abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 14:29:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_163928280
Op een camping in het Zeeuwse dorp Ellemeet, in de buurt van Renesse, heeft zich donderdagavond een drama afgespeeld. Een losgebroken hond heeft daar een jongen en een meisje zwaar toegetakeld. Het meisje was er het slechtst aan toe. Volgens de politie - die nog geen verdere details over de gewonden bekendmaakte - raakte ze zwaargewond.

Na het incident, dat zich rond 20.15 uur afspeelde, werd groot alarm geslagen. Twee ambulances en een traumahelikopter rukten uit naar de camping. De helikopter bleek niet nodig, beide slachtoffers werden met een ambulance naar het ziekenhuis in Goes gebracht. Over de precieze verwondingen van de kinderen deed de politie geen mededelingen.

De hond, een soort herder, stond vastgebonden aan een caravan, maar brak onverwacht los en beet vervolgens de twee spelende kinderen. Het baasje van de hond is afkomstig uit het Duitse Krefeld. Vrijdag zal overleg plaatsvinden tussen dierenartsen, het dierenasiel en de eigenaar van de hond wat er moet gebeuren. Mogelijk krijgt het huisdier een spuitje.

http://www.telegraaf.nl/b(...)eld_door_hond__.html

Kom er maar weer in Erodome. Ligt het aan het baasje ? Hadden ze hem beter moeten vastbinden ? Hebben ze de herdershond niet goed geleerd met wegrennende, angstige kinderen om te gaan ? Het ligt aan de kinderen die hadden geen angst moeten uitstralen ? Het ligt aan de ouders van de kinderen die door angst uit te stralen zich een gewillig slachtoffer toonden. Die ouders hadden de toegetakelde slachtoffertjes moeten leren hoe te reageren op valse honden met dodelijk scherpe slachttanden ? Het ligt aan de hond, die is van nature een roofdier en had nooit tot huisdier om getransformeerd mogen worden. Het ligt aan het door-FOK!ken van sommige rassen, zodat ze onberekenbaar zijn geworden ? Het ligt aan de RABO-bank ?

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_163928465
Sowieso is geen enkel dier bestemd als huisdier. Maar zo valt over de mens ook wel wat te zeggen.

Op basis van het bericht kan ik geen schuldige aanwijzen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator vrijdag 22 juli 2016 @ 14:36:54 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163928470
Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik Erodome heb zien posten, maar aangezien TS aanstuurt op een confrontatie..

quote:
1s.gif Op 19:13 schreef erodome het volgende:

Lokquote.
Breitling - Instruments for Professionals
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 16:37:07 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_163931360
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik Erodome heb zien posten, maar aangezien TS aanstuurt op een confrontatie..

[..]

Lokquote.
Paar dagen geleden reageerde ze nog op me.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_163935909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 16:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Paar dagen geleden reageerde ze nog op me.

:P
Toen je zielig deed dat mensen je plaagde bedoel je?
Maakt niet uit jongen dat je dat zelf ook maar al te graag doet, je krijgt nogsteeds een welgemeende aai over de bol van me. Moet te vaak om je glimlachen om echt boos op je te kunnen worden.

Verder even geen zin in ontopic, heb net een hond in moeten slapen, heb nu dus even geen zin in dat anti honden gedoe aanhoren. Moet nu vooral steeds denken aan die enorme fluweelzachte oren waarmee ik nooit meer kan friemelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 20:29:02 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_163938021
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 19:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Toen je zielig deed dat mensen je plaagde bedoel je?
Maakt niet uit jongen dat je dat zelf ook maar al te graag doet, je krijgt nogsteeds een welgemeende aai over de bol van me. Moet te vaak om je glimlachen om echt boos op je te kunnen worden.

Verder even geen zin in ontopic, heb net een hond in moeten slapen, heb nu dus even geen zin in dat anti honden gedoe aanhoren. Moet nu vooral steeds denken aan die enorme fluweelzachte oren waarmee ik nooit meer kan friemelen.
Gecondoleerd. :*

Je weet heus wel dat het plaagtopic ironisch was met een serieuze inslag. Ik had de FOK!pesters bij de neus en de epiloog was hilarisch.

Sterkte met het verlies. Ik zei in dat topic dat ik jou niet continue pestte, maar af en toe plaagde, net als nu. Komt ongelegen, dat spijt me.

:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')