijk van het weer e.d.)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 juli 2017 @ 16:50:48 #27
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_172167538
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk om alleen te reizen en ik doe niet anders meer. Je beleeft alles dan intenser omdat je niet wordt afgeleid door iemand anders. Je hoort meer, je ziet meer, beleeft meer en natuurlijk bepaal je alles lekker zelf. Twee dagen, twee weken, twee maanden... maakt mij niet uit. Mijn leeftijd begint met een 4.

Ergens volgende week vertrek ik weer naar Schotland voor een maandje of zo (afhankelijk van het weer e.d.)
_O_
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_172201619
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk om alleen te reizen en ik doe niet anders meer. Je beleeft alles dan intenser omdat je niet wordt afgeleid door iemand anders. Je hoort meer, je ziet meer, beleeft meer en natuurlijk bepaal je alles lekker zelf. Twee dagen, twee weken, twee maanden... maakt mij niet uit. Mijn leeftijd begint met een 4.

Ergens volgende week vertrek ik weer naar Schotland voor een maandje of zo (afhankelijk van het weer e.d.)
_O_ hoeveel Munroes staan er op het programma dit jaar?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 6 juli 2017 @ 09:36:41 #29
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172208846
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 21:43 schreef komrad het volgende:

[..]

_O_ hoeveel Munroes staan er op het programma dit jaar?
Ik heb geen specifiek aantal in mijn hoofd maar het plan is om te beginnen met de Tyndrum Hills, Bridge of Orchy Hills, Cruachan Hills en Glen Etive Hills. Ligt allemaal vrij dicht bij elkaar. Hangt vooral van het weer af (ik wil niet in de mist lopen, dat is zonde - maar dat is op de Munros meestal het geval als je laaghangende bewolking hebt) en dit jaar heb ik niet zoveel tijd voor Schotland.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172317690
Ho ik dacht in het Schotland topic te zitten.. ik verplaats mijn reactie even..

[ Bericht 84% gewijzigd door Kirb op 10-07-2017 14:50:04 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')