Ha ha haquote:
Ik vind juist dat je het wel moet doen. Een Pulitzerprijs moet haalbaar zijn en staat goed op elke schoorsteenmantel.quote:
Ik heb een centrale verwarming. Het staat dus goed op m'n CV.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je het wel moet doen. Een Pulitzerprijs moet haalbaar zijn en staat goed op elke schoorsteenmantel.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een centrale verwarming. Het staat dus goed op m'n CV.
Dit soort reactiesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit inderdaad. 'Wij zijn gewoon normale mensen' uit je dan ook niet op de meest gore wijze op een rondvarende boot. En het maar gek vinden dat ze in een hoek worden geplaatst..
Misschien is het dat wel, maar of het in dat geval het beoogde effect heeft?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:02 schreef Childofthe90s het volgende:
Vooral houden dit feestje, maar telkens als ik iemand hoor zeggen dat dit is bedoeld om de tolerantie te vergroten, schud ik mijn hoofd.
Ik bepaal niks, bepalen laat ik aan hun onderling over. Ik constateer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:39 schreef Fascination het volgende:
Een hetero gaat even bepalen hoe het gesteld is met de homoacceptatie. Prachtig weer.
Ik begrijp er anders niks van. Wat wil je nu zeggen? Of wilde je de gelegenheid aangrijpen om zoveel mogelijk homograppen in een stukje te proppen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Elk jaar weer de standaard reactie, dat de criticasters er niks van begrijpen en uit hun luie stoel reageren.
Zelfs mijn briljant en uitmuntend geformuleerde klacht wordt weggezet als onorigioneel.
Godver, dat eerste voorbeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:23 schreef TripleSec het volgende:
Terechte klacht. Heb niks tegen homo's maar ze moeten het niet zo uitdragen... En maar janken dat ze gediscrimineerd worden. Ze vragen er zelf om.
Maar zijn helaas wel meer van die groepen waarvan ik denk 'dit is toch niet normaal?'
Moet je dit bijvoorbeeld zien. Geen wonder dat de kolonisten je met pokken besmette dekens geven. Doe es normale kleren aan, joh!![]()
De veer zit niet in zijn reet, maar dat is dan ook alles.![]()
[ afbeelding ]
En dit. Okay, je bent van onder de grote rivieren, maar dat hoef je toch niet zo te benadrukken? Zo worden alle vooroordelen weer bevestigd.
[ afbeelding ]
En dat halfnaakt rondlopen in een string moet inderdaad ook maar eens afgelopen zijn, gewoon goor.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nooit geweten dat die er waren. Zal er eens op lettenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:33 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Die relverhalen na afloop zijn wel altijd grappig
Deze is ook altijd leukquote:
Zijn net wijvenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die er waren. Zal er eens op letten
Zittend dansen, daar zit een Koos-grap in.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:31 schreef Aiciu het volgende:
TS zit nu halfnaakt op een boot te dansen door de grachten
Wat begrijp ik hier niet ? Geef eens meer voorbeelden, waar ik klaag als ik iets niet begrijp.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
Tong die iets niet snapt en er dan maar over gaat klagen. Wat een verrassing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |